اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109016832517514
در دسترس نیست

با دنای جام جهانی را با کیفیت 4k ببینید

کد: 140109016832517514

، تهران , (اخبار رسمی): با شروع بازیهای جام جهانی 2022 قطر و پخش تصاویر آنها، متوجه تفاوت کیفیت می‌شویم. اما آنچه که تغییر کرده، کیفیت بازیها نیست، این کیفیت تصویرها است که متفاوت شده است. بازیهای جام جهانی فوتبال امسال، با کیفیت 4k پخش می‌شود. کیفیتی که در وضوح و شفافیت تصویر تغییر شگرفی ایجاد می‌کند.

با دنای جام جهانی را با کیفیت 4k ببینید
کیفیت 4k چیست

تلویزیونهای هوشمند دنای، با ارائه‌ی کیفیت 4k در تصاویر خود، تجربه‌ای واقعی از تماشای فوتبال برای بیننده فراهم می‌کنند. تصاویری شفاف، پر از رنگهای زنده و واقعی که حس تماشای فوتبال در خود ورزشگاه را القا می‌کنند.

تلویزیونهای دنای، دارای کیفیت 4k با رزولوشن 2160*3840 هستند که این تعداد بالای پیکسلها، تصویری با جزئیات بیشتر و کاملتر نشان می‌دهد. روشنایی تصویر آنها، 350-300 نیت است و نسبت کنتراست 1300:1 است.

کیفیت 4k چیست؟

نگاهی عمیقتر به کیفیت (Ultra High-Definition)4k 

از فناوریهای پیشرو در کیفیت تصویر است. عنوانهای دیگری که هنگام صحبت از 4k به جای آن کاربرد دارد، UHD  یا Ultra Full HD هستند. تعداد پیکسلهای 4k، چهار برابر بیشتر از Full HD است و بازار تولیدات رسانه‌ای در این کیفیت تصویر حسابی گرم است. از سرویسهای مطرح با این کیفیت تصویر می‌توان نتفلیکس و آمازون را نام برد.

تلویزیونهایی با این کیفیت، نه تنها برای تماشای برنامه‌های رسانه‌ها بسیار مناسب و پرکاربرد هستند، بلکه  برای گیمرها نیز گزینه‌ی خوبی به حساب می‌آیند؛ زیرا کیفیت تصویر ایکس باکس و یا پی‌اس‌فایو (PS5) هم 4k است.

اگر به موضوع کیفیتهای تصویر و مقایسه‌ی آنها علاقه‌مندید، ما مقاله‌ی تفاوت بین تلویزیون هوشمند 4k و  Full HD را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دناکالا

دنای واقع در ایران، یکی از پیشگامان صنعت لوازم صوتی تصویری است که در سال 1391 با مأموریت “حس کیفیت برتر” تأسیس شد دنای یکی از برترین تولیدکننده تلویزیون، اسپیکر خانگی، گیرنده دیجیتال و ضبط ماشین است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل