اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108056793521804
در دسترس نیست

پس از جراحی چانه باید به چه نکاتی توجه کرد؟

انواع روش های جراحی چانه

کد: 140108056793521804

، (اخبار رسمی): بزرگ کردن چانه : چانه هایی که کوچک اند و به سمت عقب کشیده شده اند را باید بزرگ کرد که طبق این جراحی چانه به حد نصاب بزرگ می شود و به سمت جلو می آید. کوچک کردن چانه : هنگامی که چانه فردی بسیار بزرگ باشد جراح تجویز می کند که چانه کوچک شود و طبق آن چانه به سمت عقب کشیده می شود.

گاهی اوقات بهترین جراح چانه از طریق تزریق ژل یا چربی به چانه حجم می دهد که همین تزریق موجب به وجود آمدن تغییرات بسیاری در چهره انسان می شود.

چه کسانی کاندیدای جراحی چانه هستند؟

در واقع بین تمام انسان های دنیا عده ای از افرادی هستند که از نظر بهترین جراح چانه، گزینه مناسب تری برای جراحی چانه هستند که این افراد شامل موارد زیر می باشند:

  • افرادی که بینی برجسته دارند .
  • کسانی که چانه ها کوچکی دارند.
  • افرادی که گردن های گوشتی دارند.
  • کسانی که چانه آن ها فرم مربع شکل دارد.

نکته بسیار مهم این است که در بعضی موارد، بیمار درخواست می کند که در کنار جراحی چانه، بینی اش را جراحی کند و در مواردی نیز لب و گونه را باید ایمپلنت کرد تا صورت تعادل و توازن کافی داشته باشد.

قبل از جراحی چانه باید به چه نکاتی توجه کرد؟

به طور کلی قبل از جراحی چانه نیز مانند دیگر اعمال جراحی باید طبق توصیه های بهترین جراح چانه به نکاتی توجه کنید که شامل موارد زیر می باشد:

  • از داروهای استروئیدی ضد التهاب یا آسپرین از دو هفته قبل از عمل استفاده نکنید.
  • تا 2 هفته پیش از عمل سیگار کشیدن ممنوع است .
  • درحالتی که برش در زیر چانه زده شود از پاک کننده آنتی باکتریال صورت باید استفاده کنید؛ در صورتی که برش در داخل دهان زده شود تا 2 روز پیش از عمل از دهانشویه 3 بار در روز استفاده شود.
  • از خوردن و نوشیدن تا 8 ساعت پیش از جراحی خودداری کنید.

انواع روش های جراحی چانه

بزرگ کردن چانه 

چانه هایی که کوچک اند و به سمت عقب کشیده شده اند را باید بزرگ کرد که طبق این جراحی چانه به حد نصاب بزرگ می شود و به سمت جلو می آید.

کوچک کردن چانه 

هنگامی که چانه فردی بسیار بزرگ باشد جراح تجویز می کند که چانه کوچک شود و طبق آن چانه به سمت عقب کشیده می شود.

پروتز چانه 

برای انجام پروتز چانه باید حتما جراح برشی را در زیر چانه فرد ایجاد کند و همچنین در قسمت های بافتی زیرین برش هایی را ایجاد می کند و نباید به عصب های هیچ گونه آسیبی وارد شود؛ با ان حال در داخل چانه فرد فضایی ایجاد می شود
پس از آن، فضای مورد نظر را جراح استریل می کند و پروتز را در آن محل قرار می دهد و پس از آن بخیه می زند و زخم های محل برش را با چسب های کاملا مخصوصی به نام استری استریپ برای بهبودی سریع تر می پوشاند.

جراحی ژنیتوپلاستی اسلایدینگ 

در واقع افرادی که چانه آن ها از طریق تزریق مواد بزرگ نمی شود و فرم چانه کاملا بد است باید از جراحی ژنیتوپلاستی اسلایدینگ استفاده کنند؛ باید برای این جراحی حتما استخوان چانه را برش داد و در ادامه فک را به وسیله صفحه هایی خاص و پیچ های فلزی محکم در جای خود نگه داشت.
در نهایت مناطقی که برش زده شده اند را بخیه زد؛ موفق شدن در عمل برجسته سازی چانه به این موضوع کاملا بستگی دارد که بهترین جراح چانه شما چقدر در کار خود حرفه ای عمل کند.

هزینه جراحی چانه

در واقع برای جراحی چانه نیز باید هزینه هایی را به بهترین جراح چانه پرداخت کرد؛ اما مقدار مبلغ پرداختی به موارد بسیار مختلفی بستگی دارد به طور مثال هر چه جراح در زمینه فعالیتش حرفه ای تر باشد باید شما هزینه بیشتری را برای جراحی پرداخت کنید.

مورد موثر دیگر موقعیت مکانی کلینیک مورد نظر شما می باشد چون در صورتی که کلینیک در داخل شهر بزرگی مثل تهران باشد هزینه جراحی با کلینیکی که در شهرستان واقع است بسیار متفاوت است.

موارد مهم دیگر مربوط به نوع جراحی چانه و تعداد بخیه های مورد نیاز است چون اگر مدت زمان جراحی طولانی باشد و نیاز به ابزار بسیار بیشتری داشته باشد باید هزینه ای که برای جراحی پرداخت می کنیم نیز بیشتر باشد.

کلام آخر

در این مقاله تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا شما را با موضوع جراحی چانه آشنا کنیم و همچنین اطلاعات بسیار مفید و سودمندی در این زمینه در اختیار شما قرار دادیم؛ امیدواریم با خواندن این مقاله در سایت تاپتنا بتوانید جراح خود را برای جراحی چانه پیدا کنید و در نهایت رضایت کافی از این کار داشته باشید.

از این که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما بی نهایت ممنونیم و در صورتی که هر گونه انتقاد یا پیشنهاد در زمینه بهترین جراح چانه دارید می توانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان