اطلاعات تماس
  • 021884*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107236771521744
در دسترس نیست

تعمیر لوازم خانگی شگفت انگیز 1 بار پولی 1 سال رایگان

کد: 140107236771521744

، (اخبار رسمی): با توجه به این که قیمت لوازم خانگی افزایش پیدا کرده است و خرید آن‌ ها برای بسیاری از افراد دشوار شده است، افراد ترجیح می دهند که لوازم خانگی معیوب شان را تعمیر کنند، در این مطلب با ما همراه باشید تا متوجه شوید چگونه می توانید با یکبار پرداخت هزینه تعمیر لوازم خانگی، تا یک سال آسوده باشید.

تعمیر لوازم خانگی شگفت انگیز 1 بار پولی 1 سال رایگان
تعمیر لوازم خانگی شگفت انگیز 1 بار پولی 1 سال رایگان
تعمیر لوازم خانگی شگفت انگیز 1 بار پولی 1 سال رایگان
تعمیر لوازم خانگی شگفت انگیز 1 بار پولی 1 سال رایگان
تعمیر لوازم خانگی شگفت انگیز 1 بار پولی 1 سال رایگان
تعمیر لوازم خانگی شگفت انگیز 1 بار پولی 1 سال رایگان

تعمیرگاه لوازم خانگی

تعمیرگاه لوازم خانگی دکتر آچار بهترین و معتبرترین تعمیرگاه لوازم خانگی در تهران است، این مرکز به ارائه انواع خدمات از جمله نصب، سرویس و تعمیر لوازم خانگی در برند های مختلف می پردازد.

زمانی که لوازم خانگی ‌تان دچار ایراد و خرابی می‌ شود، تعمیر آن ها را با خیالی آسوده به تکنسین ‌های متخصص و مجرب این شرکت بسپارید، این تعمیرگاه با داشتن مجوزهای لازم از اتحادیه تعمیرکاران از ساعت 9 صبح تا 21 شب در سر تا سر تهران فعالیت می کند.

تعمیر لوازم خانگی شگفت انگیز 1 بار پولی 1 سال رایگان یعنی چی؟

تکنسین ‌های مرکز دکتر آچار افرادی متخصص و آموزش دیده‌ ای هستند که برای ارائه خدمات به محل و منازل افراد اعزام می ‌شوند، تمامی خدماتی که توسط تکنسین ‌های این مرکز انجام می‌ شود دارای ضمانت نامه کتبی 1 ساله می ‌باشند، کافیست به سایت تعمیر لوازم خانگی دکتر آچار مراجعه کنید برای ورود به سایت تعمیرات لوازم خانگی اینجا کلیک کنید.

تعمیر لوازم خانگی یک بار پولی، یک سال رایگان به معنی این است که در صورتی که تکنسین به تعمیر لوازم خانگی شما بپردازد دستگاه تان مثلا ماشین لباسشویی تا 12 ماه گارانتی تعمیر خواهد شد تا خیالتان از بابت تعمیر نیز راحت شود و در صورت بروز خطای مجدد تکنسین ‌های دکتر آچار موظف به تعمیر دستگاه بدون دریافت هزینه مجدد هستند.

به نقل از دکتر آچار مزایای کار با ما : تلاش تکنسین ها در تعمیر لوازم خانگی نه تعویض قطعات، دارای اکیب مجهز و متخصص آماده خدمت در سراسر تهران، تعمیرات تخصصی انواع بردهای الکترونیکی با ضمانت کتبی، ارائه گارانتی تعمیر لوازم خانگی تا 12 ماه با فاکتور رسمی، ارائه خدمات با نرخ اتحادیه، ساعت ارائه خدمات تعمیرات 9 الی 21

سایر مزایای تعمیرگاه دکتر آچار مشاوره رایگان با کارشناسان متخصص

یکی از مهم ‌ترین مزایای تعمیرگاه دکتر آچار امکان دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان این مرکز است، جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان با شماره‌ های درج شده تماس بگیرید.

کارشناسان دکتر آچار شما را راهنمایی می‌ کنند تا در صورت امکان خودتان به برطرف کردن مشکل لوازم خانگی تان بپردازید، در صورتی که برطرف کردن مشکل لوازم خانگی تان نیاز به دانش، تعمیرات تخصصی و قطعات و ابزار خاصی داشته باشد کارشناس به شما اطلاع خواهد داد که برای برطرف کردن آن از تکنسین کمک بگیرید.

تعدد شعبات تعمیر لوازم خانگی در تهران

مرکز دکتر آچار در تهران دارای شعبات متعددی است، این تعمیرگاه در تمامی مناطق 22 گانه تهران دارای شعبه بوده و در تمامی مناطق و محله‌ ها از شمال تا جنوب، غرب تا شرق به ارائه خدمات تعمیرات لوازم خانگی می‌ پردازد.

تعیین زمان ارائه خدمات توسط مشتری

مرکز دکتر آچار به صورت 24 ساعته پاسخگوی سؤالات شما همراهان عزیز است، امکان درخواست تکنسین از این مرکز از ساعت 9 صبح تا 9 شب وجود دارد، جهت سهولت و آسودگی مشتریان گرامی زمان اعزام تکنسین به منزل توسط مشتریان تعیین خواهد شد.

اعزام تکنسین به محل برای ارائه خدمات تعمیر لوازم خانگی

حمل و نقل لوازم خانگی به تعمیرگاه کار سخت و هزینه بری است، این کار نیاز به صرف زمان زیادی نیز دارد، شرکت دکتر آچار جهت جلوگیری از حمل و نقل بیهوده لوازم خانگی به منازل و کاهش هزینه‌ ها و صرفه جویی در زمان مشتریان گرامی اقدام به تعمیر لوازم خانگی در محل می‌ کند، از این طریق مشتری می ‌تواند بر فعالیت تکنسین نظارت کند.

ارائه خدمات با بهترین ابزار

تمامی خدماتی که در این شرکت توسط تکنسین ‌های متخصص و مجرب انجام می‌ شود با استفاده از بهترین و به روز ترین ابزار و تجهیزات انجام خواهد شد تا کیفیت و سرعت خدمات افزایش پیدا کند.

استفاده از قطعات اصل و اورجینال

هدف تکنسین‌ های تعمیرگاه دکتر آچار تعمیر قطعات معیوب لوازم خانگی است، در صورتی که قطعه ای غیر قابل تعمیر باشد و تکنسین تشخیص بدهد که تعویض قطعه بهتر از تعمیر آن است تکنسین با رضایت مشتری اقدام به تعویض قطعه می‌ کند.

تکنسین‌ های این مرکز برای تعویض قطعات تنها از قطعات اصل و اورجینال همان برند استفاده می ‌کنند.

ضمانت نامه کتبی 12 ماهه تعمیرات لوازم خانگی

همان طور که اشاره شد تمامی خدمات این مرکز دارای گارانتی 12 ماهه کتبی است که پس از ارائه خدمات تقدیم مشتریان گرامی خواهد شد.

ارائه خدمات با نرخ مصوب اتحادیه

با توجه به شرایط اقتصادی کشور این شرکت در تلاش است که با بهترین کیفیت و نازل ‌ترین قیمت به ارائه خدمات بپردازد، تعمیرات لوازم خانگی خود را با خیالی آسوده به تکنسین ‌های این مرکز بسپارید چرا که تمامی هزینه‌ های دریافتی این شرکت طبق نرخ اتحادیه  دریافت شده و کاملاً منصفانه می ‌باشد.

فاکتور رسمی و شرکتی

امکان تغییر هزینه‌ ها توسط تکنسین‌ ها وجود ندارد، در انتهای کار تکنسین فاکتور رسمی و شرکتی را با تمامی جزییات تقدیم مشتریان گرامی می‌ کند.

تکنسین های مرکز دکتر آچار به تعمیر کدام لوازم خانگی می پردازند؟

  1.  تعمیر یخچال وساید بای ساید
  2.  تعمیر ماشین لباسشویی
  3.  تعمیر ماشین ظرفشویی
  4.  تعمیر پکیج
  5.  تعمیر ماکروفر
  6.  تعمیر اجاق گاز
  7.  تعمیر جاروبرقی
  8.  تعمیر کولر گازی
  9.  تعمیر اسپلیت
  10. .تعمیرهود
  11. تعمیر آبگرمکن
  12. تعمیر آبسردکن
  13. تعمیر کولر آبی
  14. تعمیر قهوه ساز
  15. تعمیر فر توکار

مراحل درخواست تکنسین از مرکز دکتر آچار

در مرحله اول هر نوع خدماتی که نیاز دارید را از جمله نصب، سرویس و تعمیرات از طریق تماس تلفنی یا پر کردن فرم مورد نظر به مرکز دکتر آچار اطلاع دهید.

در مرحله دوم کارشناسان مجموعه با توجه به نوع دستگاه، برند آن و مشکلی که دستگاه تان دارد تکنسین متخصص را مشخص می‌ کند.

در مرحله سوم کارشناسانان با شما تماس گرفته و آدرس را دریافت می کنند تا در زمان مقرر شده توسط شما به منزل تان اعزام شوند.

تکنسین مرتبط برای ارائه خدمات به منزل تان اعزام شده و به ارائه خدمات می پردازد، در پایان خدمات ضمانت نامه کتبی یکساله تعمیرات و فاکتور رسمی از سوی تکنسین ارائه می ‌شود.

مرکز معتبر تعمیرات لوازم خانگی در تهران

دکتر آچار مرکز معتبر و تخصصی در زمینه تعمیر انواع لوازم خانگی است، این مرکز با همکاری تکنسین های آموزش دیده و مجرب و با استفاده از ابزارآلات حرفه ای و به روز دنیا به تعمیر انواع لوازم خانگی می پردازد، تمامی خدماتی که توسط تکنسین های این مرکز انجام می شود دارای گارانتی 12 ماه معتبر است و هزینه ها در مرکز دکتر آچار طبق نرخ اتحادیه محاسبه می شوند.

منبع:

drachar.com

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021884*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | دکوراسیون و منزل