اطلاعات تماس
  • 026349*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107246774119570
در دسترس نیست

گفت و گو با مهندس چیت سازیان مدیریت شرکت ثمین پلیمر 

گزارش چهاردهمین دوره نمایشگاه بین المللی کف پوش‌ها، موکت، فرش ماشینی 1401

کد: 140107246774119570

، (اخبار رسمی): نمایشگاه بین المللی انواع کفپوش، موکت و فرش ماشینی ایران به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در حوزه موکت و فرش ماشینی است که در سال قبل در فضای بالغ بر 25 هزار متر مربع برگزار شد و 82 مشارکت کننده توانمند داخلی و خارجی و بیش از 25 هزار بازدیدکننده در آن حضور داشتند..

گزارش نمایشگاه بین المللی کفپوش در تهران 1401
گزارش چهاردهمین دوره نمایشگاه بین المللی کف پوش‌ها، موکت، فرش ماشینی 1401

شرکت ثمین پلیمر در سال 1398 تاسیس شد و تمرکز خودش رو بر روی تولید و اجرای پوشش های صنعتی گذاشت و در این زمینه در سال های گذشته توانسته بیش از 500 پروژه موفق در سراسر کشور اجرا نمایید.

نمایشگاه بین المللی انواع کفپوش، موکت و فرش ماشینی ایران به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در حوزه موکت و فرش ماشینی است که در سال قبل در فضای بالغ بر 25 هزار متر مربع برگزار شد و 82 مشارکت کننده توانمند داخلی و خارجی و بیش از 25 هزار بازدیدکننده در آن حضور داشتند.

نمایشگاه بین المللی انواع کفپوش، موکت و فرش ماشینی ایران، فرصت بسیار مهمی است تا شرکت های فعال در این صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندرکاران و متخصصان این صنعت قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیتها و نوآوری های آتی خود را هدایت نمایند. قطعا نمایشگاه امسال یکی از نمایشگاه های بسیار قدرتمند در حوزه موکت و فرش ماشینی خاورمیانه خواهد بود.

در نمایشگاه بین المللی انواع کفپوش، موکت و فرش ماشینی تهران جدیدترین فرش‌های ماشینی طراحی و تولید شده با بهترین نقشه‌ها و ترکیب رنگ‌های متنوع و با استفاده از بهترین ماشین‌آلات و مواد اولیه متنوع مانند الیاف اکریلیک، پلی‌استر، پلی‌پروپیلن و … با آخرین نوآوری را‌ در معرض دید متخصصان و مصرف‌کنندگان قرار خواهد گرفت.

بازارهای بین المللی هدف تولیدکنندگان داخلی 

در رابطه با این نمایشگاه با مهندس چیت سازیان مدیریت شرکت ثمین پلیمر گفت و گویی انجام داده ایم که می خوانید:‌

مهندس در مورد شرکت خودتون بفرمایید و هدفتون جهت شرکت در نمایشگاه رو توضیح بدید لطفا

 سلام عرض می کنم خدمت جنابعالی و مخاطبین گرامی شما ، شرکت ثمین پلیمر در سال 1398 تاسیس شد و تمرکز خودش رو بر روی تولید و اجرای پوشش های صنعتی گذاشت و در این زمینه در سال های گذشته توانسته بیش از 500 پروژه موفق در سراسر کشور اجرا نماید. که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کفپوش اپوکسی سوله های صنعتی شرکت ملی گاز ایران
  • شر کت فرش ماهریس 
  • شرکت نوین چرم 
  • پتروشیمی میاندواب
  • شرکت ایرانسل که یک پروژه بزرگ از نوع کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک بود.

درباره حضور در نمایشگاه های خارجی توضیحاتی ارائه فرمایید. 

البته هدف ما از شرکت در نمایشگاه های این چنینی جذب مشتری و بیشتر برندینگ هست و البته ثمین پلیمر حضور فعالی در نمایشگاه های بین المللی هم داشته مثلا در نمایشگاه اربیل عراق که پارسال شرکت کردیم علاوه بر شرکت دانش بنیان ثمین پلیمر شکت های دیگه ای هم حضور داشتند همچون شرکت gerflor و همچنین شرکت NATIONAL PAINTS که یکی از تولید کنندگان مطرح رنگ در خاورمیانه و جهان هم هست حضور داشت.

نمایشگاه های داخلی همچون این نمایشگاه رو ما بیشتر با هدف فروش و برندینگ داخلی شرکت می کنیم که الان هم ما با معرفی چند محصول با کیفیت خدمت شما عزیزان هستیم. 

آقای مهندس چیت سازیان لطفا درباره محصولات دانش بنیان خودتون اگر میشه توضیح بفرمایید

بله البته. محصول اول ما نوعی رویه اپوکسی نانو هست که خواص خش پذیری آن رو افزایش دادیم که برای لایه نهای کفپوش های اپوکسی صنعتی استفاده می شود.

محصول بعدی ما کفپوش پلی یورتان صنعتی هست که اون مورد رو جدیدا در تلکابین توچال اجرا کردیم که قابلیت تحمل سرما تا منفی 40 درجه سانتی گراد هم دارد.

محصول بعدی ما کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک هست با پرایمر مخصوص آنتی استاتیک که جهت دیتاسنترها ،اتاق های برق و اتاق های عمل استفاده میشود. چندتا محصول بهداشتی و بیمارستانی و همچنین نوعی عایق نانو هم داریم که در این نمایشگاه عرضه کردیم.

جناب مهندس مخاطب اصلی محصولات شما چه کسانی هستند؟

عموم مردم میتونن باشن این پوشش ها برای مثلا کف منالز مسکونی جهت پارکینگ یا مصارف صنعتی جهت کف سوله های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. 

مواد اولیه محصولات شما داخلی هست یا خارجی؟

برخی خارجی است و به دلیل خروجی بهتر و ماده اولیه که رزین می بشد هم از داخل هم از خارج کشور تامین می شود.

نمایشگاه حاضر رو چطور ارزیابی می کنید؟

نمایشگاه خوبی بود ولی بهتر هست تبلیغات گسترده تری هم صورت بگیره.

شرکت شما دانش بنیان هست آیا جهت شرکت در نمایشگاه های داخلی و خارجی مورد حمایت قرار گرفتید؟

برخی نمایشگاه ها که خود معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری حمایت میکنند در فهرست نمایشگاه‌های مصوب سال 1401، بیش از 220 نمایشگاه بین‌المللی داخلی و 12 پاویون دانش بنیان در نظر گرفته شده است. میزان حمایت از حضور هر شرکت دانش‌بنیان برای حضور مستقل در نمایشگاه‌های تاییدشده، 45 میلیون تومان در سال (حداقل 3 نمایشگاه) و میزان حمایت از حضور هر شرکت دانش‌بنیان برای حضور در پاویون نمایشگاه‌های تاییدشده، 40 میلیون تومان در سال (حداقل 2 نمایشگاه) است.

شما جزء مدیران جوان کشور هستید چه توصیه ای به جوانان به ویژه دانشجویان دارید؟

میانگین سنی شرکت ما 33 سال هست و  همکاران من همه از نخبگان دانشگاه معتبر کشور هستند من به دوستانی که قصد کارآفرینی دارن چند نکته رو گوش زد میکنم اول اینکه حتما به کار تیمی و تیم سازی اعتقاد داشته باشن در کسب و کارهای امروزی نمیشه تکی ورود کرد و نیاز هست که حتما چند نفر به صورت تخصصی در تیم باشن.

درباره سرمایه برای شروع کسب و کار چه توصیه ای می توانید داشته باشید؟ 

سه اصل در محصول باعث رقابت میشه اول کیفیت دوم قیمت سوم تامین مداوم مشتریان و سه اصل هم باعث پیشرفت شرکت میشه اول مدیریت سرمایه ها دوم دانش به روز سوم قدرت برند و تبلیغات البته این نظر شخصی بنده هست . در این مسیر سرمایه لازم به مرور به دست میاد و البته حمایتهای هم دولت میکنه که میتونن از اون بهرمند بشن.

ممنونم جناب مهندس چیت سازیان از وقتی که گذاشتید.

ممنون برای شما آرزوی توفیق و سلامتی دارم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 026349*****
[نمایش اطلاعات]