اطلاعات تماس
  • 091321*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140208177674418757
در دسترس نیست

نمای مدرن پیش ساخته چیست؟

کد: 140208177674418757

، (اخبار رسمی): یکی از سبک های محبوب امروزه طراحی ساختمان مدرن است. سبکی که در آن حجم ها با یکدیگر ترکیب شده اند، ساده و با تزئینات مینیمال. خطوط به کار رفته در این سبک صاف و مستقیم و پالت رنگی به کار رفته خنثی است

نمای مدرن پیش ساخته چیست؟
نمای مدرن پیش ساخته چیست؟

یکی از سبک های محبوب امروزه طراحی ساختمان مدرن است. سبکی که در آن حجم ها با یکدیگر ترکیب شده اند، ساده و با تزئینات مینیمال. خطوط به کار رفته در این سبک صاف و مستقیم و پالت رنگی به کار رفته خنثی است. یکی از مهم ترین ویژگی های آن سادگی و تعادل بصری در نمای و ترکیب حجم و طراحی است. در طراحی نمای مدرن از مصالح مختلفی مانند چوب، آجر، سیمان و شیشه استفاده شده است که یکی از مناسب ترین و به روزترین آنها نمای پیش ساخته می باشد

از این قطعات پیش ساخته GFRC/GRC قابل استفاده در نمای ساختمان، دیوارهای جانبی، مبلمان شهری، انواع المان های کلاسیک و خاص و پیچیده. همچنین این قطعات جایگزین مناسبی برای شیشه و کامپوزیت با انعطاف پذیری بالا و استحکام بالا در ساختمان های بلند می باشند. در ادامه به بررسی نمای پیش ساخته، مزایا و معایب روش های نصب آن می پردازیم.

نمای از پیش ساخته: GFRC/GRC

از دهه شصت به جای فولاد از الیاف بتنی برای ساخت قطعات پیش ساخته نما استفاده می شود. قطعات بتنی پیش ساخته معمولاً در حین حمل و نقل و نصب می شکنند. بنابراین از الیاف شیشه، فولاد، پلی پروپیلن و سایر الیاف مجاز به جای آرماتورهای فلزی برای کاهش ضعف شکستگی استفاده می شود.

GFRC/GRCH نوعی نمای پیش ساخته متشکل از بتن تقویت شده با الیاف شیشه یا بتن GFRC/GRC این نوع بتن با الیاف شیشه تقویت می شود. به دلیل وجود سیلیس در سیمان مصرفی باید مقاومت کششی بتن را افزایش داد و از بروز ترک های سطحی و عمیق در بتن تا حد زیادی جلوگیری کرد. استفاده از الیاف شیشه در بتن باعث افزایش مقاومت در برابر سایش، مقاومت مکانیکی و مقاومت در برابر حرارت و آتش می شود.

مزایای نمای از پیش ساخته شده: GFRC/GRC

سرعت بسیار بالا در اجرای view

سهولت نصب و مونتاژ و دمونتاژ نما

سبک قطعات پیش ساخته شدن نما به خصوص در مقایسه با سایر حجم های سه بعدی

سطوح با کیفیت بالا انجام شد

امنیت در برابر زلزله و باد

شکل پذیری مختلف و توانایی اجرای طرح های خلاقانه

قابلیت کاربرد در همه سطوح (افقی، عمودی و زیر سقف)

تغییر در رنگ و بافت سطوح نما

سطوح صیقلی و کاهش جذب آب

دارای جلدهای نانو ضد آلودگی

کنترل کیفیت و یکنواختی طرح و رنگ

ظرافت در سطوح انجام شد

مناسب برای هر دو نمای داخلی و خارجی

عایق صدا و گرما و مقاوم در برابر آتش و یخبندان

حداکثر ایمنی برای فاکتورهای نصب در نمای ساختمان های بلند

قابلیت افزایش خواص فیزیکی، شیمیایی و مکانیکی از جمله ظرفیت بارگذاری، استحکام، افزایش مقاومت در برابر تنش حرارتی و ضربه، کاهش ترک های مو و سایش و خستگی

قابلیت جذب انرژی ضربه را بزنید

محیط کمک به زندگی و کاهش زباله

کمک مقرون به صرفه انرژی ذخیره

قیمت مناسب به مزایا

معایب نمای پیش ساخته: GFRC/GRC

ترتیبات بیشتر تقویت برای نصب نما در صورت بزرگ شدن پانل ها GFRC/GRC

سیستم مورد نیاز جدا لنگر برای نصب نما

افزودنی های رنگی با نور خورشید در صورت قطعات پیش ساخته بی کیفیت

بتن با کیفیت پایین تر در صورت پراکندگی نامتناسب الیاف

نحوه نصب نمای پیش ساخته: GFRC/GRC

بهترین و ابتدایی ترین روش نصب نمای پیش ساخته: GFRC/GRC، سیستم یک سیستم خشک است. در این روش روی سیستم یا سازه اصلی باید ساختاری برای زیرسازی برای نصب قطعات وجود داشته باشد GFRC/GRC قرار داده شود. پس از فونداسیون، نوبت به نصب پانل ها می رسد GFRC/GRC می رسد و قالب ها را روی زیرسازی پیچ می کند یا با استفاده از جوش، قطعات GFRC/GRC به زیر فریم کار شده جوش داده شده است.

بازدیدها GFRC/GRC برای هر پروژه با طرح و رنگ متفاوت طراحی شده است و قیمت نهایی آن بستگی به طرح و ابعاد سفارشی دارد. همچنین هزینه نصب و اجرای نما و زیرسازی و مواد مصرفی کوچک در برآورد هزینه ها موثر است.

منبع مقاله: نمای پیش ساخته

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091321*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان