کد: 140108076795919281
در دسترس نیست

هرآنچه باید درباره شبکه اجتماعی دیسکورد بدانیم

کد: 140108076795919281

، قم , (اخبار رسمی): یک جمله کوتاه درباره دیسکورد در اولین توضیح دیسکورد یک شبکه اجتماعی برای برقراری تماس صوتی است که افراد دور هم در یک سرور جمع میشوند و به صحبت درباره موضوعات میپردازند.

هرآنچه باید درباره شبکه اجتماعی دیسکورد بدانیم
هرآنچه باید درباره شبکه اجتماعی دیسکورد بدانیم

دیسکورد یک شبکه اجتماعی برای برقراری تماس صوتی است که افراد دور هم در یک سرور جمع میشوند و به صحبت درباره موضوعات میپردازند.

پلتفرم های دیسکورد

شکبه اجتماعی دیسکورد برای ویندوز و همچنین برای کسانی که از سیستم عامل های مک، لینوکس، اندروید و ios استفاده میکنند که اکثر این مخاطبین قشر گیمر هستند تولید شده.نرم افزار دیسکورد در سال 2015 منتشر شد و ویژگی هایی مثل زمان پاسخگویی کم، تماس صوتی و تصویری بین یک یا چند کاربر، سرورهای رایگان و مانیتورینگ کردن سیستم شخصی برخوردار شد.

چرا باید ممبر فیک برای دیسکورد بخریم

دیسکورد برای گیمرها و استریمرها و یوتیوبرها اهمیت بسیار زیادی دارد.از این رو وقتی ممبر فیک دیسکورد خریداری کنید ارزش و اعتبار سرور را بالا میبرد که این امر برای این قشر بسیار اهمیت دارد.

ممبر فیک دیسکورد چیست؟

حساب هایی را میگویند که برای بالا بردن ممبر یک سرور ساخته شده و فعالیتی ندارند ولی در اعتبار سرور شما نقش بسزایی را انجام میدهند.همچنین با خرید ممبر دیسکورد هیچ آسیبی به سرور شما وارد نمیشود و میتوانید فعالیت سابقتان را ادامه دهید.

چرا ممبر دیسکورد را از سایت فالووشه سفارش دهیم؟​

وب سایت فالووشه یکی از قدیمی ترین و تخصصی ترین سایت ها در زمینه شبکه های اجتماعی بخصوص دیسکورد است که در بین گیمرها و یوتیوبرها بسیار شناخته شده است.خرید ممبر دیسکورد یکی از بهترین راه ها برای افزایش ممبر سرور است که شما با کمترین قیمت و زمان میتوانید باعث محبوبیت و افزایش سریع ممبر سرور خود شوید.کلیه ممبرهای ارسالی دارای کیفیت بالا و دارای پروفایل و نام کاربری متفاوت و ارگانیک هستند و در کمترین زمان ممکن در سرور شما حضور خواهند داشت.

خرید ممبر برای سرور دیسکورد

با خرید ممبر برای سرور دیسکورد میتوانید به سرعت مخاطبینی جدیدی را جذب سرور خود کنید.وقتی سرور شما به حد مناسبی از ممبرها و مخاطبین برسد میتوانید با ایجاد تبلیغات در سرور خود در زمینه های مختلف کسب درآمد خود را آغاز کنید.این شبکه اجتماعی در این دوره بسیار محبوب است و همین امر باعث میشود تا دیسکورد محیط مناسبی برای درآمدزایی و سرمایه گذاری شود.شما میتوانید با ساخت سرور در شبکه اجتماعی دیسکورد جامعه طرفداران خود را تشکیل و بصورت حرفه ای استریم یا یوتیوب یا .. را شروع کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه فالووشه

فروشگاه فالووشه ارائه دهنده خدمات شبکه های اجتماعی نظیر : خرید فالوور ارزان خرید فالوور ارزان اینستاگرام خرید فالوور توییتر خرید لایک توییتر خرید ویو توییتر خرید ریتووییت توییتر خرید ویو اینستاگرام خرید ویو ارزان خرید کامنت ایرانی خرید کامنت اینستاگرام خرید فالوور ایرانی واقعی خرید فالوور کلاب هاوس و ...