اطلاعات تماس
  • 091291*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109076843621937
در دسترس نیست

تغییرات قیمت آجر و مصالح ساختمانی

قیمت جدید انواع آجر

کد: 140109076843621937

، (اخبار رسمی): با نزدیک شدن به زمستان و محدودیت های گاز رسانی به کور های آجر پزی، معمولا قیمت آجر و دیگر مصالح ساختمانی را تحت تاثیر قرار می گیرند. افزایش نرخ گاز، ممنوعیت های دوره ای فعالیت کوره های آجر پزی نیز دلیل دیگر افزایش قیمت آجر در زمستان است.در این مقاله به موارد مختلف افزایش قیمت آجر می پردازیم.

قیمت جدید انواع آجر
کارخانه های آجر

موارد متعددی در قیمت گذاری آجر تاثیر دارند. ممکن است یک نوع آجر مانند آجر سفال با قیمت های متفاوتی در بازار وجود داشته باشند. یکی از عوامل مهم در کیفیت آجر و طبیعتا قیمت بیشتر آن، نوع پخت آن است

به گزارش آجرپلاس، یکی از دغدغه ی ساختمان ساز ها پیش از فصل زمستان، افزایش قیمت آجر و مصالح ساختمانی می باشد. در این فصل، بدلیل افزایش قیمت گاز، همچنین محدودیت های استفاده از گاز، کوره های آجر پزی برای تولید آجر دچار انبوه خواهند شد. بنابراین در این فصول معمولا قیمت آجر افزایش پیدا خواهد کرد. اما عوامل متعددی در تعیین قیمت آجر دخیل است که در این مقاله قصد داریم به آن بپردازیم تا قبل از خرید آجر به آن دقت کنید.

عوامل تعیین کننده ی قیمت آجر:

موارد متعددی در قیمت گذاری آجر تاثیر دارند. ممکن است یک نوع آجر به عنوان مثال آجر سفال با قیمت های متفاوتی در بازار وجود داشته باشند. یکی از عوامل مهم در کیفیت آجر و طبیعتا قیمت بیشتر آن، نوع پخت آن است. در حال حاضر آجر در کارخانه های متفاوت به 3 روش پخته می شوند. روش های خشت زنی (سنتی) ، روش نیمه اتوماتیک و روش تونلی(تمام اتوماتیک). در روش تمام اتوماتیک بدلیل پخته شدن کامل آجر، آجر تولیدی دارای خامی نمی باشد و کیفیت بسیار بالایی دارد. این آجر ها دارای رنگ یکنواخت و استقامت بالا تری دارند. آجر تولید شده توسط روش نیمه اتوماتیک نیز کیفیت مناسبی دارد و معمولا به آن ها آجر درجه 2 گفته می شود. در این روش هم آجر تولیدی رنگ یکنواخت و استقامت مناسبی دارد اما جذب آب آن بیشتر از روش قبل است. اما در روش سنتی، آجر تولیدی دارای خامی است و رنگ آن نیز معمولا یکنواخت نیست. همچنین ابعاد و اندازه های آن نیز متفاوت و استقامت آن کم است. 

خرید آجر : 

اگر قصد خرید آجر  دارید، سعی کنید به جای خرید آجر از واسطه ، مستقیما از کارخانه ها خرید کنید. حتما قبل از خرید نمونه کار آن ها را ببینید. بسیاری ازکارخانه های آجر، همچون آجر پلاس، قبل از خرید چند قطعه از آجر را بصورت رایگان برای شما ارسال می کنند تا از کیفیت تولید آن ها با خبر شده و سفارش خود را تکمیل کنید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091291*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان