اطلاعات تماس
  • 021776*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108156809121831
در دسترس نیست

بهترین فروشگاه قرنیز و دکوراسیون داخلی در تهران کجاست؟

فروشگاه قرنیز و دکوراسیون داخلی در تهران

کد: 140108156809121831

، (اخبار رسمی): در دکوراسیون داخلی از لوازم بسیاری از جمله قرنیز استفاده می شود، قرنیز ها در انواع مختلفی تولید و عرضه می شوند و دارای کارایی های متفاوتی هستند، از این جهت لازم است که قرنیزو لوازم با کیفیتی را جهت این کار خریداری کنید، در این مطلب به معرفی بهترین فروشگاه قرنیز و دکوراسیون داخلی در تهران می پردازیم.

فروشگاه قرنیز و دکوراسیون داخلی در تهران
فروشگاه قرنیز و دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی را می توان آرایه گری و مرتب کردن معرفی کرد، در دکوراسیون داخلی نحوه انتخاب وسایل و نوع چیدمان وسایل در داخل ساختمان از جمله پذیرایی، نشیمن، آشپزخانه و... مطرح است.

انواع لوازم دکوراسیون داخلی و خارجی

قرنیز

 قرنیز قاب و قطعه ای کم ارتفاع است که در پایینی ترین بخش دیوار و در تقاطع دیوار و کف ساختمان اجرا می شود، قرنیز از مهم ترین ابزار آلاتی است که برای طراحی و دکوراسیون داخلی از آن استفاده می شود.

کاربرد قرنیز

قرنیز ها علاوه بر زیبایی بخشی به فضا دارای کاربرد های دیگری هستند که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

قرنیز از دیوار در برابر ضربات محافظت می کند، از انتقال نم و رطوبت از زمین و کف به دیوار جلوگیری می کند، از قرنیز می توان برای پوشاندن درز انبساط  کفپوش استفاده کرد، امکان استفاده از قرنیز جهت مخفی کردن کابل و سیم های برق، تلفن و... وجود دارد.

قرنیز بازسازی

 قرنیزهایی که از آن ها بر روی قرنیز های قدیمی و آسیب دیده استفاده می شوند قرنیزهای بازسازی نام دارند، این قرنیز ها در رنگ ها و جنس های مختلفی وجود دارند که می توانید آن ها را فروشگاه تیک هوم کالا خریداری کنید.

چسب قرنیز

برای چسباندن قرنیز می توان از چسب 3،2، 1 و چسب آکواریوم استفاده کرد، چسب قرنیز را می توان با بالاترین کیفیت از فروشگاه تیک هوم کالا تهیه و خریداری کنید.

روکش چسبی پی وی سی از دیگر مواردی است که می توانید از آن برای چسباندن قرنیز استفاده کنید، این برچسب ها دارای چسب بوده و قرنیز را به خوبی به دیوار می چسباند.

دیوار پوش

دیوار پوش یکی از محصولات مهم در دکوراسیون داخلی است که از آن برای جلوه بصری دیوارها استفاده می شود، دیوار پوش ها در انواع مختلفی از جمله کاغذی، ام دی اف، سنگی، سه بعدی، چرمی، آجری، پی وی سی، فومی، پارچه ای، شیشه ای، آلومینیوم، کامپوزیت وجود دارند که می توانید بهترین آن ها را از فروشگاه تیک هوم کالا تهیه و خریداری کنید.

چوب ترمووود

چوب ترمووود یکی از انواع محصولاتی است که می توانید آن را از فروشگاه تیک هوم کالا خریداری کنید، از این چوب در نمای داخلی و خارجی ساختمان ها و سایر مکان های باز همچون استخر، دیوار و... استفاده می شود.

ترمووود همان چوب طبیعی است که با استفاده از روش های پیشرفته دوام بیشتری پیدا کرده است، این چوب مقاومت بسیار بالایی در برابر شرایط سخت دارد، در صورت نیاز به چوب ترمووود می توانید این محصول را با کیفیتی بسیار بالا و قیمت مقرون به صرفه از فروشگاه تیک هوم کالا تهیه و خریداری کنید.

آینه دکوراتیو

آینه دکوراتیو انواع آینه های تزیینی و زیبا هستند که می توان از آن برای زیبا سازی دکوراسیون استفاده کرد، استفاده از آینه های دکوراتیو زیبایی خاصی به محیط می دهد، با نصب آینه در محیط، نور و روشنایی در محیط منعکس شده و جذابیت و زیبایی خاصی به محیط می بخشد و با بازتاب تصاویر در آینه محیط جذاب تر و بزرگ تر دیده می شود.

 درب آکاردئونی پی وی سی

درب آکاردئونی دربی با کیفیت از جنس پی وی سی است، که برای اولین بار از آن برای محافظت از درب اصلی ساختمان ها استفاده می شده است، امروزه از آن به عنوان جدا کننده بخش های موجود در فضا و زیباتر شدن فضای اتاق می شود.

کتیبه پرده

کتیبه پرده همان قاب پرده است که از جنس پی وی سی (پلاستیک فشرده) ساخته می شود، کتیبه پرده موجب پنهان شدن چوب پرده و نوار پرده می شود، امکان ست کردن و هماهنگی رنگ قاب پرده با دسته مبل و سایر المان های استفاده شده در منزل نیز وجود دارد، جهت کسب اطلاعات بیشتر برای سفارش و خرید کتیبه پرده از فروشگاه تیک هوم کالا لطفاً با شماره های درج شده در سایت موسسه وجود دارد.

قاب پی وی سی

از دیگر محصولات منحصر به فردی که در طراحی دکوراسیون داخلی استفاده می شود قاب پی وی سی است، قاب هایی که توسط کادر متخصص تیک هوم کالا تولید می شود که دارای خاصیت خمشی و... است.

ورق طرح سنگ ماربل شیت

سنگ ماربل شیت نوعی سنگ مصنوعی است که در ابعاد و طرح های متفاوتی تولید شده و ورق طرح آن در فروشگاه تیک هوم کالا عرضه می شود، این نوع از ورق قابلیت شستشو داشته و انعطاف پذیری بسیار بالایی نیز دارد.

 تایل

تایل نوعی سقف کاذب است که در جنس های مختلفی از جمله پی وی سی ساخته می شود، تایل ها در رنگ ها و طرح های متفاوتی وجود دارند و ابعاد و رنگ های شان با یکدیگر متفاوت است، در واقع تایل مصالح سبک وزنی است که از آن به عنوان پوشش سقف استفاده می شود.

وود پلاست

وودپلاست از انواع پروفیل های جدید و کامپوزیتی است که از ترکیب الیاف چوب طبیعی، پلاستیک، ترمو پلاستیک و یک نوع آرد مخصوص ساخته می شود و از آن به عنوان کف پوش، رستوران، روف گاردن، عرشه و... استفاده می شود، وود پلاست در طرح ها، رنگ ها و ابعاد مختلفی تولید می شود.

وودپلاست در دکوراسیون، پارتیشن بندی، سقف کاذب، نما، درب و پنجره، کفپوش، ساخت استخر، دیوارپوش، اسکله سازی، صنعت خودرو و... کاربردهای بسیاری دارد.

منبع : tikhomekala

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021776*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان