اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108076795221804
در دسترس نیست

نکات مراقبتی پس از پیکرتراشی

پیکرتراشی با لیپوساکشن چه عوارضی در بر دارد؟

کد: 140108076795221804

، (اخبار رسمی): پیکر تراشی با هر روشی که انجام شود، دارای عوارض و معایبی می باشد که در این بخش از مقاله، عوارض روش لیپوساکشن را برای شما ذکر خواهیم کرد : متورم شدن که امکان دارد مدت ۶ ماه زمان ببرد تا ورم ها از بین بروند؛ در ضمن ترشح کردن مایعات از زخم ها می تواند مدت ها طول بکشد.

پیکرتراشی با لیپوساکشن چه عوارضی در بر دارد؟
پیکرتراشی با لیپوساکشن چه عوارضی در بر دارد؟

پیکرتراشی موجب زیبا شدن اندام می شود که می توان آن را توسط جراح متخصص به روش های مختلفی انجام داد، از این رو قصد داریم 10 تا از بهترین دکتر پیکرتراشی در کرج را به شما معرفی کنیم.

پیکر تراشی با هر روشی که انجام شود، دارای عوارض و معایبی می باشد که در این بخش از مقاله، عوارض روش لیپوساکشن را برای شما ذکر خواهیم کرد :

  • کبود شدگی شدید که ممکن است تا مدت چندین هفته باقی بماند.
  • متورم شدن که امکان دارد مدت ۶ ماه زمان ببرد تا ورم ها از بین بروند؛ در ضمن ترشح کردن مایعات از زخم ها می تواند مدت ها طول بکشد.
  • ترومبوفلبیت که مربوط به تشکیل شدن لخته خون داخل یک رگ است، باعث ملتهب شدن و عوارض دیگر می شود.
  • متقارن نبودن فرم دهی بدن؛ در مواردی که پوست دارای قابلیت کشسانی پایینی باشد و زخم ها به طور غیر عادی بهبود یابند یا در صورتی که برداشتن چربی از نواحی مختلف بدن با دقت بالا و به اندازه صورت نگرفته باشد، پوست بدن فرد بعد از لیپوساکشن خشک، چین خورده و برآمده می شود.
  • بی حس شدن، ممکن است ناحیه لیپوساکشن شده، دچار بی حسی شود؛ در واقع این حالت به طور معمول موقت است و به زودی از بین خواهد رفت.
  • عفونت کردن، امکان دارد جراحی لیپوساکشن در مواردی بسیار نادر باعث بروز عفونت پوستی شود؛ در برخی موارد تنها این معضل را با جراحی می توان حل کرد و ممکن است جای بخیه حاصل از آن باقی بماند.

نکات مراقبتی پس از پیکرتراشی

  • پس از به اتمام رسیدن پیکرتراشی باید به برخی نکات و توصیه ها توجه کرد تا مشکلی پیش نیاید و نتیجه بسیار خوبی از این روش ها حاصل شود؛ این نکات به شرح زیر هستند :
  • از گن هایی که دکتر تجویز کرده استفاده کنید زیرا موجب کاهش یافتن تورم و التهاب های ناشی از لیپوماتیک می شود.
  • همچنین گن های مورد استفاده، کمک بزرگی به فرم گیری بهتر و مناسب تر بدن پس از پایان یافتن عمل می کند.
  • فعالیت های فیزیکی و تحرک بدنی خود را در حد توان افزایش دهید.
  • از ساکن ماندن در حالت ثابت برای طولانی مدت خودداری کنید.
  • مواد غذایی که سالم و مناسب اند استفاده کنید.
  • مایعات به مقدار زیاد مصرف کنید.

پیکرتراشی چیست و چگونه انجام می شود؟

این مسئله که بسیاری از افراد برای داشتن تناسب اندام و زیبایی ظاهری خود در تلاش هستند را نمی توان انکار کرد، از این رو پیکرتراشی به روش های مختلف تهاجمی و غیرتهاجمی متناسب با بدن افراد انجام می شود که می تواند راه بسیار مناسبی جهت رسیدن آن ها به آرزوی اندام زیبا باشد.

روش پیکرتراشی دارای تکنیک های متفاوتی است که تاثیر بسیار زیادی در تناسب اندام می گذارند، می توان از طریق این روش نواحی مختلف بدن فرد را لاغر کرد و به شکل ایده آل درآورد؛ در حقیقت پیکرتراشی روشی برای از بین بردن چربی های موضعی است؛ این جراحی موفقیت آمیز می باشد و هیچ آسیبی به بافت ها، رگ ها و اعصاب بدن وارد نمی کند.

هدف از انجام دادن پیکرتراشی، کاهش یافتن سایز و رسیدن به اندام ایده آل و متناسب است؛ کسانی که با معضل چاقی دست و پنجه نرم می کنند و با انجام دادن ورزش و توجه به رژیم غذایی، نمی توانند چربی های مازادشان را از بین ببرند، پیکر تراشی در این صورت می تواند راه حل بسیار مناسبی برایشان باشد.

نکته بسیار جالب این است که بدانید، برخی از افراد پیکرتراشی را با لیپوماتیک یکی می دانند که این موضوع اشتباه است؛ لیپوماتیک یکی از زیر مجموعه های جراحی پیکرتراشی می باشد و در کل عمل پیکرتراشی شامل شیوه های مختلف تهاجمی و غیرتهاجمی است که می تواند موجب از بین رفتن چربی های مازاد نقاط مختلف شود.

اگر در شهر تهران زندگی می کنید و به دنبال جراح متخصص برای پیکرتراشی هستید، می توانید به مقاله بهترین دکتر پیکرتراشی در تهران بروید و جراح مورد نظرتان را در شهر تهران بیابید.

پیکرتراشی به روش لیپوماتیک

لیپوماتیک نیز از جمله روش های لاغری می باشد که موجب رفع شدن چربی های اضافی بدن می شود؛ در روش لیپوماتیک هیچ گونه نیازی به ایجاد برش در ناحیه ی مورد نظر نمی باشد و با به وجود آوردن سوراخ در قسمت تحت درمان، میله ای وارد می کنند که به وسیله این میله، چربی های مازاد را استخراج می کنند، در این روش امواج ماورابنفش مورد استفاده قرار می گیرند.

از جمله مزایایی که روش لیپوماتیک در بر دارد، این است که دکتر می تواند برای افرادی که قصد فرم دهی به نقاط دیگر بدنشان دارند، چربی های ناحیه قبلی را خارج کند و ناحیه ی جدید را فرم دهد و در حقیقت می توان با یک تیر دو نشان زد.

کلام آخر

هدف ما در این مقاله ارائه مطالبی در رابطه با انجام جراحی های پیکرتراشی برای افراد می باشد؛ در ضمن سایت تاپتنا تلاش خود را در این مقاله کرد که شما را با 10 تا از بهترین دکتر پیکرتراشی در کرج آشنا کند تا بتوانید دکتر مورد نظرتان را در این زمینه بیابید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی