اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108106803418675
در دسترس نیست

برگزاری جلسات ویدئو کنفرانس سازمانی (امن و پایدار)

معرفی امکانات سرویس ویدئو کنفرانس و ابزار برگزاری جلسات آنلاین

کد: 140108106803418675

، (اخبار رسمی): برگزاری جلسات برای سازمان های بزرگ و کوچک یکی از دغدغه های مهم و حیاتی برای هر سازمان به حساب می آید. به کمک فناوری ها و ابزارهای نوین ارتباطی، می توان با راه اندازی سرویس ویدئو کنفرانس، جلسات و نشست های خود را بصورت جلسات آنلاین و غیر حضوری برگزار کنید.

کولتفرم ابزار برگزاری جلسات ویدئو کنفرانس سازمانی

ابزار ویدئو کنفرانس شبکه اجتماعی سازمانی کولتفرم

در محیط ابزار برگزاری جلسات ویدئو کنفرانس کولتفرم، امکانات متناسب با نیازهای تعاملاتی و شبیه یک جلسه حضوری کارآمد طراحی و ایجاد شده است. بعنوان مثال امکان شرکت در جلسات ویدئو کنفرانس بصورت تماس صوتی و بدون فعال کردن دوربین(وبکم) نیز وجود دارد و یا حتی این امکان مهیا شده تا ارائه کننده با استفاده از ابزار اشتراک گذاری، دسکتاپ صفحه نمایش خود را با سایر اعضای حاضر در جلسه ویدئو کنفرانس به اشتراک بگذارند.

در ادامه تمامی امکانات این ابزار را معرفی خواهیم کرد.

تصویر نرم افزار برگزاری جلسات ویدئو کنفرانس کولتفرم

بعد از ورود به محیط کاربری ابزار ویدئو کنفرانس با حرکت ماوس به پایین صفحه، امکاناتی برای برگزاری جلسه ویدئو کنفرانس در اختیار شماست که در یک نوار ابزار نمایش داده می شود. درادامه به ترتیب کاربرد هر ابزار را به تفصیل شرح خواهیم داد.

تصویر نوار ابزار برگزاری جلسه ویدئو کنفرانس

معرفی ابزارهای برگزاری جلسه ویدئو کنفرانس کولتفرم 1. تماس صوتی در جلسه ویدئوکنفرانس

تماس صوتی در جلسه ویدئو کنفرانس

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید با استفاده از ابزار میکروفن می توانید بصورت تماس صوتی با همکاران خود تعامل داشته باشید درصورتی که بخواهید صدای خود را در جلسه قطع کنید کافی است با کلیک بر روی دکمه میکروفن(در تصویر مشخص می باشد) صدای خود را قطع کنید در این حالت صدای شما در جلسه آنلاین پخش نمی شود.

2. تماس تصویری در جلسه ویدئوکنفرانس کولتفرم

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید با استفاده از ابزار وبکم می توانید بصورت تماس تصویری با همکاران خود تعامل داشته باشید.درصورتی که بخواهید تصویر خود را در جلسه قطع کنید کافی است با کلیک برروی دکمه وبکم(در تصویر مشخص می باشد) تصویر خود را در جلسه آنلاین قطع کنید در این حالت تصویر شما در جلسه پخش نمی شود.

3. اشتراک گذاری دسکتاپ در جلسه ویدئوکنفرانس همانطور که در تصویر مشاهده می کنید با استفاده از ابزار اشتراک گذاری دسکتاپ امکان اشتراک گذاری صفحه دسکتاپ(صفحه نمایش) یا یک نرم افزار خاص با همکاران حاضر در جلسه آنلاین وجود دارد. با استفاده از این امکان اگر نیاز دارید در جلسه PDF یا نرم افزار یا ابزار خاصی را به شرکت کنندگان جلسه توضیح و نشان بدهید، می توانید از قابلیت اشتراک گذاری دسکتاپ در جلسه ویدئو کنفرانس استفاده کنید.

4. ابزار چت داخلی(گفتگو متنی) در جلسه ویدئوکنفرانس همانطور که در تصویر مشاهده می کنید امکان چت داخلی در محیط کاربری جلسه ویدئوکنفرانس وجود دارد. اعضای حاضر جلسه آنلاین با استفاده از این امکان می توانند بصورت متنی با یکدیگر تعامل داشته باشند و نظرات خود را با سایرین به اشتراک بگذارند.

4.1. ایجاد نظر سنجی آنلاین در جلسه ویدئوکنفرانس با کلیک برروی دکمه چت یا گفتگو داخلی بخش گفتگو و نظر سنجی ها باز می شود.

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید با کلیک برروی ایکن نظر سنجی ها (شماره 1) می توانید در جلسه ویدئوکنفرانس نظرسنجی ایجاد کنید و از اعضای حاضر در جلسه آنلاین بخواهید تا در نظرسنجی شرکت کنند.

تصویر زیر نمایی از فرم آنلاین ایجاد نظرسنجی در جلسه ویدئو کنفرانس را نمایش می دهد.

تصویر فرم آنلاین ساخت نظرسنجی در جلسه ویدئو کنفرانس

امکان برگزاری نظرسنجی بصورت نظرسنجی آماری در جلسه ویدئوکنفرانسی وجود دارد . برگزار کننده جلسه میتواند یک نظرسنجی چند گزینه ای در جلسه آنلاین ایجاد کند و آنرا با سایر اعضای حاضر در جلسه به اشتراک بگذارد. شرکت کنندگان در جلسه می توانند بلافاصله در نظرسنجی شرکت کنند.

نکته قابل توجه در ایجاد نظرسنجی در جلسه آنلاین، امکان ساخت چندین نظر سنجی مختلف در جلسه آنلاین می باشد.

5. بلند کردن دست به نشان اجازه صحبت در جلسه ویدئو کنفرانس

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید با کلیک بر روی دکمه بلند کردن دست، شرکت کنندگان در جلسه ویدئوکنفرانس این امکان را در جلسه دارند که برای شروع صحبت در حین برگزاری جلسه، با استفاده از این دکمه از شخصی که در جلسه در حال صحبت و ارائه می باشد اجازه گرفته و میکروفن خود را فعال و شروع به صحبت کنند.

تصویر فعال شدن حالت بلند کردن دست در حین جلسه

یکی از ویژگی های این ابزار ارائه بازخورد به ارائه کننده حین برگزاری جلسه ویدئو کنفرانسی است. اعضای حاضر در جلسه با استفاده از ایموجی هایی مثل تایید یا تشویق و ...که تمام این ایموجی ها بهمراه بازخورد صوتی انها طراحی شده است می توانند بازخورد نشان دهند.

تصویر ارسال بازخورد به جلسه

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید با حرکت ماوس برروی نشانگری که در تصویر مشخص شده می تواند از ایموجی ها حین جلسه آنلاین استفاده کنید.

6. لیست اعضای حاضر در جلسه ویدئوکنفرانس

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید با استفاده از دکمه مشخص شده در تصویر می توانید لیست اعضای حاضر در جلسه را مشاهده و مدیریت کنید. امکاناتی که در این بخش برای مدیریت کاربران در اختیار شماست را در ادامه به تفصیل شرح خواهیم داد:

امکانات بخش مدیریت کاربران جلسات ویدئو کنفرانس: • قطع صدای (میکروفن) همه کاربران در جلسه ویدئوکنفرانس

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید با زدن دکمه مشخص شده در تصویر، برگزار کننده می تواند صدا یا میکروفن همه اعضای حاضر در جلسه را قطع کند.

• قطع وبکم همه کاربران در جلسه ویدئو کنفرانس

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید با زدن دکمه مشخص شده در تصویر، تنظیمات بیشتر ابزار ویدئوکنفراس برای شما نمایش داده می شود که یکی از این گزینه ها توقف ویدئو همه ی اعضای حاضر در جلسه می باشد.

• تنظیمات پیشرفته شامل: o تنظیمات دستگاه ها در ابزار ویدئو کنفرانس

در این قسمت شرکت کننده در جلسه آنلاین می تواند ابزار های ورودی صدا و تصویر را برای تماس صوتی و تصویری انتخاب کند. بعنوان مثال اگر دوربین یا وبکم خارجی داشته باشید و یا چند میکروفن به دستگاه شما متصل می باشد از این طریق می توانید ان دستگاه را بعنوان یک منبع ورودی انتخاب کنید.

o تنظیمات پرفایل در ابزار ویدئو کنفرانس

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید در این بخش می توانید نام نمایشی خود را در جلسات تغییر دهید و یا یک آدرس ایمیل برای خود تنظیم کنید.

o تنظیمات مدیر در ابزار ویدئو کنفرانس

تنظیمات مدیریتی و پیشفرض برای شروع جلسه ویدئو کنفرانس، توسط مدیر جلسه می تواند اعمال شود تا جلسه با این مشخصاتی که در تصویر می بنید مثل قطع بودن صدای همه کاربران، قطع بودن تصویر همه کاربران و ... شروع شود.

o تنظیمات علایم صوتی ابزار ویدئوکنفرانس

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، با استفاده این بخش مدیر جلسه می تواند برخی از جلوه ها یا علایم صوتی جلسه را قطع و غیر فعال نماید.

o تنظیمات محیط کاربری سرویس ویدئو کنفرانس

در بخش تنظیمات محیط کاربری ابزار ویدئو کنفرانس می توان تنظیمات بیشتری را روی خود ابزار اعمال کرد این تنظیمات شامل :

  • زبان محیط کاربری ابزار ویدئو کنفرانس
  • نمایش یا عدم نمایش اعلان پیام های چت حین جلسه ویدئوکنفرانس
  • نرخ بازسازی در زمان اشتراک گذاری صفحه
معرفی عملکرد های بیشتر تنظیمات محیط کاربری ابزار ویدئو کنفرانس:

• تنظیمات امنیتی برگزاری جلسه ویدئو کنفرانس

• ضبط (رکورد) جلسه آنلاین ویدئوکنفرانس

• پخش زنده در ویدئو کنفرانس

• پخش ویدئو یوتوب در جلسه ویدئو کنفرانس

• انتخاب پس زمینه برای وبکم
• مدت زمان یا میزان گفتگو افراد حاضر در جلسه ویدئو کنفرانس براساس دقیقه
• پخش جلسه ویدئو کنفرانس در سایت دیگر
برای استفاده و برگزاری جلسه ویدئو کنفرانس برای سازمان یا مجموعه خود می توانید همین الان با ایجاد حساب کاربری در کمتر از 10 دقیقه؛ پیام رسان داخلی برای سازمان و یا شرکت خود راه اندازی کنید. کولتفرم یک پیام رسان داخلی داخلی است که محدودیت های اینترنت و فیلترینگ اختلالی در استفاده از آن ایجاد نخواهد کرد و شما بعنوان یک سازمان اگر با مشکلات تحریم پیام رسان های خارجی و داخلی مواجه شدید می توانید با ایجاد یک پیام رسان داخلی سازمانی اختصاصی برای مجموعه و سازمان خود، امنیت و پایداری ارتباط را برای سازمان خود به ارمغان بیاورید.
 
ایجاد اشتراک رایگان پیام رسان داخلی 10 کاربر همیشه رایگان

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]