اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108256825017076
در دسترس نیست

استعلام خرید میکسر هموژنایزر روتور استاتور

قیمت دستگاه هموژنایزر

کد: 140108256825017076

، تهران , (اخبار رسمی): چنانچه نیاز دارید یک امولسیون یا سوسپانسیون پایدار با ویژگی های مطلوب بدست بیاورید، احتمالا یکی از ملزومات خط تولید شما دستگاه هموژنایزر است. میکسر هموژنایزر، دستگاهی چند منظوره است که در گستره وسیعی از صنایع، از پتروشیمی ها تا کارخانجات تولید مواد غذایی و مواد آرایشی و بهداشتی استفاده می شود.

قیمت دستگاه هموژنایزر
فروش دستگاه هموژنایزر

استفاده از بهترین متریال از جمله بلبرینگ، مکانیکال سیل، کوپلینگ منعطف و طراحی مهندسی از عواملی هستند که قطعا در قیمت هموژنایزر تأثیر گذار خواهند بود. گواه تضمین کیفیت محصولات آراکو، مشتریان ما هستند. 

کاربرد دستگاه هموژنایزر ایرانی

چنانچه نیاز دارید یک امولسیون یا سوسپانسیون پایدار با ویژگی های مطلوب بدست بیاورید، احتمالا یکی از ملزومات خط تولید شما دستگاه هموژنایزر است. میکسر هموژنایزر روتور استاتور، دستگاهی چند منظوره است که در گستره وسیعی از صنایع، از پتروشیمی ها و پالایشگاه ها، تا کارخانجات تولید مواد غذایی و مواد آرایشی و بهداشتی استفاده می شود. دستگاه هموژنایزر همیشه در کنار یک یا چند مخزن دارای یک ورودی و یک خروجی اصلی است. در کنار ورودی و خروجی اصلی، میکسر هموژنایزر می تواند مانند تصویر زیر دارای ورودی و خروجی آب یا روغن (برای افزایش یا کاهش دما) و درین - Drain (خروجی فرعی برای تخلیه کامل مواد از درون هموژنایزر) باشد.

دستگاهی که در تصویر مشاهده می شود، یک هموژنایزر 3 استیج محصول آراکو با 37 کیلووات (50 اسب)، 18 ردیفه دارای آبگرد و خروجی تخلیه است.

قیمت میکسر هموژنایزر

قطعا یکی از مهترین نکات در خرید، قیمت آن است. قیمت میکسر هموژنایزر به عوامل مختلفی بستگی دارد.
با توجه به اینکه شرکت آراکو گستره بسیار بزرگی از دستگاه های هموژنایزر ایرانی را طراحی، ساخته و عرضه می نماید و در این مسیر به تجارب ارزشمندی در زمینه عملکرد میکسر و روش طراحی دست یافته، برای انتخاب و خرید هموژنایزر یک فرآیند حرفه ای طراحی نموده است. بصورت خلاصه انتخاب هموژنایزر به چند فاکتور مهم وابسته است که این بعضی از این عوامل باید از سمت مشتری تعیین گردد. بعضی دیگر از این فاکتور ها نیز به تولیدکننده بستگی دارد. این فاکتور ها به شرح زیر هستند:

- میزان تولید در ساعت / روز

- سایز ذرات 

- ویسکوزیته 

- آپشن های مورد نیاز 

- جنس مواد مورد استفاده : با توجه به افزایش بی سابقه قیمت استنلس استیل ها بویژه گرید SS316L که در پی چندین عامل داخلی و خارجی از جمله افزایش جهانی قیمت نیکل، کاهش و محدودیت واردات، کاهش تولید و سوبسید هند و چین و مانند آن طی کمتر از 4 سال به بیش از 10 برابر رسیده است و مواد معمول مورد استفاده در دستگاه هموژنایزر ایرانی شرکت آراکو هستند، اکنون قیمت مواد مورد استفاده تأثیر بسزایی در قیمت نهایی دستگاه هموژنایزر بویژه دستگاه های مولتی استیج می گذارد. شرکت آراکو دستگاه هموژنایزر خود را بصورت پیش فرض با جنس SS316L برای روتور، استاتور، هوزینگ، شفت لوله و اتصالات (تمامی قطعات فلزی در تماس با مواد) و مکانیکال سیل را از جنس Silicon-Viton ارائه می دهد. در صورت سفارش امکان ساخت تعداد بیش از 4 عدد دستگاه با متریالی مانند SS304L که برای صنایع آرایشی و بهداشتی و صنایع غذایی قابل قبول است و یا SS430 که برای مواد پایه روغن و پایه آب صنعتی با PH بین 6 و 8 وجود دارد.

- کیفیت و دقت ساخت : یکی از مهمترین و تأثیر گذار ترین عوامل در قیمت هر کالایی و به طبع آن قیمت دستگاه هموژنایزر، کیفیت ساخت است. فاصله کم پره های روتور و استاتور که نقش اصلی در ایجاد تنش برشی در محلول یا مخلوط شما را ایفا می کند، تلرانس های بسته، استفاده از بهترین متریال از جمله بلبرینگ ها و مکانیکال سیل و اتصالات، استفاده از کوپلینگ فلکسیبل و ... همه عواملی هستند که در محصول نهایی تولیدی توسط میکسر و قطعا در قیمت هموژنایزر تأثیر گذار خواهند بود. گواه تضمین کیفیت محصولات آراکو، مشتریان ما هستند. کارشناسان ما بر اساس این اطلاعات دستگاه هموژنایزر بهینه مورد نیاز شما انتخاب و پیشنهاد می کنند. 
برای خرید دستگاه هموژنایزر ایرانی آراکو و یا اطلاع از قیمت دستگاه هموژنایزر با ما تماس بگیرید.
09358322301
09124780268
02166561974
02166129745

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت آراکو

تمرکز ما در شرکت آراکو بر روی خدمات مهندسی معکوس، بومی سازی، طراحی صنعتی و بهینه کردن ماشین آلات و خط تولید است. علاوه بر این موارد به صورت تخصصی هموژنایزر روتور استاتور برای صنعت رنگ، مواد غذایی، سم و کود، مواد دارویی و محصولات آریشی بهداشتی تولید می کنیم. ما در زمینه نرم افزار سالید ورک با سابقه ای بیش از 10 سال پروژه های مختلفی را انجام دادهایم که نمونه بعضی از این پروژه ها در وبسایت شرکت آراکو قابل مشاهده است. در زمینه طراحی و ساخت قالب های فایبرگلاس و کامپوزیت بخصوص فن نیز سوابق خوب و درخشانی داریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی