اطلاعات تماس
  • 093681*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107056544319604

انواع کپسول نسپرسو

کد: 140107056544319604

https://bit.ly/3CpWJDP

، (اخبار رسمی): انواع کپسول نسپرسو

انواع کپسول نسپرسو
انواع کپسول نسپرسو

  اگر عاشق قهوه هستید و می‌خواهید قهوه باکیفیت و سریع از خانه درست کنید، کپسول‌های نسپرسو سخت است. آنها معمولاً به شکل فنجان هستند و برای استفاده با دستگاه سازگار با نسپرسو ساخته می شوند. این فنجان ها دارای مقدار از پیش اندازه گیری شده قهوه هستند و دستگاه تنظیم شده است تا از مقدار مناسب آب در دمای مناسب استفاده کند. البته می توانید خرید انواع کسپول قهوه نسپرسو را در سایت سام کیش که یکی از سایت های برتر در حوزه فروش کپسول قهوه می باشد انجام دهید.

 تنها کاری که باید انجام دهید این است که کپسول را داخل دستگاه بریزید، آب اضافه کنید و با فشار شروع کنید و در عرض چند دقیقه یک فنجان قهوه تازه خواهید داشت. سهولت استفاده از آن چیزی است که بیشتر دوستداران قهوه را به خود جذب می کند، اما این کپسول های قهوه می توانند طعم های لذیذ و قهوه استثنایی نیز داشته باشند.

یکی از بهترین چیزها در مورد کپسول های نسپرسو تنوعی است که ارائه می دهد. بیایید نگاهی دقیق به انواع کپسول نسپرسو بیندازیم و ببینیم که کدام یک از آن ها با پروفایل قهوه خوری شما مناسب تر است.

کپسول در مقابل غلاف ابتدا باید بدانید که دو نوع کپسول نسپرسو وجود دارد. مردم اغلب غلاف ها و کپسول ها را با هم مخلوط می کنند، اما اشتباه گرفتن یک غلاف با کپسول می تواند باعث شود که نتوانید از آنها در دستگاه خود استفاده کنید.

 

تفاوت اصلی غلاف نسپرسو و کپسول در فرم آنهاست. کپسول ها شبیه فنجان های کوچک و غلاف های نسپرسو شبیه کیسه های چای هستند. فرآیند دم کردن تا حدودی مشابه است، اما باید بررسی کنید که دستگاه شما از چه نوع استفاده می کند. برخی از دستگاه های نسپرسو قادر به کار با هر دو نوع هستند در حالی که برخی فقط می توانند از فنجان یا غلاف نسپرسو استفاده کنند. همچنین باید مطمئن شوید که دستگاه می تواند به طور خاص از فنجان های نسپرسو استفاده کند.

مقایسه کپسول های مختلف نسپرسو هزاران کپسول قهوه در بازار وجود دارد و شما می توانید طعم نسپرسو را از روی رنگ آن تشخیص دهید. می‌توانید فنجان‌ها را بر اساس شدت انتخاب کنید، اما اگر می‌خواهید چیزی مقرون به صرفه‌تر هستید و در مورد اینکه دانه‌های قهوه‌تان از کجا می‌آیند، خیلی حساس نیستید، می‌توانید فنجان‌هایی با قهوه‌هایی که از یک منبع تولید می‌شوند یا ترکیبی نیز تهیه کنید.

دستگاه‌ها و فنجان‌های نسپرسو در ابتدا برای اسپرسو ساخته می‌شدند (غلاف‌های اسپرسو هنوز هم بسیار محبوب هستند)، اما شما می‌توانید تقریباً هر نوع قهوه‌ای را با برخی از کپسول‌ها و دستگاه‌هایی که در حال حاضر داریم درست کنید. بیایید نگاهی به برخی از انواع اصلی کپسول نسپرسو بیندازیم.

کپسول اسپرسو  این کپسول های کلاسیک هستند و برای تولید قهوه های قوی تر با آب کمتر ساخته شده اند. آنها یک شات اسپرسو کوتاه به شما می دهند و قدرت آن به فنجانی که انتخاب می کنید بستگی دارد. با این حال، مقدار کافئین موجود در این فنجان ها را دست کم نگیرید، فقط به این دلیل که کوچک هستند.

اگر می خواهید بدانید چه مقدار کافئین در یک غلاف نسپرسو وجود دارد، غلاف یا کپسول اسپرسو می تواند تا 120 میلی گرم کافئین داشته باشد. این حدود 20 درصد بیشتر از چیزی است که در یک فنجان قهوه متوسط ​​8 اونس یا حتی با یک اسپرسو دوتایی دریافت می کنید، بنابراین ممکن است بخواهید مراقب مصرف خود باشید.

کپسول های مختلف اسپرسو موجود است و همه آنها از مخلوط ساخته شده اند. به طور خاص، چهار نوع کپسول اسپرسو وجود دارد: Capriccio، Volluto، Livanto و Cosi.

کپسول های کاپریچیو طعم روشن تری با رنگ های غلات دارند. کپسول های ولوتو بیشتر طعم میوه ای و شیرین و با نت های بیسکویتی کمی دارند. کپسول‌های لیوانتو با طعم مالت و کاراملی با ریزه‌هایی از فاج شکلاتی مشخص می‌شوند، در حالی که کپسول‌های کوزی طعم میوه‌ای/غلاتی با نت‌های تست شده دارند.

کپسول اینتنسو  همانطور که از نام آنها مشخص است، کپسول های Intenso آنهایی هستند که شدیدترین طعم را نسپرسو ارائه می دهد. شدت این کپسول ها بین 9 تا 12 است که بالاترین میزان در مقیاس نسپرسو است. اینها کپسول هایی هستند که اگر می خواهید قهوه ای غلیظ و غلیظ با طعمی پیچیده دارید، باید به دنبال آنها باشید.

پنج نوع کپسول اینتنسو وجود دارد. شما کپسول آرپژیو دارید که دارای نت های کاکائویی، نان تست و چوبی است. هر دو کپسول Ristretto و Dharkan دارای نت های کاکائویی نیز هستند، اما کپسول های Dharkan بیشتر طعم غلات برشته ای دارند. کپسول روما یک فنجان با طعم کباب تیره و چوبی به شما می دهد. سپس کپسول‌های Kazaar را دارید که قوی‌ترین کپسول‌های خط نسپرسو هستند، اما همچنان طعمی خامه‌ای و تقریباً فلفلی دارند، که مشخصه برخی از قهوه‌های تیره رست شدید است.  

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 093681*****
[نمایش اطلاعات]