اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108206815519341
در دسترس نیست

همه چیز در مورد رنگ استخری

هر آنچه که باید در مورد رنگ استخری بدانید

کد: 140108206815519341

، (اخبار رسمی):  این محصول را می توان نوعی رنگ عایق استخر دانست که علاوه بر آب بندی استخر، از ورود رطوبت زمین به داخل استخر نیز جلوگیری می کند. فرمول رنگ استخری به گونه ای است که به عمق بافت سیمان و بتن نفوذ می کند و در صورت وجود ترک آنها را کاملا می پوشاند. پرفروش ترین رنگ های این محصول آبی استخری و سفید استخری...

هر آنچه که باید در مورد رنگ استخری بدانید
رنگ استخری مهدرنگ پردیس

روش اجرای رنگ پلیمری برای استخر به این صورت است که ابتدا سطح را از گرد و غبار، آلودگی و کثیفی تمیز می کنیم. سپس پرایمر رنگ استخر را روی تمام سطح اعمال می کنیم.

آنچه در مورد "رنگ استخر" باید بدانید. 

رنگ استخری محصولی تک جزئی با فرمول خاص است که برای رنگ آمیزی استخر، حوض، مخازن آب، مخازن کشاورزی، استخرهای ورزشی و ... مناسب است.

 این محصول را می توان نوعی رنگ عایق استخر دانست که علاوه بر آب بندی استخر، از ورود رطوبت زمین به داخل استخر نیز جلوگیری می کند. فرمول رنگ استخری به گونه ای است که به عمق بافت سیمان و بتن نفوذ می کند و در صورت وجود ترک آنها را کاملا می پوشاند. پرفروش ترین رنگ های این محصول آبی استخری و سفید استخری است که مورد توجه کارفرمایان قرار می گیرد.

ویژگی های نانو استخر رنگی
چسبندگی بسیار بالا به سطوح مختلف از جمله سیمان، بتن، رنگ، کاشی، فلز و غیره.

  •  تعمیر آسان نقاط آسیب دیده
  • ·ضد آب، ضد جلبک، ضد کپک و ضد باکتری
  • مقاومت بالای رنگ استخر در برابر سایش و ضربه
  •  پوشش سطح و عمق بالا
  • مقاومت در برابر دمای بالا: توانایی مقاومت در برابر تغییرات آب و هوایی از -30 درجه تا +100 درجه سانتیگراد
  • مقاوم در برابر اشعه های UVA و UVB
  •  مقاوم در برابر کلر، یون ها و سولفات ها

انواع رنگ نانو برای استخر
امروزه رنگ نانو استخر به دو صورت رنگ استخری بر پایه آب و رنگ استخری بر پایه حلال عرضه می شود.

· رنگ استخری آب پایه یک محصول کاملا بهداشتی بر پایه آب است که به دلیل عدم وجود مواد شیمیایی مناسب ترین رنگ استخری برای مخازن آب و کشاورزی می باشد. این رنگ استخری پلیمری که به عنوان یک عامل ضد آب عمل می کند، برای آب بندی مخازن آب آشامیدنی، سازه های هیدرولیک، رنگ آمیزی استخرهای پرورش ماهی و آب بندی ستون های مبتنی بر آب استفاده می شود.

رنگ استخری پایه حلال این محصول رنگی بر پایه رزین حلال است که در مقایسه با نوع پایه آب چسبندگی و ماندگاری بالایی دارد. و استخر را آب بندی می کند. این رنگ استخری ضد جلبک برای فشار بالای آب بسیار مناسب است.

روش اجرای رنگ استخر
روش اجرای رنگ پلیمری برای استخر به این صورت است که ابتدا سطح را از گرد و غبار، آلودگی و کثیفی تمیز می کنیم. سپس پرایمر رنگ استخر را روی تمام سطح اعمال می کنیم که چسبندگی رنگ به سطح را افزایش می دهد. در نهایت رنگ نانو استخر در دو مرحله با دستگاه یا برس بدون هوا اجرا می شود.

هزینه رنگ استخر

قیمت رنگ استخر با توجه به نوع و کیفیت رنگ و میزان رنگ در هر متر مربع از استخر انتخاب می شود. مناسب ترین قیمت برای استخرهای سیمانی نرم است که کمترین مصرف رنگ را دارند.

ضد آب
عایق رطوبتی نانو محصولی با فرمول خاص است که مانند رنگ روی استخر اعمال می شود. عایق رطوبتی نانو به صورت مایع بوده و همراه با فایبرگلاس در استخرهای ارتفاعی و استخرهای ذخیره آب آشامیدنی استفاده می شود و آب بندی کامل استخر و مخزن آب را فراهم می کند. این عایق رطوبتی دیواره داخلی استخر فشار آب را کنترل می کند.

عایق بی رنگ استخر
عایق استخر شفاف محصولی بر پایه حلال است که علاوه بر پولیش و صیقل دادن استخر، آن را کاملا آب بندی می کند. این محصول برای استخرهای سرپوشیده مناسب است که عایق بی رنگ به بافت می چسبد و اجازه می دهد آب به داخل ملات و کاشی ها نفوذ کند. این عایق بی رنگ انعطاف پذیری و مقاومت بالایی در برابر سایش دارد و کاشی را از ترک خوردن و شکستگی محافظت می کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان