اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14010807679500002
در دسترس نیست

دوره دیجیتال مارکتینگ

کد: 14010807679500002

، تهران , (اخبار رسمی): بازاریابی دیجیتال بخش مهمی از هر کسب و کار است اما در بازار امروز، بسیار غیرقابل پیش بینی است و به سرعت در حال توسعه و پیشرفت است. اما از کجا باید شروع کرد، چه ابزاری بهترین نتیجه را می دهد، چگونه وقت خود را به آن اختصاص دهید و چه کارهایی برای ساخت چارچوب یک استراتژی عالی بازاریابی باید انجام دهید.

دوره دیجیتال مارکتینگ
دوره دیجیتال مارکتینگ

این دوره شامل همه این موارد است، از توسعه استراتژی گرفته تا انتخاب کانال های بازاریابی مناسب، تا گرفتن مهارت های کلیدی که در طول مسیر به آنها نیاز خواهید داشت. خواه به دنبال راه اندازی کسب و کار در خانه خود باشید و یا در یک شرکت بزرگ کار کنید، مهارت هایی را که برای داشتن اطمینان خاطر برای شروع سفر دیجیتال مارکتینگ خود لازم دارید، در اینجا پیدا خواهید کرد.

دوره دیجیتال مارکتینگ

  • شروع دوره جدید از 14 آبان ماه
  • روزهای شنبه ساعت 16 الی 18
  • مدرس: مهدی پناه دوست

جهت ثبت نام دوره های حضوری و آنلاین به وب سایت مدرسه ایده مراجعه نمایید.

ideaschool[dot]ir 

همچنین مى توانید از طریق دایرکت و شماره تماس‌های زیر براى ثبت نام اقدام کنید.

  • 02188823625
  • 02188823387

در این دوره تلاش می کنیم که بهترین پاسخ ها رو به سوالات شما به عنوان یک دیجیتال مارکتر بدهیم. در این دوره، مفاهیم اولیه بازاریابی دیجیتال و نحوه استفاده از ابزارهای مختلف برای توسعه یک برنامه بازاریابی دیجیتال به شما آموزش می دهیم به گونه ای که نه تنها باعث رشد کسب و کار شما یا مسیر شغلی شما می شود بلکه با زمان نیز سازگار است.

با ارایٔه مدرک معتبر از وزارت فرهنگ و ارشاد
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

برندینگ ایده

آژانس IDEA BRANDING با هدف ارتقاء و توسعه تجارت سازمان‌ها، نهادها، و شرکت‌های بزرگ و با بیش از 19 سال سابقة مفید در حوزة تبلیغات و ارتباطات، از سال 1388 در زمینه برندسازی شروع به فعالیت کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]