اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108146808919140
در دسترس نیست

لوله بازکنی ستارخان شبانه روزی تضمینی به مدت 10 دقیقه با شما فاضله دارد

کد: 140108146808919140

، (اخبار رسمی): لوله بازکنی ستارخان یکی از خدمات پر درخواست گروه فنی لوله بازکنی 24 می باشد. در همین راستا ما به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی در خیابان ستارخان تهران آماده خدمت رسانی می باشیم. خدمات لوله بازکنی ستارخان توسط نیرو های حرفه ایی و خوش اخلاق سرویس دهی می شود. لوله بازکنی با فنر تمیز را از ما بخواهید.

متخصصین لوله بازکن باتجربه نمایندگی لوله بازکنی ستارخان گروه فنی لوله بازکنی 24 به همراه دستگاه های مناسب جهت رفع گرفتگی لوله های فاضلاب خدمت رسانی می کنند.

لوله بازکنی ستارخان با مصالح ساختمانی 24 ساعته گرفتگی لوله فاضلاب با مصالح ساختمانی یکی از سخت‌ترین گرفتگی‌ها می‌باشد، که می‌تواند باعث بروز اختلال شدید در زندگی افراد ساکن در آن شود. در بیشتر موارد علت ورود این مواد به درون لوله‌های فاضلاب به دلیل بی‌احتیاطی کارگران در زمان ساخت و ساز و نوسازی در این ‎محل‌ها است.

ورود موادی مانند قیر در زمان قیرگونی و ایزوگام کف آشپزخانه، توالت، حمام و و کف پشت بام می‌تواند وارد لوله ها شده مسیر خروج آب و فضولات را به شدت دچار انسداد کند. و اگر شدت گرفتگی زیاد باشد و زمان زیادی از ورود آنها گذشته با راه حل‌های خانگی مانند اسیدهای شیمیایی و یا شلنگ آب و نفت قابل رفع نیست. و حتما باید از مراکز خدمات لوله بازکنی درخواست کمک نمایید.

نکته مهم این است که استفاده از اسیدهای شیمیایی قوی می‌تواند باعث بروز خوردگی، ترک و آسیب به سیستم لوله کشی فاضلاب شود، و یا استفاده از نفت که یک حلال برای قیر است می‌تواند علاوه بر حل کردن قیر سبب حل شدن چسبی که برای اتصال لوله‌های فاضلاب به هم استفاده شده است هم شود.

بنابراین در مواردی که مدت زیادی از ورود آنها گذشته است، حتما باید از متخصصین لوله بازکن با تجربه نمایندگی لوله بازکنی ستارخان گروه فنی لوله بازکنی 24 به همراه دستگاه های مناسب جهت رفع مشکل کمک گرفته شود. و اگر مدت کوتاهی از ورود آن گذشته می‌شود، بوسیله دستگاه واترجت که با فشار شدید آب کار می‌کند برای برطرف کردن مشکل استفاده کرد. 

  لوله بازکنی ستارخان با واترجت

در زندگی امروزی اکثر ساختمان‌ها تبدیل به آپارتمان شده است، اگر مشکل گرفتگی لوله فاضلاب در هر محلی از ساختمان رخ دهد. باید برای رفع آن از نمایندگی لوله بازکنی ستارخان گروه فنی لوله بازکنی 24 کمک بگیرید.

این مجموعه از دستگاه‌های مختلفی برای رفع گرفتگی استفاده می‌کنند، یکی از این دستگاه‌های مدرن و پیشرفته لوله بازکنی واتر جت در ستارخان می‌باشد، واترجت وسیله‌ای است که از فشار آب شدید برای رفع گرفتگی‌ها استفاده می‌کند. این دستگاه دارای یک شلنگ فشاری است، که با فشار بالای آب که توسط یک پمپ ایجاد می‌شود انسداد را برطرف می‌کند. دستگاه واترجت به همراه دستگاه فشار هوا و لوله بازکن فنری مجموعه کاملی از تجهیزات لوله بازکنی را تشکیل می‌دهند، و در کنار این دو وسیله از واترجت نیز گاهی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دستگاه واتر‌جت بسیار شبیه به دستگاه کمپرسور هوا است، زیرا هر دو دستگاه به کمک فشار کار خود را انجام می‌دهند. یکی با هوای فشرده و یکی با فشار بالای آب برای رفع گرفتگی استفاده می‌کنند، روش استفاده از این دستگاه به این صورت است. که انتهای شلنگ باید داخل لوله فاضلاب قرار می‌گیرد، و آب تحت فشار  به داخل شیلنگ وارد شده و به سرعت باعث رفع گرفتگی لوله مسدود می‌شود. از این دستگاه معمولا برای رفع انسدادهای شدید مانند گرفتگی با مصالح ساختمانی مانند سیمان، قیر، آهک، گچ و ... استفاده می‌شود.

دستگاه واترجت در مدل‌های مختلف و پیشرفته تولید می‌گردد، که دارای امکانات و قابلیت‌های بالایی است. واترجت دستگاهی است که فقط برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب استفاده نمی‌شود، بلکه یکی از گزینه‌های آن برای از بین بردن کثیفی و چربی داخل لوله است. فشار بالای آب جرم داخل لوله‌ها را کاملا شستشو می‌دهد، و همچنین جهت شستشوی اتومبیل در کارواش‌ها و نماشویی ساختمان‌ها هم مورد استفاده است.

لوله بازکنی ستارخان با سه نظام لوله بازکن دستگاه سه نظام لوله بازکنی ستارخان روشی است، که برای لوله‌هایی که با اجسام جامد و سیمانی دچار گرفتگی شده مورد استفاده قرار می‌گیرد.  

این دستگاه ها در اندازه ها و اشکال مختلف تولید می شوند. سه نظام با کمک یک دینام و تسمه‌ای که به آن متصل است، شروع به چرخش کرده و باعث چرخش فنر در لوله می‌شود. و دارای سه سیستم دکمه چپ و راست دایره ای است، هنگامی که فنر وارد لوله می‌شود. با حرکت به جلو و عقب سبب باز شدن مسیر مسدود شده می‌گردد.

انواع سه نظام

لوله بازکنی خیابان ستارخان سه نظام‌ها در انواع مختلف با کاربردهای متفاوت و خاص وجود دارد، که تعدادی از آنها شامل این موارد است:

  1. سه نظام فنری
  2. 350 دینام چهار پایه
  3. دینام فرغونی دینام 1400
  4. 375 جعبه دینام
  5. دریل Dynam 2005) 
  6. سه پایه دینام 300

به طور مثال دستگاه فرغونی برای لوله‌های 20 اینچی مناسب است. این دستگاه در گروه فنی لوله بازکنی 24 نمایندگی لوله بازکنی ستارخان برای رفع انسداد لوله های اصلی استفاده می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوله بازکنی 24

گروه خدماتی لوله بازکنی 24 با بیش از دو دهه فعالیت در زمینه‌های تخلیه چاه و لوله بازکنی در تهران و کرج با پیشرفته‌ترین ابزارهای لوله بازکنی و تخلیه چاه حضور فعال داشته و همواره شعار کاری خود را ارائه خدمات با بهترین کیفیت ممکن و کمترین هزینه در نظر گرفته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان