اطلاعات تماس
  • 091246*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109016833219328
در دسترس نیست

هزینه ساخت ویلا نیم پیلوت

کد: 140109016833219328

، (اخبار رسمی): نحوه ساخت ویلای نیمه پیلوت و ساخت آن در سال های اخیر با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است. اگر خانواده کوچک یا پرجمعیتی دارید و می خواهید آخر هفته را در یک ویلای جمع و جور بگذرانید، ساخت ویلای نیم پیلوت قطعا بهترین راه حل است. در مطالب قبلی با نحوه ساخت ویلای آپارتمانی آشنا شدیم ...

هزینه ساخت ویلا نیم پیلوت
هزینه ساخت ویلا نیم پیلوت

شما می توانید با هزینه مناسب یک ویلا نیم پیلوت طراحی و اجرا کنید. شاید یکی از دلایل محبوبیت ساخت این نوع ویلا هزینه نسبتا مناسب آن نسبت به طراحی و ساخت ویلاهای دوبلکس می باشد. اگر در انتخاب طراحان و مجریان طراحی و ساخت ویلا دقت نکنید ممکن است هزینه ساخت شما بیشتر از هزینه یک خانه دوبلکس باشد، زیرا اگر طراح اطلاعات کافی در مورد مصالح ساختمانی نداشته باشد، ممکن است ضایعات مصالح بیشتر شود و یا باعث خرابی زودرس مصالح شود و یا در صورت بروز مشکل در نصب مصالح، مقاومت و پایداری ساختمان کم شود پس سعی کنید از طراحان با تجربه و متریال مرغوب و با کیفیت استفاده کنید تا مجبور به هزینه اضافی و مجدد نشوید.

نحوه ساخت ویلای نیمه پیلوت و ساخت آن در سال های اخیر با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است. اگر خانواده کوچک یا پرجمعیتی دارید و می خواهید آخر هفته را در یک ویلای جمع و جور بگذرانید، ساخت ویلای نیم پیلوت قطعا بهترین راه حل است. در مطالب قبلی با نحوه ساخت ویلای آپارتمانی آشنا شدیم، حالا تا انتهای مقاله همراه باشید تا با نحوه ساخت ویلای نیمه پیلوت آشنا شوید.

ساخت ویلای نیم پیلوت

بسیاری از مهندسان و معماران ساختمان معتقدند که ساخت ویلاهای چند طبقه به تخصص و مهارت بیشتری نسبت به طراحی و ساخت ویلاهای کم متر نیاز دارد. باید گفت که این باور کاملا اشتباه است. برای طراحی و ساخت ویلای نیمه پیلوت تمامی مراحل باید به صورت تخصصی و با کمک افراد مجرب در این زمینه انجام شود.
ویلاهای نیم پیلوت نه تنها زیبا و جذاب هستند، بلکه ساخت آنها نیز بسیار مقرون به صرفه است.اما باید بدانید که صرفه اقتصادی آن دلیل بر کم ارزش بودن یا ضعف سازه نخواهد بود. از آنجایی که ابعاد این ویلاها کوچکتر است، بدیهی است که هزینه ساخت آنها کمتر خواهد بود. اگر قصد دارید یک ویلای نیم پیلوت داشته باشید، بهتر است ابتدا با مراحل ساخت و ساز آشنا شوید.

مراحل ساخت ویلای نیم پیلوت

مهمترین قدم در ساخت هر نوع ویلا، انتخاب مکان مناسب برای ساخت آن است. اگر از قبل زمین دارید، بهتر است به مرحله بعدی بروید. اگر نه، ابتدا مکان مناسبی را برای ساخت ویلا انتخاب کرده و آن را خریداری کنید. لازم به ذکر است که قبل از انتخاب باید به عواملی مانند در دسترس بودن آن دقت کرد.پس از این مرحله لازم است از یک شرکت مهندسی با تجربه و سابقه زیاد در زمینه طراحی و ساخت خانه مشاوره بگیرید. مجموعه باغ ایرانی آماده ارائه هرگونه مشاوره جهت طراحی و ساخت ویلا می باشد، شما می توانید طراحی و ساخت تمامی ویلاها را از صفر به مجموعه مجرب باغ ایرانی بسپارید .

هزینه طراحی و ساخت ویلا نیم پیلوت

پیلوت یا طبقه همکف محل اصلی قرارگیری قسمت های مختلف ویلا است، در حالی که ویلاهای نیمه پیلوت به اتاق یا تراسی اطلاق می شود که بالاتر از ارتفاع پیلوت باشد. اگر به طراحی این ویلاها دقت کنید قطعا متوجه خواهید شد که در ورودی چندین پله برای ایجاد ارتفاع مناسب از سطح زمین وجود دارد. با ورود به ویلا مستقیما وارد اتاق نشیمن می شوید که طرح استاندارد بسیاری از ویلاهای نیم پیلوت است. بخش هایی مانند حمام و آشپزخانه نیز به وضوح در قسمت پیلوت قرار دارند، اما مکان آن می تواند با توجه به سلیقه افراد متفاوت باشد.
اگر زمین بزرگی برای ساخت ویلا دارید، می توانید یک حمام یا یک اتاق خواب بزرگ در یک اتاق نیمه پیلوت داشته باشید. برای ارتباط بین طبقه همکف و قسمت نیمه پیلوت بهتر است از پله هایی استفاده کنید که فضایی مدرن و امروزی به ویلا می دهد و به گونه ای ظاهر می شود که شما را به یاد ویلاهای دوبلکس می اندازد.

کلام آخر

از نظر چیدمان، ویلاهای نیم پیلوت بین ویلاهای فلت و دوبلکس قرار می گیرند و ویلاهایی است که از طبقه همکف ارتفاع دارند و بخشی از فضای ویلا را اشغال می کنند. این قسمت می تواند اتاق خواب یا تراس باشد همچنین اگر فضای بیشتری دارید می توانید حمام و سرویس بهداشتی را نیز در این فضا طراحی کنید.باید گفت که مراحل ساخت این گونه ویلاها بسیار حائز اهمیت است.برای ساخت ویلا ابتدا باید زمین مناسب خریداری کنید و پس از اخذ مجوزهای لازم و مشاوره از شرکت های ساختمانی بهترین پلان را با توجه به بودجه خود انتخاب کنید. امروزه شرکت های مختلفی وجود دارند که این خدمات را ارائه می دهند، اما یافتن یک شرکت قابل اعتماد با تجربه کافی و سابقه عالی در این زمینه دشوار خواهد بود، اما جای نگرانی وجود نداره گروه با تجربه باغ ایرانی به عنوان یکی از شرکت های معتبر در زمینه ساخت  ویلا، آماده ارائه خدمات ساختمانی  و ویلا نیم پیلوت به شما می باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091246*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | دکوراسیون و منزل