اطلاعات تماس
  • 021554*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108146809021739
در دسترس نیست

اجاره تجهیزات پزشکی در تهران بهترین تجهیزات با ارزانترین قیمت

اجاره تجهیزات پزشکی شبانه روزی در تهران بدون نیاز به مراجعه به شرکت

کد: 140108146809021739

، (اخبار رسمی): فروش و اجاره تجهیزات پزشکی بدون نیاز به مراجعه به شرکت | اجاره ماهانه ، دو هفته ای و روزانه ونتیلاتور ، بای پپ ، سی پپ ، اکسیژن ساز ، کپسول اکسیژن و...

اجاره تجهیزات پزشکی شبانه روزی در تهران بدون نیاز به مراجعه به شرکت
اجاره تجهیزات پزشکی

فروش و اجاره تجهیزات پزشکی بدون نیاز به مراجعه به شرکت | اجاره ماهانه ، دو هفته ای و روزانه ونتیلاتور ، بای پپ ، سی پپ ، اکسیژن ساز ، کپسول اکسیژن و...

اجاره تجهیزات پزشکی یکی از رایج ترین روش ها برای بیماران در هر سنی است، زیرا بسیاری از افراد بیمار پس از بهبودی در بیمارستان به خانه می روند و درمان را ادامه می دهند، به این منظور، آن ها به طیف گسترده ای از ابزار و تجهیزات پزشکی نیاز دارند، حتی در مورد مراکز درمانی نیز اجاره این اقلام خیلی به صرفه تر از خرید آن ها است، مثلا بیماری که برای مدت کوتاهی نیاز به تجهیزات تنفسی و قلبی دارد بهتر است این تجهیزات را اجاره کند.

با اجاره تجهیزات می توانید انواع ابزار و وسایل مورد نیاز خود را با قیمت پایین و به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه اجاره کنید، علاوه بر این کارشناسان مراکز فروش و اجاره تجهیزات پزشکی شما را در انتخاب بهترین ابزار برای بیمارتان راهنمایی خواهند کرد تا مدت زمان درمان را کاهش دهید.

تجهیزات پزشکی چیستند؟

تجهیزات پزشکی به هر ابزار، دستگاه، رایانه یا هر وسیله دیگری گفته می‌شود که می‌تواند به‌صورت جداگانه یا ترکیبی (طبق تعریف سازنده) توسط افراد برای اهداف پزشکی استفاده شود، وسایل پزشکی می توانند از عصای راه رفتن گرفته تا لنزهای تماسی را شامل شود.

تجهیزات پزشکی همچنین شامل تجهیزات آزمایشگاهی است که برای آزمایش نمونه هایی مانند بافت، مایعات بدن و خون گرفته شده از بدن استفاده می شود، مثلا آزمایش قند خون و آزمایش بارداری، تجهیزات پزشکی همچنین شامل دستگاه های پزشکی مانند ضربان ساز هستند که اغلب در بدن قرار داده می شوند و ممکن است به منبع تغذیه خارجی نیاز داشته باشند.

مزایای اجاره تجهیزات پزشکی چیست؟

  • عدم هزینه های کلان برای خرید تجهیزات پزشکی لازم  
  • پس از بهبودی بیمار نگران عدم استفاده از آن نخواهید بود
  • بدون استرس برای انبارداری، نگهداری و آسیب دیدگی تجهیزات
  • تعویض کردن در صورت خرابی تجهیزات
  • نصب توسط کارشناسان مرکز
  • پشتیبانی تجهیزات پزشکی

خرید یا اجاره تجهیزات پزشکی

در ادامه نکاتی را بیان خواهیم کرد و بررسی خواهیم کرد که خرید یا اجاره تجهیزات پزشکی بیمار برای شما مقرون به صرفه تر است:

هزینه های نگهداری

هنگامی که می خواهید تجهیزات پزشکی مورد نظر خود را خریداری کنید، اولین و مهمترین چیزی که باید در نظر بگیرید هزینه نگهداری است، هزینه تعمیر و نگهداری تجهیزات پزشکی اغلب زیاد است و تعمیر تجهیزات مختلف یک تخصص است، به علاوه بسیاری از قطعات مورد نیاز برای تعمیر در ایران یافت نمی شود و ارسال تجهیزات و دستگاه های مورد نظر شما به خارج از کشور کاری بسیار سخت و پرهزینه خواهد بود، هزینه نگهداری یکی از بزرگترین معایب خرید تجهیزات پزشکی است.

بنابراین می توانید با اجاره تجهیزات پزشکی مورد نظر خود به راحتی در هزینه خود صرفه جویی کنید، این اقدام می تواند تاثیر بسیار خوبی در امور مالی شما داشته باشد، همچنین با اجاره تجهیزات می توانید در مدت زمان کوتاهی همان تجهیزات را با تجهیزات مشابه جایگزین کنید.

درخواست شارژ و سرویس

یکی دیگر از مشکلات تجهیزات پزشکی نیاز به سرویس و شارژ آن است، از آن جمله می توان به کپسول اکسیژن اشاره کرد، شارژ کپسول اکسیژن همواره یکی از دغدغه های اصلی بیمارستان ها و بیماران نیازمند به کپسول اکسیژن بوده است، اگر قصد خرید این کپسول ها را دارید، باید افرادی را پیدا کنید که در زمان نیاز بتوانند کپسول ها را برای شما جمع آوری کنند، البته یافتن شرکت ها و افراد قابل اعتمادی که این کار را برای شما انجام دهند بسیار دشوار است.
به طور کلی، زمانی که تجهیزات را اجاره می کنید.

 قیمت بسیار مقرون به صرفه

هزینه دستگاه های پزشکی بسیار بالاست و همین امر نگهداری آنها را بسیار سخت و پرهزینه می کند، مثلا اگر بخواهید یک دستگاه اکسیژن ساز آمریکایی بخرید باید حدود 80 میلیون تومان هزینه کنید تا خودتان آن را بخرید، هزینه اجاره دستگاه اکسیژن ساز برای یک ماه 4 میلیون تومان است، در این مثال به وضوح می توانید تفاوت قیمت را مشاهده کنید.

فراهم کردن جدیدترین دستگاه ها

علم پزشکی هر روز در حال پیشرفت است، بنابراین هر روز دستگاه های جدید و پیشرفته تری در بازار معرفی می شوند، هنگام خرید تجهیزات پزشکی، همیشه به دنبال آخرین و بهترین تکنولوژی باشید، البته دستگاه های جدید همیشه قیمت بیشتری نسبت به دستگاه های قدیمی دارند، از این نظرخرید لوازم پزشکی یک مشکل بزرگ است.
تهیه تجهیزات جدیدتر نیز به نفع بیماران است زیرا این مشکل حتی ممکن است جان بسیاری از این بیماران را نجات دهد.

قیمت اجاره تجهیزات پزشکی در تهران

قیمت اجاره تجهیزات پزشکی با توجه به نوع دستگاه و سایر جزئیات متفاوت است، برای اطلاع از قیمت ها و دریافت مشاوره در مورد تجهیزات پزشکی با کارشناسان مجرب شرکت تماس حاصل فرمایید و مدت زمانی را که قصد اجاره آن را دارید اعلام نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021554*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | بهداشت و درمان