اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108056793821805
در دسترس نیست

برای پاکسازی بدن از مواد مخدر به کدام کلینیک ترک اعتیاد مراجعه کنیم؟

کد: 140108056793821805

، (اخبار رسمی): برای پاکسازی بدن می بایست به یک مرکز ترک معتبر مراجعه شود که فرایند درمان را به خوبی و با روش های جدید بتواند انجام دهند

برای پاکسازی بدن از مواد مخدر به کدام کلینیک ترک اعتیاد مراجعه کنیم؟
برای پاکسازی بدن از مواد مخدر به کدام کلینیک ترک اعتیاد مراجعه کنیم؟

اولین گام برای رهایی از چنگال اعتیاد به مواد مخدر، انواع محرک ها و همچنین نوشیدنی های الکل دار، سم زدایی بدن است. سم زدایی یا پاک سازی بدن بیمار از هر گونه وابستگی به ماده مخدر و الکل، مرحله بسیار مهمی است که حتما باید توسط پزشک متخصص ترک اعتیاد و در یک مرکز معتبر صورت بگیرد.

این که این فرایند به چه مدت زمانی نیاز دارد، کاملا متغییر بسته به مواردی همچون ماده مصرفی، دوز و مدت زمان مصرف مواد است اما تجربه ثابت کرده است که پاکسازی بدن از مواد مخدر با استفاده از روش سم زدایی در حالات مختلف از یک الی چند روز متفاوت است. اگر به دنبال بهترین کلینیک ترک اعتیاد برای پاکسازی بدن از مواد مخدر هستید، در این بخش با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی در این خصوص کسب کنید.

بررسی روش های سم زدایی مواد مخدر

ترک تعدادی از داروهای خاص و مواد مخدری همچون الکل، باربیتورات، بنزودیازپین  نیاز به روش سم زدایی با استفاده از داروهای روانپزشکی تحت نظر پزشک متخصص ترک اعتیاد خواهند داشت. برای سم زدایی بدن فرد معتاد از ماده مخدر و مشروبات الکی در حالت کلی 3 روش (سم زدایی فوق سریع، تدریجی و سریع) وجود دارد. این که کدام روش می تواند برای فرد مصرف کننده مناسب باشد، کاملا بسته به موارد فیزیولوژیکی فرد مصرف کننده، وضعیت روحی و میزان وابستگی او به مواد مخدر متغییر است.

برای آن که متوجه آن شوید که کدام روش برای شما مناسب است باید به کلینیک های ترک اعتیاد مراجعه کنید متاسفانه برخی از این مراکز از روش های غیر مرسومی همچون تزریق مواد شبه مخدر به منظور ترک ماده مخدر استفاده می کنند که این روش اصلا توصیه نمی شود و می تواند اثرات مخربی را برای روی شما داشته باشد. از این رو پیشنهاد می کنیم برای آن که بتوانید در مسیر سلامتی و ترک اعتیاد و مبارزه با مشکلات بعد از ترک انواع مواد مخدر گام بردارید، از خدمات کلینیک های معتبر با کادری مجرب استفاده کنید.

کدام مرکز به عنوان بهترین کلینیک برای سم زدایی شناخته شده است؟

سم زدایی تنها یک روش خاص برای ترک اعتیاد نیست بلکه نیاز به تجربه، آزمایش و بررسی های اولیه زیر نظر متخصص ترک اعتیاد با همکاری روانشناس و روانپزشک خواهد داشت. از این رو انتخاب مرکزی که بتواند فرایند سم زدایی از مواد مخدر مختلف مانند تریاک و ... را به خوبی انجام دهد عملا نیاز به تحقیق و بررسی دارد که کلینیک های زیادی برای انجام این کار وجود دارند که مرکز نگهداری ترک اعتیاد پیام تندرستی برای انجام سم زدایی مواد مخدر از بدن از روش های به روز و تضمینی برای ترک قطعی اعتیاد استفاده می کند.

از آن جایی که سم زدایی ممکن است فرایند بیهوشی را در پی داشته باشد، فرد مصرف کننده باید توسط متخصص بیهوشی قبل از فرایند سم زدایی به صورت کامل مورد ارزیابی قرار بگیرد. همچنین روش های سم زدایی نیز بسته به بیمار و مصرف آن متفاوت است که این موضوع نیز قبل از فرایند سم زدایی توسط پزشک متخصص باید از نظر زمینه داروها و مواد مورد مصرف (مدت زمان، مقدار و نحوه مصرف) فرد مصرف کننده مورد ارزیابی قرار بگیرد.

فرد پس از پایان دوره بستری و ترک تریاک می‌تواند روند درمان خود را در منزل سپری کند. حتی در این شرایط هم فرد وابسته به تریاک می‌بایست به صورت دوره‌ای و منظم با روانشناس خود جلسات فردی و گروهی داشته باشد.

همچنین باید طبق تجویز دکتر روانپزشک خود داروهای لازم را مصرف کرده و ویزیت روانپزشک باید به صورت دوره‌ای انجام گیرد تا در صورت نیاز میزان داروها و نوع آن بسته به وضعیت بیمار توسط پزشک تغییر کند.

بررسی ویژگی های کلینیک ترک اعتیاد معتبر

ویژگی های عمومی و ظاهری متنوعی در کلینیک های ترک اعتیاد در اختیار بیماران قرار می گیرد. از جمله این ویژگی ها و خدمات می توان به موارد زیر اشاره نمود:

1.       بستری: پذیرش، بستری و ارائه خدمات درمانی به بیماران آقا و خانم بصورت 24 ساعته

2.       هتلینگ و امکانات رفاهی: ارائه خدمات هتلینگ و درمانی در اتاق های خصوصی و عمومی برای آقایان و خانم ها

3.       پیگیری پس از درمان: ویزیت ماهیانه روانشناس و تجویز دارو توسط روانپزشک با توجه به شرح حال بیمار

4.       روش های نوین درمانی: استفاده از روش های نوین درمانی بدون عوارض و وابستگی دارویی برای بیماران

5.       کادر درمانی باتجربه و متخصص : مهارت و شناخت عوارض روانی، جسمی اعتیاد و درمان آن با داروهای روانپزشکی

6.       اورژانس و پذیرش شبانه روزی: اعزام آمبولانس برای شرایط اورژانسی بصورت شبانه روزی برای بیماران آقا و خانم

جمع بندی:

انتخاب مرکز مناسب برای فرایند سم زدایی و ترک انواع مواد مخدر و مشروبات الکی به میزان قابل توجهی مهم است چرا که مستقیما بر روی سلامت فرد مصرف کننده تاثیر خواهد داشت.

درمان صفر تا صد اعتیاد در 4 مرحله خلاصه می شود، این مراحل عبارتند از:

1.       مشاوره اولیه بستری به بیمار و همراه

2.       آزمایش خون و تست اعتیاد

3.       نوار قلب و چکاپ اولیه داخلی

4.       استفاده از دو نوع گروه دارویی

بهتر است محیط و فضای کلینیک دارای اتاق های خصوصی VIP و همچنین اتاق های عمومی باشد که با توجه به شرایط و درخواست بیمار انتخاب خواهد شد. از دیگر موارد مهمی که می توان به آن اشاره نمود، برخورداری از کادر درمانی و امکانات ورزشی متنوع است که به سلامت روان فرد بیمار کمک قابل توجه ای خواهد نمود.

در کلینیک ترک اعتیاد باید تمامی اقدامات لازم به منظور کنترل بیمار از لغزش و همچنین منع مصرف استفاده از شبه مخدر، به خوبی انجام شود تا بیماران بتوانند در شرایط ایده آلی اقدام به ترک انواع مواد مخدر کنند.

همچنین با برخورداری از روانشناسان و روانپزشکان مجرب، با برقراری جلسات فردی و گروهی ریشه یابی گرایش فرد به اعتیاد بررسی و اقدامات لازم به منظور ارائه راهکار به فرد مصرف کننده انجام شود تا این مشکل به صورت ریشه ای قابل درمان قرار بگیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | بهداشت و درمان