اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107226769921702
در دسترس نیست

زبان برنامه نویسی سی شارپ چیست؟

سی شارپ چیست؟

کد: 140107226769921702

، شهر کرد , (اخبار رسمی): در این مقاله از سایت ارگن به معرفی زبان سی شارپ می پردازیم و شما را کاملا با زبان برنامه نویسی سی شارپ آشنا می کنیم.

سی شارپ چیست؟
دوره آموزش سی شارپ از مقدماتی تا پیشرفته سایت ارگن با پشتیبانی مادام العمر

سی شارپ یکی از بهترین زبان های برنامه نویسی در دنیا و ایران است، اگر میخواهید سی شارپ را آموزش ببنید می توانید از دوره آموزش سی شارپ با پشتیبانی مادام العمر سایت ارگن استفاده کنید.

درباره سی شارپ

بدون شک یکی از محبوب ترین و پرکاربرد ترین زبان های برنامه نویسی در دنیا سی شارپ است و بر اساس تحقیقات انجام گرفته جزو 5 زبان برنامه نویسی برتر دنیا شناخته شده است و همچنین بازار بسیار خوبی در ایران و دنیا نیز دارد.از زبان برنامه نویسی C# می توان برای ساخت برنامه های تحت ویندوز (دسکتاپ)، برنامه های تحت وب،Web service  ها، برنامه های موبایل و بازی ها استفاده کرد. برای ایجاد برنامه های ویندوز از طریق زبان سی شارپ می توان از پلتفرم های WinForms،WPF  و UWP استفاده کرد. حتی با استفاده از زبان سی شارپ و پلتفرم هایی مانند Xamarin می ‌توان برای اندروید،  iOS و ویندوزفون‌ ها برنامه ایجاد کرد. همچنین فریمورک های ASP.NET MVC  و ASP.NET Core دو تکنولوژی برای طراحی و ایجاد برنامه های تحت وب مدرن هستند که امروزه در دنیای برنامه نویسی بسیار پرکاربرد و پر آوازه می باشند. بنابراین اگر تسلط خوبی به زبان برنامه نویسی سی شارپ داشته باشید، شما آمادگی کافی برای شروع یادگیری فریمورک قدرتمند ASP.NET Core را نیز خواهید داشت.

اگر میخواهید سی شارپ را از مقدماتی تا پیشرفته آموزش ببینید پیشنهاد می کنیم از دوره آموزش سی شارپ از مقدماتی تا پیشرفته با پشتیبانی  مادام العمر دوره از سایت ارگن استفاده کنید، 

چرا سی شارپ؟

دلایل بسیاری برای این که چرا باید سی شارپ را انتخاب کنیم وجود دارد که در ادامه به برخی از این موارد اشاره میکنیم: 

یادگیری آسان

سی شارپ جزء زبان های سطح بالا است و به زبان های برنامه نویسی چون  C, C++ و جاوا نزدیک است؛ بنابراین یادگیری این زبان آسان است و شما با داشتن یک منبع مناسب می توانید به خوبی این زبان برنامه نویسی را یاد بگیرید.

پر کاربرد بودن زبان سی شارپ

زبان C# به صورت گسترده برای تولید برنامه های دسکتاپ ، تحت وب و Web service ها مورد استفاده قرار می گیرد؛ مایکروسافت با خرید شرکت  Xamarin قدم بزرگی در مسیر رشد هر چه بیشتر استفاده از زبان #C برداشت. Xamarin  امکانی را فراهم کرده است که به سادگی می‌توان با استفاده از زبان #C برای دستگاه‌های اندرویدی و iOS اپلیکیشن موبایل تولید کرد. همینطور تگنولوژی های asp.net core و asp.net mvc جزو بهترین فریموورک های برنامه نویسی سایت هستند که طرفداران زیادی در ایران و خارج ایران دارند.

توسعه و ایجاد بازی با استفاده از زبان سی شارپ توسط موتور یونیتی

زبان سی شارپ به صورت گسترده برای تولید بازی های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

زبان #C دارای برنامه های تحت وب یکپارچه ای است

کدنویسی آسان در نرم افزار ویژوال استودیو که قدرتمندترین IDE موجود برای برنامه نویسی است.

زبان برنامه نویسی سی شارپ دارای کتابخانه بزرگی است که می تواند عملکرد سطح بالاتری نسبت به دیگر زبان ها همچون جاوا و C++ ارائه دهد.

بازار کار عالی در ایران و خارج از ایران

پشتیبانی و بروزرسانی مداوم توسط شرکت مایکروسافت

 کاملا شی گرایی زبان سی شارپ.

بازار کار زبان سی شارپ در ایران

با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی و فضای مجازی و حرکت شرکت ها به سوی اپلیکیشن ها و حوزه ی اینترنت، قطعا نیاز به برنامه نویس سی شارپ در تمامی حوزه ها افزایش خواهد یافت و کشور ایران نیز از این داستان دور نخواهد بود زیرا شرکت های ایرانی زیادی هستند که در زمینه توسعه نرم افزار، سایت ها، بازی های کامپیوتری و … فعالیت میکنند که برای ایجاد برنامه های خود از زبان برنامه نویسی سی شارپ استفااده میکنند.

سی شارپ یکی از بهترین زبان های برنامه نویسی در دنیا و ایران است، اگر میخواهید سی شارپ را آموزش ببنید می توانید از دوره آموزش سی شارپ سایت ارگن استفاده کنید.

منبع : ergan.ir

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت برنامه نویسی ارگن

شرکت برنامه نویسی ارگن در حوزه آموزش برنامه نویسی در وب سایت https://ergan.ir و توسعه نرم افزار های تحت وب،برنامه نویسی وب سایت و ... فعالیت می کند. تیم طراحی سایت ارگن یکی از با تجربه ترین تیم های برنامه نویسی با سال ها تجربه در این زمینه می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]