اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108096800019586
در دسترس نیست

ساخت نخستین پل معلق آبی خاورمیانه بر رودخانه داریان

اجرای نخستین پل معلق آبی خاورمیانه بر رودخانه داریان به زودی شروع می‌شود

کد: 140108096800019586

، پاوه , (اخبار رسمی): مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: در راستای رونق گردشگری در منطقه اورامانات، بزودی عملیات ساخت نخستین پل معلق آبی خاورمیانه بر رودخانه داریان شروع خواهد شد.

اجرای نخستین پل معلق آبی خاورمیانه بر رودخانه داریان به زودی شروع می‌شود
رودخانه داریان در شهرستان پاوه

در راستای رونق گردشگری در منطقه اورامانات، بزودی عملیات ساخت نخستین پل معلق آبی خاورمیانه بر رودخانه داریان شروع خواهد شد.

به گزارش آوای باینگان، محمدرضا سهیلی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه در خصوص اقداماتی که برای رونق گردشگری در منطقه اورامانات در دست اجرا است، اظهار کرد: ساماندهی روستای قلعه‌پیر کلید خورده و فاز نخست آن اجرا شده است.

وی، از ثبت ملی یک غار و منطقه در همین روستا برای توجه بیشتر مردم خبر داد و گفت: فاز اول مرمت بازار نودشه به عنوان قدیمی‌ترین بازار منظر جهانی اورامانات آغاز شده و امسال این عملیات ادامه دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه اضافه کرد: برای بخش صنایع دستی به صورت ویژه برای نودشه اعتبار تعریف شده و  بازار تاریخی آن با ایجاد غرفه‌های صنایع دستی ساماندهی می‌شود.

وی با اشاره به ساماندهی سراب روانسر، اضافه کرد: سرمایه‌گذاری بخش خصوصی هم برای این منطقه پای کار آمده و نخستین پل معلق آبی خاورمیانه بر رودخانه داریان ساخته خواهد شد که عملیات اجرایی آن به زودی آغاز می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آوای باینگان

پایگاه خبری تحلیلی “باینگان” از تابستان ۱۳۸۶ فعالیت خود را با وبلاگ خبری آوای باینگان شروع و سپس با تاسیس سایت خبری باینگان به عنوان اولین سایت خبری رسمی منطقه پاوه و اورامانات فعالیت حرفه ای خبری خود را آغاز نمود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان