اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107046542220676

بررسی انواع دستگاه دربند و کاربردهای آن

کد: 140107046542220676

https://bit.ly/3xUpYvw

، (اخبار رسمی): خط بسته بندی کارخانههای تولید محصولات غذایی،بهداشتی،شیمیایی و آرایشی یکی از مهمترین بخشهای این کارخانه‌هاست.در این بخش از دستگاههای مختلفی استفاده میشود،از جمله دستگاههای پرکن مایعات،تیوپ پرکن،لیبل چسبان و دستگاههای درب بند. از دستگاه درب بند برای بستن و محکم کردن درب انواع ظروف مختلف استفاده میشود.

بررسی انواع دستگاه دربند و کاربردهای آن
بررسی انواع دستگاه دربند و کاربردهای آن
بررسی انواع دستگاه دربند و کاربردهای آن
بررسی انواع دستگاه دربند و کاربردهای آن
بررسی انواع دستگاه دربند و کاربردهای آن
بررسی انواع دستگاه دربند و کاربردهای آن

این دستگاه از نظر نوع کاربرد، موارد استفاده و نحوه عملکرد انواع مختلفی دارد.

اگر به‌ دنبال تجهیز خط بسته بندی کارخانه یا کارگاه خود با بهترین دستگاه درب بند هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. در این مطلب قصد داریم شما را با انواع دستگاه درب بند و کاربردهای آنها آشنا کنیم.

دستگاه درب بند بطری دستی اولین و ساده ترین نوع از دستگاه‌های دربند، دستگاه درب بند بطری دستی است. این دستگاه برای کارگاه‌های تولیدی کوچک مناسب است، چون قیمت خرید کمتری دارد و هزینه های نگهداری از آن بالا نیست. از دستگاه درب بند در کارگاه‌های تولید عرقیات گیاهی، نوشیدنی‌ها، محصولات شوینده و بهداشتی استفاده می‌شود. مکانیزم عملکرد دستگاه به این شکل است که ابتدا هد مخصوص درب ظرف روی ظرف قرار می‌گیرد و سپس اپراتور به‌ صورت دستی کار دربندی ظروف را انجام می‌دهد.

به این دستگاه، درب بند قوطی هم گفته‌ می‌شود، چون برای بستن درب قوطی‌های فلزی بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. در بعضی مدل‌ها امکان تنظیم سرعت چرخش دستگاه وجود دارد.

کاربردهای دستگاه درب بند بطری دستی

  • بستن درب بطری‌های پلاستیکی
  • بستن درب بطری‌های شیشه‌ای نوشیدنی‌ها      بستن درب قوطی‌های فلزی

دستگاه درب بند اتوماتیک رایج ترین نوع دستگاه دربند، درب بند اتوماتیک است. این دستگاه بدون نیاز به نیروی ‌انسانی و به‌ صورت کاملاً اتوماتیک درب بندی انواع ظروف را انجام می‌دهد. با خرید دستگاه درب بند سرعت عملکرد خط بسته بندی کارخانه شما چندین برابر خواهد شد. از این دستگاه در کارخانه‌های تولید مواد شوینده و بهداشتی، مواد شیمیایی، مواد غذایی و آب معدنی برای بستن و پلمپ کردن درب قوطی‌های پلاستیکی استفاده می‌شود.

این دستگاه حرفه‌ای و پیشرفته، مکانیزم عملکرد ساده‌ای دارد و هیچ محدودیتی در ابعاد، شکل و سایز درب ظروف مختلف ندارد. سرعت عملکرد دستگاه درب بند اتوماتیک در برندهای مختلف بین 2000 تا 5000 درب در دقیقه است.

کاربردهای دستگاه درب بند اتوماتیک

  •  بستن درب ظروف پلاستیکی

دستگاه درب بند تریگر اتوماتیک دستگاه درب بند بعدی، تریلر اتوماتیک است. این دستگاه برای بستن انواع درب‌های اسپری، پمپی و تریگر طراحی ‌شده و انعطاف پذیری و سرعت عملکرد بسیار خوبی دارد. این دستگاه نیازی به اپراتور ندارد و به صورت کاملاً اتوماتیک درب گذاری ظروف مختلف را انجام می‌دهد. یکی از ویژگی‌های بسیار جالب این دستگاه، امکان تنظیم سرعت درب بندی و سایز درب بطری‌هاست. سرعت چرخش این دستگاه قابل تنظیم و سرعت آن بین 2000 تا 5000 درب در ساعت است. 

کاربردهای دستگاه درب بند تریگر اتوماتیک

  • درب بندی انواع ظروف پمپی، اسپری و تریگر در صنایع شوینده، آرایشی و بهداشتی

دستگاه درب بند دو هد اتوماتیک دستگاه دربند دو هد اتوماتیک یک ‌دستگاه اقتصادی و کارآمد است که توانایی بستن انواع درب های پیچی معمولی، فلیپ تاپ (Flip Top)، دو مرحله ای و اسپری را دارد. این دستگاه برای خط تولید کارخانه‌های با ظرفیت و تنوع محصول بالا مناسب است.

