اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108286827619493
در دسترس نیست

انواع خدمات زیبایی دندان

کد: 140108286827619493

، (اخبار رسمی): خوب است بدانید امروزه استاندارد‌های زیبایی در بالاترین حد ممکن قرار گرفته اند، به گونه ای که همه افراد با سنین مختلف و در جایگاه های اجتماعی متفاوت، تمایل به داشتن ظاهر مناسب و زیبایی دارند.

انواع خدمات زیبایی دندان
انواع خدمات زیبایی دندان در کلینیک دندانپزشکی موذن

خوب است بدانید امروزه استاندارد‌های زیبایی در بالاترین حد ممکن قرار گرفته اند، به گونه ای  که همه افراد با سنین مختلف و در جایگاه های اجتماعی متفاوت، تمایل به داشتن ظاهر مناسب و زیبایی دارند.
 مسلما زیبایی دندان همیشه جزو استاندارها بوده و نشانه‌ای از سلامت شخص محسوب می شود. با گسترده شدن و رشد علم دندانپزشکی شیوه های گوناگونی به منظور درمان و ترمیم دندان ‌ها ایجاد شده که مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است.
خدمات زیبایی دندان به این صورت است در یک نگاه علاوه بر ماهر بودن  دندانپزشک در به کارگیری از مواد و تکنیک‌ های برتر به علم زیبایی شناختی نیز مرتبط می باشد.
نکته مهم دیگر در خصوص انواع کلینیک دندانپزشکی که باید به آن اشاره کرد این است امروزه بیشتر مراکز و کلینیک‌های دندانپزشکی مجهز به بهترین تجهیرات می باشند و علاوه بر به کارگیری از پزشکان ماهر و متخصص، با به وجود آوردن یک محیط آرامش‌بخش و تمیز، استرس ناشی از دندان پزشکی را از مراجعه‌کننده دور می‌کنند.
لازم به ذکر است که یکی از کلینک هایی بر اساس گفته های فوق مشغول به فعالیت می باشد، کلینیک دندانپزشکی موذن است. این کلینیک دندانپزشکی در کرج برای مراجعه کنندگان محیطی آرام و بدون استرس در کنار پزشکان متحبر فراهم آورده است.
در ادامه قصد داریم شما را با پرطرفدارترین خدمات زیبایی دندان آشنا کنیم. 
کامپوزیت
ممن است  تا کنون بارها راجع به کامپوزیت دندان شنیده باشید. همان‌ گونه که گفته شد، یکی از پرطرفدارترین درمان‌های زیبایی دندان، درمان کامپوزیت است.
 کامپوزیت به منظور پرکردن دندان‌های تو خالی و پوسیده بعد از پروسه عصب‌کشی دارای کاربرد می باشد؛ اما کامپوزیتی که صرفا به منظور اصلاح طرح لبخند مورد استفاده قرار می گیرد، کامپوزیت ونیر نامیده می شود.
 آنچه باعث مورد توجه قرار گرفتن کامپوزیت در مقایسه با دیگر شیوه های ترمیم زیبایی در کلینیک دندانپزشکی شده‌است، هم‌رنگ‌بودن ماده کامپوزیت با دندان و به وجود آوردن یک ظاهر کاملا طبیعی از دندان است.
دندانپزشکان متخصص کلینیک دندانپزشکی، می‌توانند بر طبق رنگ پوست و بعضی دیگر از ویژگی‌های صورتتان، بهترین نوع کامپوزیت را به شما ارائه دهند.
نکته مهمی که  در مورد کامپوزیت ونیر وجود دارد این است که به کارگیری این شیوه ترمیمی برای همه افراد مناسب نمی باشد و حتما بایستی با پزشک خود مشورت نمایید.
 به همین علت دندانپزشکان متخصص قبل از اقدام به انجام کامپوزیت، شرایط مراجعه‌کننده و مشکل دندان او را مورد ارزیابی قرار می دهند و تنها برای افرادی که دچار کوتاه یا کوچک‌بودن بعضی از دندان‌ها، تغییر رنگ دائمی دندان، ساییده‌شدن سطوح برخی دندان‌ها، کج‌بودن جزئی دندان، و ... کامپوزیت را مورد استفاده قرار می دهند.
ارتودنسی
یکی دیگر از شیوه های ترمیم زیبایی دندان، ارتودنسی است که با صاف‌کردن چیدمان دندان‌ها، طرح لبخند و ظاهر فرد را زیباتر و مرتب تر می کند.
 به این ترتیب علاوه بر بالا بردن جذابیت چهره، ناهنجاری‌های موجود در فک و دندان نیز برطرف شده و دندان‌ها کارکرد بهتری پیدا می کنند.
 پروسه صاف‌شدن دندان‌ها در ارتودنسی از راه  ایجاد فشار مناسب به آن‌ها صورت می گیرد. شما می‌توانید با کمک این نوع از خدمات در کلینیک دندانپزشکی، علاوه بر مرتب کردن دندان‌های کج، فاصله بیش از حد بین دندان‌ها را از بین برده و با اصلاح دندان‌هایی که در محل نامناسب جای گرفته‌اند، به شیوه صحیح رشد فک برسید.
این پروسه با مورد استفاده قرار دادن بریس‌های دندانی و براکت‌ها انجام می‌شود. در به کارگیری از شیوه ارتودنسی یک نکته که باید به آن توجه شود، مدت زمان درمان آن است.
 درمان اتوردنسی بر عکس دیگر شیوه های درمانی ترمیمی دندان یک شیوه فوری به حساب نمی آید و زمان آن از یک تا چهار سال قابل تغییر می باشد.
این زمان با توجه به فرم دندان‌های هر فرد متغیر است. هر چند ارتودنسی یک درمان طولانی محسوب می شود؛ اما نتیجه‌ای که از آن به دست می آید، قطعا ارزشمند است و شما برای همیشه از دندان‌های صاف و بی عیب و نقصی برخوردار خواهید بود.
 اهمیت ارتودنسی دندان بسیار بیشتر از فاکتورهای زیبایی آن است. دندان‌های روی هم افتاده و یا متراکم، به وجود آورنده مشکلات بسیاری می باشد که تعددی از این مشکلات به شرح زیر است: عدم بهداشت صحیح و به همراه آن ایجاد پوسیدگی، فشار بیش از حد بر روی برخی از دندان‌ها هنگام جویدن، مشکلات لثه‌ای، مشکلات گوارشی، احساس درد در سر و گردن و ...
از دیگر انواع خدمات زیبایی دندان که می توان به آن ها اشاره کرد عبارتند از: ترمیم زیبایی دندان جلو، پر کردن فاصله دندان‌های جلویی، بلیچینگ، پیوند لثه، تراش لثه و...  

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان