اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107266776621752
در دسترس نیست

درآمد میلیونی در منزل | طیور ماشین ابزار

کد: 140107266776621752

، تهران , (اخبار رسمی): در این مقاله از طیور ماشین ابزار یک شغل خانگی را به معرفی می پردازیم تا با سرمایه بسیار کم بتوانید در منزل مسکونی خود به در آمد میلیونی و قابل قبولی دست پیدا کنید. برای شروع این اشتغال تنها به یک ماشین جوجه کشی کوچک نیاز خواهیم داشت، برای توضیح بیشتر تا انتها همراه ما باشید.

درآمد میلیونی در منزل | طیور ماشین ابزار
تصویری از جوجه کشی

ماشین جوجه کشی نسبت به سایر لوازم خانگی، دارای مبلغ خرید بسیار پایین تری است و عملکرد آن کاملا بدون صدا و بو میباشد، بنابر این برای استفاده در منزل یا آپارتمان مانعی ندارد.

همواره بشر از قدیم و تاکنون علاقه مند به فراهم مشاغل خانگی با سرمایه پایان بوده که این آمار در دوران شیوع کرونا افزایش چشمگیری داشته و مورد توجه عموم افراد می باشد.

تعریف دستگاه جوجه کشی :

این ماشین ها به دو دسته دستگاه جوجه کشی طیور ماشین ابزار در نوع خانگی و صنعتی تقسیم میگردند، تا کاربر با توجه به مکان مورد نظر خود به کسب و کار بپردازد. به گفتار ساده تر، شما با قرار دادن تخم هر پرنده ای در درون دستگاه، آن را طبق فرآیند کاملا هوشمند تبدیل به جوجه خواهید کرد. حال هر چه تخم پرنده ای که در درون ماشین جوجه کشی چیده می شود با ارزش تر باشد، جوجه های تولیدی آن با قیمت بیشتری به فروش میرود.

تخم طوطی سانان و پرنده های زینتی جز این شاخه میباشند و از قیمت زیادی برخوردار هستند. به طور مثال هر یک جوجه کاسکو میانگین 12 میلیون در بازار پرندگان خرید و فروش  می شود، بنابر این تولید آن درآمد بالایی برای شما در بر دارد. ماشین جوجه کشی نسبت به سایر لوازم خانگی، دارای مبلغ خرید بسیار پایین تری است و عملکرد آن کاملا بدون صدا و بو میباشد، بنابر این برای استفاده در منزل یا آپارتمان مانعی ندارد.

جوجه کشی بلدرچین

حال اگر تمایل دارین در خانه به جوجه کشی دیگر طیور (غیر از پرندگان زینتی) بپردازید و سرمایه بسیاری پایین تری دارید، پیشنهاد ما به شما پرورش بلدرچین می باشد. تنها احتیاج است یک اتاق کوچک 3 در 4 به آن اختصاص دهید. در این مکان شما تا 1000 عدد بلدرچین را به آسانی میتوانید نگهداری کنید، بلدرچین جز دسته پرنده هایی است که سر و صدای خیلی پایینی دارد و به هیچ عنوان موجب آزار همسایگان نخواهد شد. این حیوان بسیار مقاوم نسبت به انواع بیماری است،

بنابر این پرورش آن برای شما کاری آسان خواهد بود. هر 1000 عدد بلدرچین در طول روز به طور متوسط 800 عدد تخم ایجاد میکند. که میتوانید این تخم ها را در بسته های 15 عددی به فروش برسانید. مبلغ هر یک عدد تخم بلدرچین 1200 تک تومان است یعنی شما در طول روز درآمد 960 هزار تومان، فقط از فروش تخم خواهید داشت!

حال اگر یک عدد دستگاه جوجه کشی در خانه یا محل نگهداری قرار دهید می توانید همانند دستگاه فتوکپی تعداد آن ها را ظرف مدت کوتاهی چندین برابر کنید. بنابر این دیگر نیاز به خرید جوجه ندارید و به با توجه به نیاز خود تعداد جوجه مورد نظر خود را تولید خواهید کرد و حتی میتوانید اضافی هم تولید کنید و جوجه زنده بلدرچین را هم به بازار بفروشید تا علاوه بر فروش تخم، محصول دیگری هم برای فروش داشته باشید.

بلدرچین پرنده ای است که جوجه ی تازه متولد شده آن از تخم، با همان جثه ی کوچکی که دارد، بعد از گذشت 45 روز به طور کامل بزرگ شده و شروع به تخمگذاری برای شما میکند! همچنین نر های اضافی رو هم میتوانید عرضه کنید(به ازای هر 6 ماده، یک نر را نگه دارید کافی است).این پرنده در همه فصل ها برای شما تخم تولید می کند، بنابر این همیشه دارای محصول خواهید بود و از این حیث نگرانی ندارید.

حال با توجه به هدف خود مقداری از تخم های تولید شده را در داخل ماشین جوجه کشی می چینید تا جوجه های خود را افزایش دهید و بعد از 45 روز همین جوجه های متولد شده از دستگاه باز هم برای شما تخم می گذارد.

اگر دوست دارید سیر تا پیاز کار دست خود شما باشد باید در شروع یک دستگاه جوجه کشی خانگی تهیه کنید تا در عمل تولید و تکثیر وابسته کسی نباشید. قیمت دستگاه جوجه کشی با توجه به گنجایش قرار گیری تخم در آن متغیر است. بعد از گرفتن دستگاه، به سراغ خرید تخم بلدرچین باید برویم. هزینه تهیه هر یک تخم بلدرچین هزار و دویست تومان است که از مزرعه ها و سالن های پرورش بلدرچین قابل تهیه می باشد.

بعد از آن تخم ها در داخل دستگاه چیده میشوند و بعد از پایان 17 روز جوجه ها به دنیا می آیند، که 45 روز بعد همین جوجه ها بالغ میشوند که میتوانید ماده ها را برای تخم ریزی نگه داشته و نر های اضافی را به کشتارگاه ارسال کنید. برای کسب دانش بیشتر مقاله جوجه کشی بلدرچین را از دست ندهید.

بعد از بیرون آمدن جوجه از تخم، تا مدت زمان 24 ساعت نیاز به آب و غذا ندارد زیرا همه ی جوجه ها از زرده داخل تخم مصرف می کنند و تا یک روز سیر هستند. بعد از پایان یک روز از زمان تولد، در ابتدای کار به جوجه ها آب قند داده و بعد از پایان 2 ساعت در اختیار آن ها غذا قرار دهید تا تغذیه کنند.

پایان

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه این نوع محصولات، تخم و دستگاه های جوجه کشی میتوانید به سایت طیور ماشین ابزار به آدرس  tma110.com مراجعه کنید و از دانش، مقالات و مشاوره رایگان این مجموعه استفاده کنید. ممنون از شما که تا پایان همراه ما بودید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه طیور ماشین ابزار

انواع محصولات جوجه کشی با بهترین مبلغ در وب سایت فروشگاهی طیور ماشین ابزار

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی