اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107166759418687
در دسترس نیست

راهنمای خرید تخت بیمارستانی با بالاترین سطح کیفیت

کد: 140107166759418687

، (اخبار رسمی): تخت بیمارستانی از انواع مدل های تک شکن، دو، سه و چهارشکن برخوردار می باشد که هر یک از آنها برای کاربرد های خاصی مورد استفاده قرار می گیرند.

 تخت بیمارستانی با کیفیت می بایست از ویژگی هایی برخوردار باشد که رضایت بیماران را جلب نمایند. هم چنین انتخاب یک تشک مناسب نیز بسیار حائز اهمیت است. یک تشک بیمارستانی مناسب باید به گونه ای باشد که پاهای بیمار، ستون فقرات آن و گردن را دچار مشکل نکند.از دیگر مزایای استفاده از انواع تخت های بیمارستانی می توان به تنظیم سر بیمار برای جابجایی مناسب بیمار، تنظیم زیر پای آن، دارا بودن حفاظ محکم و چرخ های ترمز دار و هم چنین تنظیم ارتفاع تخت برای راحتی و تسلط بیشتر پرستار اشاره کرد.  از مهم ترین انواع این محصول می توان به تخت بستری، ماساژ، ژنیکولوژی وریکاوری  اشاره کرد. با ما همراه باشید تا از مشخصات و ویژگی های هر یک از آنها به طور کامل مطلع شوید.

آیا ابعاد تخت بیمارستان در راحتی بیماران تاثیر دارد؟

یکی از سوالاتی که بسیاری از افراد از خود می پرسند تاثیر ابعاد و اندازه تخت های می باشد. 

با توجه به این موضوع که بیماران زمان بسیار زیادی را در تخت سپری می کنند بنابراین طراحی آنها بسیار مهم است که احساس راحتی را به فرد القا کند. یکی از مهم ترین قسمت های طراحی قطعا ابعاد استاندارد می باشد. ابعاد تخت های بیمارستانی بر اساس استاندارد های وزارت بهداشت تعیین می شود. البته باید در نظر داشت که برخی از مواقع با توجه به سفارش فرد یا برخی از مراکز درمانی می توان ابعاد مختلف دیگری نیز تولید کرد.

معمولا ابعاد تخت بیمارستانی به این صورت است که ابعاد بیرونی آن 220 سانتی متر و عرض 110 سانتی متری دارد. ابعاد داخلی آن نیز طول 200 و عرض 90 سانتی متر است. در ارتباط با ارتفاع آنها نیز می توان گفت که در نوع پایه ثابت آن معمولا 75 سانتی متر و در مدل هایی که قابلیت تنظیم ارتفاع وجود دارد از 38 سانتی متر تا 100 سانتی متر متغیر است.  

ویژگی های تخت بیمارستانی: 

  • ضد عفونی کردن این تخت ها در مقایسه با تخت های خانگی بسیار راحت تر است.
  • تخت بیمارستانی قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای دارد.
  • طول عمر این وسیله نسبت به تخت های معمولی بیشتر است
  • ابعاد تخت بیمارستان به طوری در نظر گرفته میشود که بیمار احساس راحتی در حال استراحت داشته باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | بهداشت و درمان