اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108026785921779
در دسترس نیست

پردرآمدترین شغل در ایتالیا چیست؟

کد: 140108026785921779

، (اخبار رسمی): دنیای کار و شغل، واقعیتی در حال تحول است که آشکارا با پویایی هایی که عرضه و تقاضا را تنظیم می کند، سازگار است. بنابراین، برای تعیین پردرآمدترین شغل در ایتالیا باید به جزئیاتی مانند سطح حقوق، متوسط حقوق و حداکثر حقوق پرداخته شود.

پردرآمدترین شغل در ایتالیا چیست؟
پردرآمدترین شغل در ایتالیا چیست؟
پردرآمدترین شغل در ایتالیا چیست؟
پردرآمدترین شغل در ایتالیا چیست؟
پردرآمدترین شغل در ایتالیا چیست؟
پردرآمدترین شغل در ایتالیا چیست؟
پردرآمدترین شغل در ایتالیا چیست؟
پردرآمدترین شغل در ایتالیا چیست؟

نباید فراموش کنیم که برای انجام مشاغلی که بیشترین درآمد را دارد، به مهارت، حرفه ای بودن و روحیه فداکاری نیاز است.

1.  کارمند دفتر اسناد رسمی؛ یک حرفه ایتالیایی 

شغل سردفتری یک حرفه کاملا ایتالیایی است. شغلی که قبل از رسیدن به میانگین حقوق سالانه 265000 یورو نیاز به فرآیند نسبتا طولانی دارد. لیسانس حقوق، کارآموزی 18 ماهه در دفتر اسناد رسمی، قبولی در مسابقه عمومی که توسط وزارت دادگستری برگزار می شود و افتتاح مطالعه برای ارزیابی اعتبار قراردادها و اسناد عمومی مراحلی است که باید برای انجام یکی از سودآورترین و پردرآمدترین شغل در ایتالیا انجام داد.

  2.  پزشکی؛ پردرآمدترین شغل در ایتالیا  

در وهله دوم، پزشکی است، یکی پردرآمدترین شغل ها در ایتالیا به خصوص در بخش دولتی. وقف زندگی خود به چنین حرفه ای مستلزم انتخابی است که فراتر از جنبه های مالی است. مسئولیت زندگی و سلامتی مردم به هیچ وجه آسان نیست.

علاوه بر این، آموزش یک پزشک حتی پس از 6 سال پزشکی و تقریبا به همان اندازه تخصص، هرگز پایان نمی یابد. با توجه به میانگین حقوق، در صورتی که پزشک متخصص باشد، درامد او از 75000 یورو در سال تا 113000 یورو در سال متغیر است. محدوده حقوق ماهانه: از 6650 یورو تا 21200 یورو.

3.  خلبان هواپیما؛ هیجان انگیز و خوش درامد

در میان مشاغل پردرآمد، خلبان هواپیمایی نیز وجود دارد. متوسط ​​درآمد او 74800 یورو در سال است. اما با پیشرفت های شغلی مختلف، می توان به درآمدی بسیار بالاتر دست یافت. با 10-15 سال تجربه به راحتی می توانید به حقوق 118000 یورو در سال برسید. البته برخی از خلبانانی که در شرکت های معتبر کار می کنند، سالانه 220000 یورو درآمد کسب می کنند، به خصوص اگر در پایان کار خود باشند. محدوده حقوق ماهیانه: از 2660 یورو تا 8470 یورو.

4.  صاحب داروخانه؛ یکی از سودآورترین مشاغل در ایتالیا  

در جایگاه چهارم، صاحب داروخانه است. متوسط ​​حقوق سالانه یک داروساز شاغل در حدود 26500 یورو است. از سوی دیگر، مالکان زمانی که فعالیت ‌هایی را مدیریت می ‌کنند که در مراکز شهرهای بزرگی مانند میلان و رم قرار دارند، به ارقامی مانند 120000 یورو در سال می‌ رسند. به طور خلاصه، حقوق با توجه به اندازه داروخانه و موقعیت جغرافیایی آن افزایش یا کاهش می یابد.

5.  مدیر بازاریابی وب 

یک چهره دیجیتالی مورد تقاضا مدیر بازاریابی وب، چهره حرفه ای پیشرو در بخش دیجیتال است. برای به دست آوردن این عنوان، باید یک کارآموزی خوب در تیم های بازاریابی مختلف و در زمینه شخصی خود پیشینه ای قوی داشته باشید. میانگین حقوق این شغل معادل 57000 یورو در سال است. البته باید هر گونه پاداش مربوط به تولید و نتایج به دست آمده را به این موارد اضافه کرد. محدوده حقوق ماهیانه: از 2390 یورو تا 7620 یورو.

6.  مشاور مالی؛ پردرآمدترین شغل در ایتالیا  

تا جایی که به رقم مشاور مالی مربوط می شود، در بازارهای مالی با حرفه ای بسیار متخصص مواجه هستیم. در واقع او توصیه های خود را برای ارزیابی بهترین گزینه های سرمایه گذاری، توضیح ریسک ها، مزایا، هزینه ها و موارد دیگر به مشتریان خود ارائه می دهد. یک شغل همه جانبه که با بیش از 5 سال تجربه، سالانه 82000 یورو حقوق دریافت می کند – 55000 یورو برای افرادی که تازه وارد این رشته شده اند. یکی از سودآورترین مشاغل در گردش است که به هر حال نیازمند پیش‌بینی و تفسیر فوق ‌العاده جریان ‌های اقتصادی است.

7.  مهندس نرم افزار 

پیشرو بخش فناوری اطلاعات مهندس نرم افزار با تولید، توسعه و پیاده سازی سیستم های نرم افزاری سر و کار دارد. امروزه هیچ شرکتی نمی تواند دنیای وب حاوی برنامه ها، سایت ها، کانال های چند رسانه ای و غیره را نادیده بگیرد. فارغ التحصیل رشته علوم کامپیوتر و مهندس نرم افزار به طور متوسط ​​سالانه 38700 یورو درآمد دارد. اما مواردی بسیار راحت شما می توانید به دستمزدی نزدیک به 100000 یورو برسید.

8.  مهندس؛ پردرآمدترین شغل در ایتالیا

در رتبه هشتم مشاغلی که در ایتالیا بیشترین درآمد را دارند، مهندس است. در این بخش، تنوع قابل توجهی وجود دارد که قبل از هر چیز به بخش تخصص بستگی دارد. سپس، تجربه فرد در نظر گرفته می شود که برای تایید کیفیت مهارت ها بسیار مهم است.

در هر صورت یک مهندس حرفه ای در بازار کار بسیار مورد توجه است. میانگین حقوق سالانه او حدود 38000 یورو است. برای یک شخصیت ارشد، حقوق دو برابر می شود و به 81000 یورو می رسد. علاوه بر این، ما نباید هر گونه پاداش دریافتی ماهانه را فراموش کنیم که باعث افزایش بیشتر این مقدار نیز می شود.

9.  حسابدار

 سودآورترین شغل حسابدار را می توان در زمره مشاغل با بالاترین دستمزد قرار داد. به احتمال زیاد، این شغل خروجی اساسی برای تحصیل در رشته اقتصاد است. حسابدار در زمینه های حسابداری، مالیات، قانون مالیات، قانون تجارت و قانون کار تخصص دارد. فعالیت او در زمینه خدمات مشاوره ای به شرکت ها و تعهدات مالیاتی و حسابداری خصوصی است. میانگین حقوق سالانه این رشته حدود 36000 یورو و در سطوح ارشد، می تواند به 64500 یورو برسد.

10. وکیل پردرآمدترین شغل در ایتالیا  

رتبه دهم این رده بندی ویژه در اختیار وکیل است. یک حرفه معتبر (مرتبط با مدرک حقوق) که حقوق سالانه آن معادل 36000 یورو است. دلیل اصلی که وکلا دستمزدهای زیادی دریافت می کنند به دلیل ارزش بالای درک شده آنها در چشم مشتریانشان است. یک وکیل موفق می تواند پول شما را پس انداز کند یا کمک کند که پول زیادی به دست بیاورید یا حتی شما را از مجازات اعدام معاف کند.

با این حال، اگر بخشی جدایی ناپذیر از مطالعات بین المللی باشید، حقوق شما می تواند به میزان قابل توجهی افزایش یابد و به 51800 یورو در سال برسد. یک وکیل مجرب با 10 سال سابقه کار می تواند 70000 یورو در سال دریافت کند. محدوده حقوق ماهانه: از 4520 یورو تا 14400 یورو.

در پایان یکی از موارد مهم هنگام مهاجرت، انتخاب و کسب مهارت های لازم برای شغل مورد نظر در آن جاست. یک راهکار عالی برای آشنایی کلی با فضا، شهرها و پردرامدترین شغل های ایتالیا سفر به این کشور است. می توانید با بهترین قیمت تور رم ایتالیا در سام سیر به شهر های این کشور سفر کرده و تا میزان بسیاری با آن آشنا شوید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]