اطلاعات تماس
  • ۰۵۱۳۸۸*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108116805521811
در دسترس نیست

روغنکده بکلی ارائه دهنده انواع روغن های گیاهی در 2 بخش زیبایی و درمانی

روغنکده بکلی، مرجع تخصصی خرید انواع روغن های گیاهی و کره های آجیلی

کد: 140108116805521811

، (اخبار رسمی): یکی از فروشگاه های اینترنتی که می توانید برای خرید انواع روغن های گیاهی از آن استفاده کنید، روغنکده بکلی می باشد. این روغنکده به دلیل استفاده از مواد درجه یک و عالی و همچنین قیمتی رقابتی می تواند برای شما انتخابی مناسب باشد. روغنکده بکلی دارای 2 شعبه فیزیکی در مشهد مقدس می باشد.

روغنکده بکلی، مرجع تخصصی خرید انواع روغن های گیاهی و کره های آجیلی
روغنکده بکلی، مرجع تخصصی خرید انواع روغن های گیاهی و کره های آجیلی
روغنکده بکلی، مرجع تخصصی خرید انواع روغن های گیاهی و کره های آجیلی
روغنکده بکلی، مرجع تخصصی خرید انواع روغن های گیاهی و کره های آجیلی
روغنکده بکلی، مرجع تخصصی خرید انواع روغن های گیاهی و کره های آجیلی
روغنکده بکلی، مرجع تخصصی خرید انواع روغن های گیاهی و کره های آجیلی

روغنکده بکلی دارای 2 شعبه فیزیکی در مشهد می باشد. اما در فروشگاه اینترنتی بکلی امکان ارسال به تمامی شهرها و روستاهای کشور وجود دارد.

روغن های گیاهی همیشه خواص و مزایای بی نظیری داشته اند. به همین دلیل بسیاری از افراد نسبت به خرید و تهیه انواع این روغن ها اقدام می کنند. برای اینکه بتوانید یک خرید مناسب را داشته باشید باید نسبت به فروشگاهی که قصد دارید از آن خرید کنید اطلاعات مفیدی داشته باشید.

معرفی روغنکده بکلی 

امروزه یکی از بهترین راهکار ها برای درمان بسیاری از بیماری ها که عوارض آن نسبت، به دارو های شیمایی کمتر است استفاده از مواد گیاهی است . باید به این نکته به خوبی توجه کنید که انواع روغن های گیاهی برای بسیاری از بیماری ها پیشنهاد می شود. این روغن ها را شما می توانید به راحتی مصرف کنید؛ البته به یاد داشته باشید که باید حتما از مواد درجه یک و با کیفیت استفاده کنید چرا که اگر از محصول بی کیفیت استفاده کنید می تواند باعث ایجاد مشکلات بیشتری برای شما شود.

فروشگاه های بسیاری در زمینه فروش روغن های گیاهی فعالیت می کنند اما باید نسبت به تمامی آن ها شناخت و آگاهی لازم را داشته باشید. زمانی که شما انواع این فروشگاه ها و محصولاتشان را بررسی کنید، می توانید برای خود بهترین خرید را داشته باشید.

یکی از فروشگاه های اینترنتی که می توانید برای خرید انواع روغن های گیاهی از آن استفاده کنید، روغنکده بکلی است . این روغنکده به دلیل استفاده از مواد درجه یک و عالی و همچنین قیمتی رقابتی می تواند برای شما انتخابی مناسب باشد. سایت مجموعه روغنکده بکلی به نشانی www.beklioil.com در دسترس است .

روغنکده بکلی در سال 1392 تاسیس گردید و با اخذ نمایندگی انحصاری دستگاه های روغنگیری پرس سرد، ارده گیری و کره گیری برند بکردانه در استان خراسان، شروع به فعالیت کرد. در روغنکده بکلی سعی شده است تمامی محصولات توسط این مجموعه تولید شود تا نهایت دقت و اطمینان در اصالت و سلامت محصولات به عمل آید.

روغنکده بکلی دارای 2 شعبه فیزیکی در مشهد بوده که آدرس و تلفن تماس این دو شعبه در ادامه ذکر می گردد.

شعبه یک 

مشهد، بلوار وکیل آباد، بلوار امامت، بین امامت ۲۵ و ۲۷ روغنکده بکلی، شماره تماس: ۰۵۱۳۶۰۸۰۱۰۱

شعبه دو

 مشهد، بلوار وکیل آباد، بلوار هاشمیه، حد فاصل هاشمیه ۵۳ و ۵۵ روغنکده بکلی، شماره تماس:  ۰۵۱۳۸۸۳۱۰۰۵

معرفی محصولات

روغنکده بکلی روغنکده بکلی همواره در تلاش بوده است تا محصولاتش را با کیفیت و قیمت مناسب جهت رفاه حال شما عرضه کند. می توان گفت این فروشگاه به دلیل تنوع محصولی که دارد می تواند به تمامی نیاز های شما پاسخ دهد.

محصولات زیبایی روغنکده بکلی

در فروشگاه اینترنتی روغنکده بکلی انواع مختلفی از محصولات قابل خریداری و تحویل درب منزل هستند. یک دسته محصولات زیبایی هستند. انواع روغن های مخصوص پوست و مو در این دسته جای دارند. با استفاده از مشاوره رایگان این مجموعه می توانید انواع روغن های مناسب برای پوست و موی خود را انتخاب و خریداری کنید.

از مهم ترین محصولات این دسته می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • روغن آرگان بکلی   
  • روغن سیاه دانه بکلی 
  • روغن نارگیل بکلی 
  • روغن کرچک بکلی 
  • روغن ماکادمیا بکلی 
  • روغن درخت چای بکلی 
  • روغن خراطین بکلی
  • و... 

محصولات خوراکی روغنکده بکلی

دسته دوم فروشگاه روغنکده بکلی محصولات خوراکی و صبحانه این مجموعه است . در این بخش انواع روغن های سرخ کردنی با بهترین کیفیت، انواع کره های آجیلی مثل کره بادام زمینی بکلی، کره پسته بکلی، کره بادام درختی بکلی، انواع شیره ها و عسل موجود است .

محصولات درمانی

دسته آخر محصولات روغنکده بکلی روغن های درمانی است . این روغن ها شامل روغن های ضد درد، روغن های ماساژ و پک های درمانی برای حل مسائل مختلف است . روغن بادام تلخ، روغن زردچوبه، روغن میخک و... برخی از این محصولات هستند.

این فروشگاه به دلیل استفاده از تجهیزات پیشرفته و کاملا بهداشتی، محصولاتی با کیفیت عرضه می کند. تمامی روغن های گیاهی که در این روغنکده درست می شوند از بهترین و تازه ترین مواد به عمل می آیند؛ که این نکته برای استفاده از تمامی خواص آن ها بسیار مهم است . همچنین محصولات گیاهی از خواص ویژه ای برخوردار است که می توانید از آن ها جهت درمان بسیاری از بیماری ها و مشکلات متعدد استفاده کنید.

یکی دیگر از قسمت های مهم در خرید توجه به قیمت محصولات است . روغنکده بکلی تلاش می کند که محصولات خودش را با بهترین قیمت عرضه کند، همچنین شما می توانید از تخفیف ها و شرایط ویژه و مناسب این فروشگاه جهت خرید نهایت استفاده را ببرید.

طریقه ارسال محصولات یکی از مهمترین قسمت ها در یک خرید طریقه پست و ارسال محصولات است . به همین دلیل روغنکده بکلی جهت رفاه هر چه بیشتر مشتریان، ارسال محصولات داخل شهر مشهد را با پیک درون شهری انجام می دهد و برای شهر ها و روستا ها هم از طریق پست پیشتاز در اسرع وقت صورت می گیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۵۱۳۸۸*****
[نمایش اطلاعات]