اطلاعات تماس
  • 099104*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108306831121889
در دسترس نیست

سود 810 میلیون دلاری سوپرسل (سازنده کلش آف کلنز) در سال 2017

کد: 140108306831121889

، (اخبار رسمی): بنا به گفته ایلکا پانانن استراتژی های شرکت سوپرسل تغییری نخواهند کرد و بیشتر معطوف به سودآوری و حفظ موقعیت شرکت در دراز مدت هستند. وی هفته گذشته طی مصاحبه ای ضمن تاکید بر حفط استراتژی هایی که باعث موفقیت سوپرسل شده اند گفت: "هدف ما ساخت بازی هایی است که بیشترین مخاطب را به خود جذب کنند.

سود 810 میلیون دلاری سوپرسل (سازنده کلش آف کلنز) در سال 2017
سوپرسل

سرویس خبری اپک مودی به نقل از وبسایت androidheadlines.com: شرکت سوپرسل سازنده بازی Clash of Clans بنا به ادعای خودش در سال گذشته میلادی (2017) بدون ساخت حتی یک بازی جدید 810 میلیون دلار سود کرده است. گفته می شود این رقم تنها سود خالص این شرکت از بازی هایی است که تا کنون ساخته و سود ناخالص آن به 2 میلیارد دلار هم می رسد. در سال 2016 میلادی سود خالص شرکت رقمی در حدود یک میلیارد دلار و سود ناخالص آن 2.3 میلیارد دلار بوده است. مقایسه ارقام سود در دو سال گذشته میلادی برای سوپرسل نشان می دهد که عدم انتشار بازی جدید در سال 2017 به کاهش سود این شرکت منجر شده است. با این وجود این مسئله نگران کننده ای برای ایلکا پانانن (Ilkka Paananen) مدیر اجرایی شرکت سوپر سل نیست.

 بنا به گزارش سوپرسل شرکتی چینی به نام تِن سِنت (Tencent) 84.3 درصد از سهام شرکت سوپرسل را در سال 2016 به قیمت 8.6 میلیارد دلار خریداری کرده و در سال گذشته میلادی (2017) از بابت آن 615 میلیون دلار سود دریافت کرده است.

گفته می شود شرکت سوپرسل در سال 2017 تنها روی یک بازی تیراندازی با نام Brawl Stars کار کرده است. نسخه بتای این بازی برای سیستم عامل آی او اس و در برخی از اپ استورهای منتخب از جمله اپ استور اپل در اواسط ژوئن سال گذشته میلادی (2017) منتشر شد. البته بنا به اخبار منتشر شده از سوپرسل نسخه اندرویدی این بازی نیز در دست ساخت است. هر چند هنوز هیچ زمان خاصی برای انتشار آن اعلام نشده است که ظاهرا به دلیل آن است که اگر ساخت بازی به هر دلیل مطابق برنامه پیش نرفت نگرانی از بابت زمان انتشار آن وجود نداشته باشد. شرکت سوپرسل به دلیل استانداردهای بالایی که در تولید و انتشار بازی دارد تا به حال ساخت بازی های زیادی را در سال های گذاشته به کلی ملغی کرده است.

شرکت سوپرسل در سال های گذشته سعی کرده با پشتیبانی از استودیوهای بازی سازی مستقل تنوع بیشتری به حوزه کاری خود ببخشد. به عنوان مثال در ماه گذشته این شرکت مبلغی حدود 4.2 میلیون دلار در یک استودیوی بازی سازی انگلیسی واقع در لندن با نام TrailMix Games سرمایه گذاری کرده است. همچنین در سال گذشته با پرداخت مبلغ 55 میلیون دلار بیشتر سهام استودیوی بازی سازی Space Ape Games سازنده بازی های معروفی همچون Transformers: Earth Wars و Fastlane: Road to Revenge را خریداری کرده است.

شرکت روویو (Rovio) سازنده بازی انگری بردز نیز در پی کاهش درآمدزایی سری بازی های معروف انگری بردز در سال های گذشته استراتژی مشابهی را اتخاذ کرده است. این شرکت تا به حال میلیون ها دلار در بازی های ساخت توسعه دهندگان دیگر و حتی اپلیکیشن های پخش ویدیوی زنده همچون Hatch سرمایه گذاری کرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 099104*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح