اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107246773621746
در دسترس نیست

10 بازی برتر جام جهانی فوتبال در تمام دوران

کد: 140107246773621746

، (اخبار رسمی): جام جهانی همیشه هیجان و سرگرمی را با خود همراه داشته است و در طول سال‌ها شاهد برخی از بهترین و حرفه‌ای‌ترین بازی‌های فوتبال بوده است. این امر باعث شده است که هر چهار سال،افراد بسیار زیادی در سراسر جهان سعی کنند خود رابه کشور میزبان بازی‌های جام جهانی برسانند تا از نزدیک شاهد رقابت‌های فوتبالی باشند.

10 بازی برتر جام جهانی فوتبال در تمام دوران
10 بازی برتر جام جهانی فوتبال در تمام دوران

اگر شما نیز برای رسیدن جام جهانی 2022 هیجان‌زده هستید، ممکن است علاقه‌مند باشید که بدانید بازی‌های برتر جام جهانی فوتبال چه بازی‌هایی بوده‌اند و حتی می‌توانید در این فرصتی که تا جام جهانی 2022 دارید این مسابقات را تماشا کنید. در ادامه شما را با 10 بازی برتر جام جهانی فوتبال در تمام دوران آشنا می‌کنیم.

غنا- اوروگوئه، 2010

اورگوئه در یک‌چهارم نهایی جام جهانی 2010 به مصاف غنا رفت. لوییس سوارز در این بازی برای اولین بار توجه‌ها را به خود جلب کرد زیرا او با سعی در کنترل عمدی توپ با دست یک پنالتی به غنا داد و سپس از بازی اخراج شد. زمانی بازی هیجان‌انگیزتر شد که غنا، ضربه پنالتی را از دست داد و بازی با گذشتن از وقت پایانی به ضربات پنالتی رسید. درنهایت، اوروگوئه‌ای‌ها در ضربات پنالتی توانستند 4 بر 2 غنا را شکست دهند. بنابراین، اگر برای تماشای بازی‌های فوتبال جام جهانی 2022 قطر لحظه‌شماری می‌کنید حتما این بازی را تماشا کنید. در این صورت، از جام جهانی فوتبال 2022 نیز بیشتر لذت بخواهید برد.

رومانی- آرژانتین، 1994

این مسابقه فوتبال، یکی از معروف‌ترین بازی‌های فوتبال در تمام دوران محسوب می‌شود. اگرچه آرژانتین در این دوره از مسابقات جام جهانی یکی از مدعیان مسلم قهرمانی بود و 16 بازی آخر را برده بود اما در بازی با رومانی، شکست تکان‌دهنده‌ای را تجربه کرد. رومانی در این رقابت 3 گل به آرژانتین زد آرژانتین توانست 2 گل را به ثمر برساند اما درنهایت، رومانی با نتیجه 3 بر 2 پیروز میدان شد.

برزیل- ایتالیا، 1970

برزیل برای اولین بار در جام جهانی 1970 به مصاف ایتالیا رفت. در آن زمان تیم برزیل یک تیم افسانه‌ای بود که بازیکنانی مانند پله و کارلوس آلبرتو برای آن بازی می‌کردند. برزیل ایتالیا را 4 بر یک شکست داد و قهرمان جام جهانی 1970 شد. این بازی آنقدر هیجان‌انگیز بود که یکی از بهترین مسابقات جام جهانی در تمام دوران محسوب شد.

بلژیک- ژاپن، 2018

جام جهانی 2018 ملو از مسابقات هیجان‌انگیز و میخکوب‌کننده بود و بازی بلژیک و ژاپن نیز یکی از این رقابت‌ها محسوب می‌شد. ژاپن که ضعیف‌ترین تیم جام جهانی محسوب می‌شد توانست با عملکرد خود همه را شوکه کند زیرا درست بعد از نیمه دوم، 2 بر صفر پیروز میدان بود. بنابراین، بلژیک تمام تلاش خود را کرد تا بتواند نتیجه را عوض کند. درنهایت، پس از گلزنی یان ورتونگن و مروان فلینی، بلژیک با ژاپن مساوی شد و در دقیقه 93، بلژیک با گل دیگری که زد توانست پیروز میدان شود.

فرانسه- آرژانتین، 2018

فرانسه در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی 2018 به مصاف آرژانتین رفت. هر دو تیم بازیکن‌های فوق‌حرفه‌ای داشتند و به همین دلیل، همه پیش‌بینی می‌کردند که این بازی، بسیار هیجان‌انگیز باشد. فرانسه با تبدیل پنالتی به گل توانست دروازه را باز کند اما آرژانتین به سرعت توسط آنخل دی ماریا به تساوی رسید.

پس از چند دقیقه، بنیامین پاوارد با ضربه شگفت‌انگیز خود، فرانسه را دوباره پیش انداخت تا اینکه گابریل مرکاردو برای آرژانتینی‌ها گل تساوی را به ثمر رساند. در این رقابت، استعدادهای کیلیان امباپه به تمام دنیا معرفی شد زیرا او توانست تنها در 4 دقیقه، 2 گل را به ثمر برساند. درنهایت، این بازی با نتیجه 4 بر 3 به نفع آرژانتین به پایان رسید.

اسپانیا- هلند، 2014

بازی بین اسپانیا و هلند در جام جهانی 2014 یکی از بهترین مسابقات فوتبال است که تاکنون انجام شده است. ژابی آلونسو با ضربه پنالتی توسط دیگو کاستا دروازه اسپانیا را باز کرده بود، اما هلند با دو گل آرین روبن، رابین ون پرسی و گل استفان دی وریج بازی را 5 بر یک کرد. اگرچه اسپانیا یکی از مدعیان قهرمانی بود اما هلند در این رقابت توانست با نتیجه بی‌نظیر خود، تیم فوتبال این کشور را تحقیر کند.

انگلستان- آلمان غربی، 1966

انگلستان در فینال جام جهانی 1966 به مصاف آلمان غربی رفت و این شانس را داشت که در زمین خود افتخار بزرگی را به دست بیاورد. این یک رقابت هیجان‌انگیز بود که در آن، تیم انگلستان توسط کاپیتان افسانه‌ای به نام بابی مور رهبری می‌شد و بازیکنانی مانند بابی چارلتون برای آن بازی می‌کردند. اگرچه آلمان توانست با دو گل با انگلستان به تساوی برسد اما در نهایت، انگلستان توانست 4 بر 2 پیروز میدان شود.

ایتالیا- برزیل، 1982

ایتالیا برای بار دوم در فینال جام جهانی 1982 به مصاف برزیل رفت اما این بار توانست از برزیل انتقام بگیرد و این تیم را 3 بر 2 شکست دهد. پائولو روسی بازیکن ایتالیا در این بازی هت تریک کرد و باعث شد که ایتالیا قهرمان این سری از رقابت‌های جام جهانی شود. اگر به فوتبال علاقه‌مندید ایده خرید انواع حرفه ای فوتبال دستی یکی از بهترین ایده‌ها برای شماست، زیرا در این صورت می‌توانید در خانه و با اعضای خانواده و دوستان خود با کمترین هزینه فوتبال بازی کنید. خوشبختانه، انواع مختلفی از فوتبال دستی اکنون در دسترس است که برخی از آن‌ها ارزان قیمت و برخی از آن‌ها جدید و پایه دار هستند. حتی امکان خرید فوتبال دستی حرفه ای با قیمت مناسب نیز وجود دارد.

آلمان غربی- ایتالیا، 1970

در این بازی که به‌عنوان بازی قرن شناخته می‌شود، ایتالیا تا دقیقه 90 بازی را برده بود اما آلمانی‌ها بازی را به تساوی کشیدند. بااین‌حال، بازی در وقت اضافه هیجان‌انگیزتر نیز شد زیرا گل‌های متعدد در وقت اضافه موجب شد که درنهایت، ایتالیا در این بازی به‌شدت هیجان‌انگیز پیروز شود.

آلمان- برزیل، 2014

در این دیدار، برزیل اولین شکست خانگی خود را تجربه کرد و 7 بر یک شکست خورد. این امر باعث شد که آلمان قهرمان بازی‌های جام جهانی 2014 شود و به همین دلیل، یکی از بهترین رقابت‌های دوره‌های مختلف جام جهانی محسوب می‌شود.

درنهایت، اکنون‌که به مسابقات جام جهانی 2022 نزدیک هستیم ممکن است تماشای رقابت‌های قبلی جام جهانی هیجان‌انگیزتر و دلچسب‌تر باشد. بنابراین، اگر به فوتبال علاقه‌مندید و برای رسیدن جام جهانی 2022 لحظه‌شماری می‌کنید حتما مسابقاتی که در این مقاله به آن‌ها اشاره شد را تماشا کنید تا از بازی‌های جام جهانی 2022 نیز لذت دوچندانی ببرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح