اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107126753121707
در دسترس نیست

معرفی برترین فروشگاه های درب ضد سرقت با قیمت ارزان

کد: 140107126753121707

، (اخبار رسمی): درب ضد سرقت از بهترین و امن ترین مدل های درب ورودی ساختمان ها به شمار می رود. مهم ترین نکته ای که در هنگام خرید این محصولات باید رعایت نمایید، خرید محصول از یک فروشگاه معتبر است.

معرفی برترین فروشگاه های درب ضد سرقت با قیمت ارزان
معرفی برترین فروشگاه های درب ضد سرقت با قیمت ارزان

اگر برای تهیه درب ورودی به این مراکز مراجعه نمایید می توانید به صورت 100% از امنیت، اصالت و قیمت درب اطمینان داشته باشید. متاسفانه در برخی از فروشگاه های متفرقه اقدام به فروش درب های قلابی می نمایند. این درب ها دارای ظاهری بسیار مشابه درب های ضد سرقت اصل هستند ولی به هیچ وجه امنیتی برای ساختمان شما فراهم نمی آورند.

می توان گفت اصلی ترین چالش در هنگام خرید درب ضد سرقت یافتن یک فروشگاه معتبر با محصولات اصل است. به همین جهت سعی داریم در این مطلب شما را با معتبرترین فروشگاه درب ضد سرقت به که به عنوان بورس درب ضد سرقت در تهران نیز شناخته می شوند، آشنا سازیم. در این فروشگاه ها امکان ارسال محصولات به تمام شهرهای ایران فراهم شده است و با خیال راحت می توانید اقدام به خرید نمایید.

در این مراکز فروش برای دسترسی آسان به محصولات و مشخصات آن ها، اقدام به تاسیس فروشگاه اینترنتی درب ضد سرقت نموده اند.

معرفی مراکز فروش درب ضد سرقت در تهران

در ایران نمی توان منطقه و یا شهری را به عنوان بورس درب ضد سرقت معرفی نمود. اما آنچه از شواهد بر می آید این است که در شهر تهران و مناطق اطراف آن تولیدی ها و کارخانه های متعددی اقدام به تولید این محصولات نموده اند و فروشگاه های متعددی نیز در زمینه فروش انواع درب ضد سرقت ترک، ایرانی و چینی فعالیت دارند. به همین دلیل خیلی از افراد از شهرهای مختلف برای خرید درب ضد سرقت، به شهر تهران مراجعه می کنند.

در این مراکز شما می توانید مدل های مختلف درب ورودی مانند درب ضد سرقت لابی، درب ضد سرقت تک لنگه، دولنگه و یک و نیم لنگه، درب استیل ضد سرقت، درب ویلایی و درب ورودی آپارتمان را خریداری نمایید. همچنین در اکثر فروشگاه های درب ضد سرقت انواع محصولات درب داخلی، درب سرویس و درب اتاقی نیز قابل خریداری می باشد.

در ادامه بهترین فروشگاه درب ضد سرقت در تهران را به شما معرفی خواهیم نمود. مهم ترین مزیت و برتری این فروشگاه ها نسبت به سایر مراکز، پخش مستقیم و بدون واسطه محصولات می باشد. این امر موجب می شود قیمت محصولات نسبت به سایر فروشگاه ها ارزان تر باشد.

فروشگاه درب امن

فروشگاه درب امن از قدیمی ترین و اولین فروشگاهی است که اقدام به فروش درب ضد سرقت نموده است. اولین فروشگاه اینترنتی درب ضد سرقت، نیز توسط این محموعه تاسیس شده است. با نصب درب ضد سرقت احتمال سرقت از منزل شما بسیار کاهش می یابد و بدین ترتیب با خیال راحت و بدون استرس می توانید منزل را ترک کرده و به مسافرت و میهمانی بروید. البته به شرطی که از محصولات امن و اصل بازار خریداری نمایید. در فروشگاه درب امن تمامی محصولات با استفاده از استانداردهای از پیش تعیین شده برای درب های اصل طراحی و تولید می شوند. درب ضد سرقت ارزان از محبوب ترین محصولات این مجموعه می باشد.

درب ضد سرقت فلزی عمده محصولات در زمینه درب ارزان را شامل می شوند. درب رویه فلزی ضد سرقت دارای مقاومت مناسب اما ظاهری ساده هستند.

فروشگاه راسان درب

مرکز فروش درب ضد سرقت راسان درب، را با محصولات درب ضد سرقت لوکس می شناسیم. در این فروشگاه شیک ترین محصولات با طراحی های زیبا و مقاومت بالا موجود می باشد. درب ضد سرقت لوکس نسبت به سایر محصولات گران تر بوده ولی در عوض دارای ظاهری بسیار شیک و مقاومتی بسیار بالا هستند. در ساخت و تولید درب های لوکس از یراق آلات شیک و باکیفیت، روکش هایی با طراحی زیبا و ... استفاده می شود. از درب های لوکس معمولا در ساختمان های لاکچری استفاده می شود. البته می توانید در راسان درب انواع محصولات درب ضد سرقت ارزان و یا درب با قیمت متوسط را نیز بیابید.

درب ضد سرقت راشا درب

درب ضد سرقت راشا درب، فروشگاهی نام آشنا با انواع محصولات متنوع درب ورودی ساختمان می باشد. درب ضد سرقت یکی از محصولات این فرروشگاه است. درب اتاقی، درب سرویس بهداشتی، درب لابی، درب حیاط و درب چوبی از دیگر محصولات موجود در راشا درب می باشد که شما با قیمت بسیار مناسب می توانید این درب ها را خریداری نمایید.

درب ضد سرقت سفید دارای ظاهری شیک بوده و به همین جهت از محبوبیت مناسبی در بین مشتریان برخودار است. معمولا می توان محصولات درب ورودی را با ابعاد و رنگ مورد نظر مشتری تولید نمود. درب هایی که به صورت سفارشی تولید می شوند معمولا دارای قیمت بالاتری نسبت به محصولات از پیش تولید شده هستند.

مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت درب ضد سرقت

قیمت درب ضد سرقت از فاکتورهای مهی است که خریداران در هنگام خرید توجه ویژه ای به آن دارند. قیمت این محصولات بر اساس کیفیت درب و سایر عوامل تعیین می گردد. از عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت درب ضد سرقت می توان به ابن موارد اشاره نمود:

روکش مورد استفاده در درب: روکش فلزی ارزان ترین مدل و روکش استیل و روکش چوبی از نمونه های گران قیمت می باشند.

قفل نصب ضده: هر چقدر قفل ضد سرقت به کار رفته در درب امن تر و مقاوم تر و از برندهای معتبر باشد قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

سایر یراق آلات: علاوه بر قفل، سایر یراق آلات مورد استفاده مانند دستگیره درب، چشمی و ... می تواند بر روی قیمت درب تاثیر بگذارد.

ابعاد درب ضد سرقت: سایز درب یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار بر روی قیمت درب می باشد. مسلما درب های تک لنگه از مدل های یک و نیم لنگه و دو لنگه گران تر هستند.

نوع کاربرد: درب ضدسرقت را می توان در مکان های مختلف نصب نمود. بسته به محل مورد نظر برای نصب درب، این درب ها باید دارای مشخصات و ویژگی هایی باشند که بر روی قیمت درب تاثیر می گذارد. به طور مثال درب نصب شده برای قسمت بیرونی ساختمان باید در برابر عوامل محیطی مقاوم باشد و از این رو باید درب متناسب برای آن مکان نصب شود.

رنگ درب: در برخی موارد رنگ انتخاب شده برای درب چه از لحاظ تناژ مورد نظر و چه نوع رنگ می تواند بر رو قیمت نهایی تاثیر گذار باشد.

بهترین مدل درب ضد سرقت کدام است؟

انتخاب و خرید بهترین مدل و نوع درب ضد سرقت، کاملا به بودجه شما بستگی دارد. بنابراین بهتر است قبل از مراجعه به فروشگاه و مشاهده محصولات بودجه خود برای خرید را مشخص نمایید. اینگونه می توانید از محصولات فیلتر شده بر اساس قیمت بازدید نمایید و انتخاب برای شما آسان تر خواهد شد.

اگر بودجه شما برای خرید کم است و می خواهید محصولی مقاوم خریداری نمایید باید از زیبایی آن صرف نظر کرده و در بین محصولات درب ضد سرقت فلزی یکی را انتخاب نمایید. اگر بودجه متوسطی دارید می توانید از محصولات درب چوبی و یا رویه پی وی سی خریداری و اگر هم دستتان برای خرید باز است می توانید انواع درب ضد سرقت تولید شده با چوب طبیعی و یا درب های استیل ضد سرقت را تهیه نمایید.

جمع بندی:

مهم ترین مورد که باید به آن توجه نمایید این مورد می باشد که حتما درب های ورودی قدیمی و غیر امن را با درب های ضد سرقت جایگزین نمایید و یا برای ساختمان های نوساز محصولات ضد سرقت را خریداری نمایید. مسلما امنیت و آرامش شما و خانواده تان از هر چیز دیگر مورد اهمیت تر می باشد به همین دلیل باید خرید درب ضد سرقت اصل را در اولویت قرار دهید.

حتما برای خرید به مراکز فروش درب ضد سرقت که معتبر هستند، مراجعه نمایید. در فروشگاه های درب ضد سرقت شناخته شده شما می توانید محصولات امن و اصل بازار را با قیمت بسیار مناسب خریداری نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | مسکن و ساختمان