اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107106749821697
در دسترس نیست

کلینیک دندانپزشکی در کرج

بهترین کلینیک دندانپزشکی در کرج

کد: 140107106749821697

، (اخبار رسمی): یکی از معضلاتی که ممکن است همیشه با آن مواجه باشیم ونسبت به ترس داشته باشیم، رفتن به دندان پزشکی می باشد. دندان یکی از مواردی است که در زیبای ظاهر نقش بسیار مهمی دارد و یکی ار فاکتورهای زیبایی به حساب می آید.

بهترین کلینیک دندانپزشکی در کرج
کلینیک دندانپزشکی موذن در کرج

یکی از معضلاتی که ممکن است همیشه با آن مواجه باشیم ونسبت به ترس داشته باشیم، رفتن به دندان پزشکی می باشد. دندان یکی از مواردی است که در زیبای ظاهر نقش بسیار مهمی دارد و یکی ار فاکتورهای زیبایی به حساب می آید. در نتیجه افراد بایستی هر چند وقت یبار به چکاپ ماهانه بروند و نسبت به رسیدگی به دندان های خود اقدام کنند.

 نکته مهم مراجعه کردن به کلینیک دندان پزشکی است که از هر نظر اعم پزشکان، رعیات پروتکل ها و سایر موارد  با کیفیت و بهترین باشد و بدون در نظر گرفتن جنبه مالی بهترین خدمات را به مراجعه کننده ارائه دهند.

در شهر کرج کلینیک های دندان پزشکی متعددی وجود دارد اما همه آن ها از لحاظ سطح کیفی یکی نیستید و ما در اینحا به شما کمک می کنیم بتوانید بهترین کلینیک را پیدا کرده و با اطمینان خاطر به آن مراجعه کنید.

کلینیک دندان پزشکی موذن متشکل از 10 پزشک می باشد که از این 10 نفر تعدادی پزشک متخصص و تعدادی دیگر پزشک عمومی می باشند.

این کلینیک در زمینه هایی اعم از درمان های زیبایی همچون کامپوزیت و لمینیت، درمان های عمومی همچون جراجی دندان عقل، عصب کشی ، و همینطور انجام امور مربوط به دندان اطفال مشغول به فعالیت می باشند.

متخصصین فک وصورت این کلینیک علاوه بر مسلط بودن بر انجام لمینیت، فعالیت های دیگری همچون جراحی های ثانویه (جراحی پیوند استخوان، جراحی سینوس لیفیت) و تمامی جراحی های مربوط به فک و صورت و کارهای زیبایی مانند تزریق ژل انجام می دهند.

از ویژگی های این کلینیک می توان به ارائه خدمات در بخش ایمپلنت اشاره کرد که متخصص مربوط به بخش ایمپلنت از اساتید مطرح دانشگاه و از نخبگان ایران هستند.
شیوه انجام ایمپلنت کلینیک موذن به این صورت است که متخصص پروتز ایمپانت را جای گذاری کرده و بعد از گذشت 4- 6 ماه متخصص فک و صورت مشغول به پروتز همان دندانی که روی پیچ ایمپلنت قرار می گیرد، می شود.

بعد از پیوند خوردن پیچ ایمپلنت با استخوان فک، امور مربوط به پروتز دندان شروع می شود. خوب است بدانید که متخصص پروتز علاوه بر فعالیت نامبرده شده، کارهایی همچون لمینیت، روکش کش های متحرک، ارتودنسی انجام می دهند. 

ویژگی ای که باعث برتری این دندان پزشکی نسبت به دندان پزشکی های موجود در کرج شده است، وجود اقساط برای پرداخت هزینه های مربوط به ارتودنسی و ایمپلنت می باشد.
فعالیت های مربوط به بخش زیبایی، کاپوزیت و لیمینیت می باشد. نکته ای که وجود دارد این است که این کلینیک لیمنیت را در کرج با بالاترین کیفیت ممکن انجام می دهد و کلینیک های که در کرج مشغول به فعالیت می باشند قابل با مقایسه با کلینیک موذن نمی باشند.

همینطور این کلینیک با لابراتورهای درجه یک تهران کار می کند که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند و از اساتید حوزه لمینیت هستند که کار برایشان ارسال می شود.

در ارتباط با کامپوزیت باید گفته شود که برای انجام این امور از بهترین برندهای جهانی استفاده می شود. اصولا توی کرج از این برندها خیلی کم کار می شود و این کلینیک جزو معدود کلینیک های است که این برند ها را مورد استفاده قرار می دهد و دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و تا یکسال به شما ضمانت می دهند و این کار را با کمترین تراش ممکن و در نهایت ظرافت به انجام می رسانند.

در بخش های درمان های عمومی مثل عصب کشی، ترمیم از جدید ترین متد روز استفاده می کند. برخلاف سایر دندان پزشکی ها که دندان به عصب رسیده را عصب کشی می کنند، این کلینک با به کار گیری از روش رابردن دندان را ترمیم می کنند تا دیگر نیازی به عصب کشی نباشد چرا که دندانی که عصب کشی شود یک دندان مرده به حساب می آید و با انجام این کار از رخ دادن این اتفاق جلوگیری می کنند.

 در این کلینیک 95% فعالیت های رایج دندان پزشکی انجام می شود و کلینیک موذن جزو بهترین و به روز ترین کلینیک های دندان پزشکی در کرج می باشد که می توانید با خیالی راحت برای انجام امور دندان پزشکی با بالا ترین کیفیت مراجعه نمایید.

کیلینیک های دندان پزشکی دیگری همچون آرتین، مهرویلا، آوا و... از دیگر کیلینیک های موجود در کرج می باشد و چیزی که باعث شده است کلینیک موذن نسبت به کیلینک های نامبرده شده در بالا و دیگر کیلینیک ها برتری پیدا کند، استفاده از به روز ترین متدها، داشتن شرایط اقساط، فضایی مجزا برای انجام امور کودکان و داشتن محیطی گرم و صمیمی که در کاهش استرس شما موثر است، اشاره کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | کار و استخدام