دستگاه دربند دو هد اتوماتیک فاقد سیستم درب گذاری اتوماتیک است و این ‌کار باید توسط اپراتور انجام شود. اما دستگاه دارای دکل سروو موتور (Servomotor) و اسکرو برای تنظیم سرعت و مقدار بالا و پایین شدن هدها است. می‌توانید این دستگاه را از گروه صنعتی رادان ماشین سفارش دهید. دستگاه‌های این شرکت قابلیت درب بندی انواع درب فلزی، پمپی، اسپری، فلیپ تاپ و انواع درب‌های معمولی را دارند و هیچ محدودیتی در نوع ظرف یا سایز درب آن ندارند.

کاربردهای دستگاه درب بند دو هد اتوماتیک

  • بستن درب انواع بطری‌های پلاستیکی، فلزی و شیشه‌ای

دستگاه درب بندی هشت هد تمام‌ اتوماتیک دستگاه هشت هد تقریباً پیشرفته ترین دستگاه درب بند تولید داخل برای کارخانه‌های صنعتی بزرگ است. این دستگاه برای درب بندی اتوماتیک انواع بطری پلاستیکی، فلزی و شیشه‌ای به ‌غیر از بطری های با استحکام پایین مناسب است و توانایی بستن انواع درب های پیچی معمولی، فلیپ تاپ (Flip Top)، دو مرحله ای، اسپری و اسپری را دارد.

در خصوص مزایای این دستگاه می‌توانیم به درب بندی پیوسته و بدون توقف، سرعت قابل تنظیم، امکان درب بندی انواع سایزهای مختلف بطری های پلاستیک و شیشه ای و عدم نیاز به اپراتور یا نیروی ‌انسانی برای عملکرد دستگاه اشاره کنیم. دستگاه درب بندی هشت هد تمام ‌اتوماتیک نیازی به قطعه اضافه برای تغییر نوع و سایز بطری‌ها ندارد.

کاربردهای دستگاه درب بندی هشت هد تمام‌ اتوماتیک

  • درب بندی انواع درب فلزی، پمپی، اسپری، فلیپ تاپ و انواع درب های معمولی
  • درب بندی انواع شیشه های جار با درب فلزی

دستگاه پلمپ درب بطری های پلاستیکی این دستگاه به ‌صورت تخصصی برای بستن و محکم کردن درب بطری های پلاستیکی طراحی و تولید شده ‌است. البته در این دستگاه عملیات درب گذاری ابتدا توسط اپراتور انجام ‌می‌شود و سپس دستگاه بدون آسیب زدن به درپوش پلاستیکی، آن را با چرخش محکم و پلمپ می‌کند.

کاربرد دستگاه پلمپ درب بطری های پلاستیکی

  •  پلمپ درب بطری محصولات شوینده، بهداشتی و شیمیایی فاقد خاصیت خورندگی یا اکسید شوندگی

دستگاه درب بند بطری نیمه اتوماتیک دستگاه درب بند نیمه اتوماتیک از نظر نحوه عملکرد شباهت زیادی به دستگاه اتوماتیک دارد، با این تفاوت که دستگاه از دو بخش میز تنظیم و میز ثابت کننده ساخته‌ شده و یکپارچه نیست. دستگاه قابلیت تنظیم بطری با سایزها و ارتفاع های متفاوت را دارد و فقط در بخش درب گذاری به اپراتور یا نیروی ‌انسانی نیاز دارد.

کاربردهای دستگاه درب بند بطری نیمه اتوماتیک

بستن درب بطری های پلاستیکی در کارگاه‌های کوچک و متوسط تولید محصولات شوینده، بهداشتی، شیمیایی، محصولات آرایشی و صنایع‌ غذایی

دستگاه درب بند قوطی فلزی این دستگاه که جزو مهم‌ترین و کاربردی ترین دستگاه های خط بسته بندی کارخانه‌های تولید مواد غذایی محسوب ‌می‌شود، برای بستن درب قوطی های فلزی کاربرد دارد. این دستگاه برای درب بندی قوطی‌های چهار گوش و گرد از جنس حلبی استفاده می‌شود.

 کاربردهای دستگاه درب بند قوطی فلزی

درب بندی انواع قوطی‌های رب، قوطی کنسرو، قوطی غذای آماده، کمپوت میوه‌ها و نوشابه‌ها

رادان ماشین یکی از شرکت‌هایی است که به صورت تخصصی در زمینه تولید دستگاه‌های بسته بندی خط تولید مایعات و دستگاه‌های درب بند فعالیت می‌کند. تولیدات این شرکت همگی مطابق با بالاترین استانداردهای جهانی و در محل کارخانه رادان ماشین طراحی و تولید می‌شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر، مقایسه قابلیت دستگاه‌ها و همچنین استعلام قیمت آنها، پیشنهاد می‌کنیم به وبسایت رادان ماشین به نشانی http://radanmachine.com مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید