اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108246822917805
در دسترس نیست

دستگاه ماله پروانه ای

بتن ریزی کف با ماله پروانه ای

کد: 140108246822917805

، (اخبار رسمی): ماله پروانه ای نام دستگاهی است که امروزه در صنعت ساختمان بسیار پر کاربرد می باشد این دستگاه نیز با نام های ماله موتوری و یا ماله برقی و یا ماله هلیکوپتری هم شناخته میشود از این دستگاه برای صاف و یکدست کردن سطح بتن در کف استفاده میشود و باعث ایجاد سطح یکنواختی از بتن میشود.

بتن ریزی کف با ماله پروانه ای
بتن ریزی کف با ماله پروانه ای

ماله پروانه ای نام دستگاهی است که امروزه در صنعت ساختمان بسیار پر کاربرد می باشد این دستگاه نیز با نام های ماله موتوری و یا ماله برقی و یا ماله هلیکوپتری هم شناخته میشود

بتن ماله پروانه ای چیست؟

شاید برای خیلی ها سوال پیش بیاد که بتن ریزی کف با ماله پروانه ای چیست ؟

ماله پروانه ای نام دستگاهی است که امروزه در صنعت ساختمان بسیار پر کاربرد می باشد این دستگاه نیز با نام های ماله موتوری و یا ماله برقی و یا ماله هلیکوپتری هم شناخته میشود از این دستگاه برای صاف و یکدست کردن سطح بتن در کف استفاده میشود و باعث ایجاد سطح یکنواختی از بتن میشود.

اجزای دستگاه بتن ماله پروانه ای

موتور

شاس ماله پروانه ای

تیغه

سینی ماله پروانه ای

کاربردهای دستگاه ماله پروانه ای

صاف و یکدست کردن سطح بتن کف

استفاده برای سطوح بسیار بزرگ و گسترده مانند فرودگاه ، سالن های ورزشی

از بین بردن لبه های باقیمانده در سطح بتن

فشرده کردن بتن

از بین بردن ترک های سطحی و یا عمیق

مزایای بتن ریزی با ماله پروانه ای

یکپارچگی بسیار خوب در تمام سطوح بتن

حمل و نقل آسان این دستگاه و جابجایی آن

افزایش سرعت انجام کار

جلوگیری از ایجاد ترک روی سطح بتن

استحام زیاد در برابر مواد خورنده

نحوه انجام بتن ریزی با دستگاه بتن ماله پروانه ای

برای انجام بتن ریزی با دستگاه ماله پروانه ای بهتر است به صورت مرحله ای انجام شود تا بتن به خوبی مسطح و صاف شود در این روش بتن ریزی در دو مرحله انجام میشود

مرحله مقدماتی

در این مرحله ابتدا روی سطح مورد نظر با بتن پوشش داده میشود سپس با استفاده از دستگاه ماله پروانه ای بتن مورد نظر روی تمام سطوح کف پخش میشود و بتن به صورت منظم توسط این دستگاه صاف و یکدست و هموار میشود.

مرحله پرداخت نهایی : در این مرحله که بسیار هم حائز اهمیت است ابتدا تیغه هایی که در مرحله اول زیر دستگاه ماله پروانه ای نصب شده بود را جدا کرده و روی دستگاه نصب میشود تا بتن فشرده شده و سطح یکنواختی به خود بگیرد.

انواع دستگاه ماله پروانه ای

ماله موتوری دستی

ماله موتوری نفر بر

برند های موتور ماله پروانه ای

موتور چینی

موتور هندا

موتور روبین

شرکت پترو کفپوش آبان با داشتن کادری مجرب و حرفه ای آماده خدمت رسانی در زمینه انواع کفپوش اپوکسی ، بتن ریزی کف با ماه پروانه ای ، خط کشی پار کینگ و ....  می باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پترو کفپوش آبان

پترو‌کفپوش آبان تولید کننده تجهیزات پارکینگ، و مجری تخصصی خط کشی پارکینگ، خط کشی ترافیکی و محوری ٫ خط کشی جدا کننده محدوده پارکینگ ها،کفپوش های اپوکسی ، کفپوش های بهداشتی کارخانه جات صنعتی و بهداشتی ، کفپوش‌های ورزشی …. از سال ۱۳۸۱ با توجه به نیاز و اهمیت پارکینگ و تجهیزات مناسب این امر شروع بکار نمود و در همین حوزه و بر حسب نیاز و علم ‌و کیفیت روز در این ضمینه با توجه به تجربه فعالیت خود را در ضمینه واردات و تولید ،متریال در ضمینه رنگ مقاوم و مناسب و تجهیزات پارکینگ فعالیت خود را گسترش داد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان