اطلاعات تماس
  • 093704*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109076844621898
در دسترس نیست

پرسودترین ارقام نهال میوه که نمی شناسید

کد: 140109076844621898

، (اخبار رسمی): شاید شما ضرب المثل معروف «نابرده رنج گنج میسر نمی شود» را شنیده باشید. در عصر حاضر شما می توانید نابرده رنج گنج میسر می شود تجربه کنید ولی به شرطی اطلاعات عمومی خود را در مورد اقتصاد کشور بالا ببرید.

پرسودترین ارقام نهال میوه که نمی شناسید
پرسودترین ارقام نهال میوه که نمی شناسید
پرسودترین ارقام نهال میوه که نمی شناسید
پرسودترین ارقام نهال میوه که نمی شناسید
پرسودترین ارقام نهال میوه که نمی شناسید
پرسودترین ارقام نهال میوه که نمی شناسید

یکی از مهمترین شغل هایی که درآمد بالایی در بازار کشور ما دارد، و به خاطر کسب درآمد بالا طرفدار خیلی زیادی پیدا کرده است؛ تجارت و صادرات انواع میوه های داخلی و خارجی تولید شده در داخل کشور است.

 از مهمترین آنها می توان به ارقام گردو و بادام پسته، بلوبری، خرمالو و معروفترین آنها سیب، گلابی، پرتقال نارنگی و کیوی اشاره کرد. البته ارقام نهال های پر سود در کشور ما بسیار زیاد است. ولی تنوع به اندازه بالا است که نمی توانیم به تمامی آنها اشاره کنیم. همین دلالان و واسطه گران برای اینکه بتوانند به کسب درآمد بالا برسند احتیاج به مواد اولیه و میوه های تولید شده درجه یک دارند.

 هوش اقتصادی یعنی شما جزو تولید کنندگان برتر این محصولات باشید. مطمئنا اگر بتوانید نسبت به ارقام نهال میوه  اطلاعات کافی و به روز را به دست بیاورید، به عنوان یک تولید کننده برتر در کل کشور ایران شناخته و در بین شرکت های تجاری معروف خواهید شد.

شمایی که در تلویزیون یک باغدار را می بینید، به عنوان یک کارآفرین برتر معرفی می شود، کار چندان سختی نیست. این باغدار محترم چند نکته را رعایت کرده است:

●        کسب اطلاعات مفید در مورد بازار میوه در داخل کشور

●         کسب اطلاعات مفید و اقتصادی در بازار میوه خارج از کشور

●         شناختن ارقام نهال میوه پرسود کشور

●        بالا بردن اطلاعات عمومی و کسب دانش نوین گیاهپزشکی

●         مدیریت صحیح سرمایه و باغ احداث شده

●        اطلاع رسانی کامل نسبت به محصولات تولید شده باغ خودش

●        احداث باغ تجاری

اینجا می خواهم یک نکته کلیدی برای شما بگویم کارآفرینانی که اقدام به احداث باغ کرده‌اند، نسبت به تبلیغات باغ خود بسیار فعال هستند، باعث شناخته شدن آن در میان شرکت های صادراتی و تجاری می شود. وقتی که شرکت‌ های توزیعی با محصولات کشاورزی و باغی آشنا شده، و نسبت به کیفیت آنها مطمئن شوند، به عنوان مشتری دائمی باغ شما محصولات تولید شده را با قیمت بسیار بالا  پیش خرید می کنند. چون محصولات با کیفیت گران قیمت بیشتر از محصولات بی کیفیت ارزان قیمت فروش و خواهان دارد، مخصوصاً در بحث صادرات مهم است. در زیر به مواردی اشاره خواهیم کرد تا بتوانید بر اساس آن تصمیم گیری کنید.

ارقام نهال پرتقاضا در داخل و خارج از کشور

در ادامه مطلب می خواهیم نهال های میوه ای را برای شما معرفی کنیم که خواهان خیلی زیادی در بازار داخلی و بازار خارجی دارد، این ارقام عبارتند از:

●        پسته

شما محال است ایرانی باشید و نژادهای مختلف پسته ایرانی را نشناسید. باید قبول کنیم پسته جزو میوه های معروف و درجه یک تولید شده ایرانی است که به عنوان افتخار ملی محسوب می شود. اگر بتوانید باغ های پسته درجه یک و باکیفیت را احداث کنید، که بر پایه علم نوین گیاه شناسی استوار باشد، مطمئن باشید به یک درآمد ثابت و بالایی دسترسی خواهد داشت. باید یادآور باشیم که کشور ایران در تولید و صادرات پسته جایگاه سوم جهان را کسب کرده است.

●        گردو

 می‌ خواهیم یک خشکبار دیگر را معرفی کنیم، درآمد آن نه تنها از پسته کمتر نمی‌ باشد، بلکه می‌توان گفت با احداث اصولی و استاندارد باغ آن می توانیم به کسب درآمد بالایی برسید. باغ پولساز و تجاری یک خواب و یک رویا نیست، باغدارانی که توانستند، اطلاعات کافی و علمی درباره ارقام پولساز درخت گردو بدست بیاورند جزو افراد موفق در این زمینه هستند.

 ما در مبحث های بعدی از این سایت حتما کارآفرینانی را برای شما معرفی می کنیم که در احداث باغ گردو موفق شده‌اند. مهمترین نکاتی که با به کار بردن آن ها موفق شده اند را از ایشان خواهیم پرسید، تا شما نیز از تجربه کارآفرین ها استفاده کنید. بیشترین نکته مشترکی که در باغداران موفق گردو وجود دارد، خرید نهال میوه ژنوتیپ پالیز از نهالستان برتر نهال به ادرس bartarnahal.ir است. استقامت و مقاومت خیلی زیادی در برابر ناملایمات هوا و همچنین حمله آفت ها و بیماری ها دارد.

خوشبختانه کشور ایران در تولید گردوی درجه یک در جهان جایگاهی با رتبه تک رقمی دارد. خرید و فروش گردو هم در بازار داخلی و هم در بازار خارجی بسیار بزرگ میباشد. ولی متاسفانه برخلاف تولید بالای آن کشور ما نتوانسته است در صادراتی گردو به عملکرد مناسبی دست پیدا کند. در حالی که گردوی ایرانی در کل جهان شناخته شده است و با صادرات آن می‌توان ارزآوری مناسبی برای کشور و درآمد بالایی برای باغداران عزیز انجام داد. باغدارانی که علاوه بر احداث باغ گردو و تولید گردوی با کیفیت، بتوانند به صادرات آن نیز بپردازند مطمئنا درآمد خیلی زیادی عایدشان خواهد شد.

●        بادام

از دیگر محصولات خشکبار ایرانی، خواهان و تقاضای زیادی مخصوصاً در بازار منطقه و اروپایی دارد، می‌توان به بادام اشاره کرد. نژاد بادام در کشور ما بسیار گوناگون است و می‌ توان گفت برای هر اقلیم یک نژاد وجود دارد. ارقام نهال بادام از جمله درختان با استقامت است که در طول سال برای نگهداری آن باغدار احتیاج به صرف هزینه بالا جهت کود دهی و یا سمپاشی ندارد.

نهال بادام جزو نهال هایی است که شما می توانید آن را در اقلیم گرم و خشک و یا سرد و مرطوب کشت کنید. حتی برخی از نژاد های بادام به صورت دیمی نیز آبیاری می‌شود. تنوع نژادی آن این امکان را فراهم کرده است، در هر نقطه کشور، کشاورز با هر متراژ زمین و سرمایه ای می تواند باغ بادام را احداث کند.

بادام ایرانی به خاطر خواص بی نظیری که در درمان انواع بیماری ها مخصوصاً بیماری آلزایمر و فراموشی موضعی دارد به عنوان یک داروی گیاهی نیز شناخته شده است. این محصول منبع غنی آنتی اکسیدان های فراوان است که با سلول‌های سرطانی نیز مبارزه می کند. از این رو خرید و فروش آن در بازار داخلی و خارج از کشور پر رونق است.

●        انگور

اگر گذر شما روزی به باغات غرب کشور بیفتد مطمئناً با دیدن انواع باغ های انگور در متراژ های طولانی و تنوع خیلی زیاد تعجب خواهید کرد. می توان گفت که یکی از محصولات مهم و اساسی در غرب کشور درآمد خیلی زیادی هم برای باغدار به همراه دارد انگور است. ولی علت درآمد بالای انگور چیست؟

مطمعنإ خرید و فروش انگور تازه در بازار داخلی تا این حد برای باغدار درآمد نخواهد داشت. در زیر به طور کامل به توضیح آن پایین پرداخته که چرا انگور به عنوان یکی از پرسود ترین انواع نهال میوه شناخته شده است. مهمترین علتی که می‌ توان به آن اشاره کرد، این است که درصد بالای انگور صادراتی است. همچنین فرآورده های تولیدی از انگور تازه بسیار زیاد است.

از انواع فراورده ها می توان به کشمش، مویز، شیره انگور و سرکه انگور اشاره کرد. البته کارخانه های تولیدی مواد غذایی نیز وجود دارد که انگور یکی از مهمترین مواد اولیه آنها است به طور مثال برای تهیه کنسانتره انگور، آبمیوه انگور، طعم دهنده انگور و مارمالاد از این محصول استفاده زیادی می شود.

●        سیب

سیب میوه بهشتی که در رنگ سبز، زرد و قرمز  کشت شده و به بازار ارائه می شود، شاید در گذشته بسیاری از باغداران با کاشت آن هیچ گونه سود و درآمدی نداشتند، ولی در سه سال اخیر با توجه به پیشرفت کارخانه های تولیدی مواد غذایی و همچنین افزایش میزان صادرات این محصول بیشتر باغداران با کاشت نهال سیب توانستن به درآمد بسیار بالایی برسند.

در مرحله اول با ورود و خرید نهال میوه  نژاد اصلاح شده و پیوندی سیب، باعث شده تا این درختان کمتر در معرض آفت های گوناگون قرار بگیرند. میزان احتیاج آنها به آبیاری کاهش پیدا کرده، نیاز به صرف وقت بیشتر جهت مراقبت و نگهداری از آنها ناست. اگر باغداران بتوانند چند نکته اساسی از نگهداری این نوع ارقام نهال یاد بگیرند، به راحتی می‌ توانند یک باغ سیب با طول عمر اقتصادی و تجاری بالایی احداث کنند.

از دیگر عواملی که باعث شده تا کاشت سیب برای باغدار کسب درآمد ثابت و بالایی به همراه داشته باشد، تهیه فرآورده های سیب و صادرات آن به کشورهای اروپایی است. از مهمترین فراورده سیب می توان به کنسانتره آن اشاره کرد. علاوه بر کنسانتره سیب، چیپس سیب، سیب خشک شده، مربا، مارمالاد و از همه مهمتر سرکه سیب طبیعی است. همانطور که می دانید سرکه سیب به عنوان یک داروی گیاهی برای درمان بسیاری از بیماری ها شناخته شده است.

اگر باغدار بتوانند از ارقام با کیفیت نهال سیب اصلاح شده استفاده کند، میزان سیب زیر درختی را در باغ کاهش دهد، مطمئنا میزان تناژ سیب درختی سالانه افزایش می یابد. هرچی تناژ سیب با کیفیت بالاتر باشد، به همان اندازه فروش و صادرات آن در کشورهای اطراف افزایش یافته و سود و کسب درآمد بالایی به همراه خواهد داشت.

برای کسب اطلاعات در زمینه بهترین و پرسودترین ارقام نهال میوه کجا مراجعه کنیم؟

ما به شما تو این توصیه می‌ کنیم که اگر به دنبال دریافت اطلاعات مفید از ارقام نهال میوه هستید، می توانید به سایت های خارجی مراجعه کنید. شما با مراجعه کردن به این سایت ها می توانید اطلاعات دقیقی در مورد میوه های پر تقاضا در بازار خارجی و نحوه صادرات آن کسب کنید. کاربرانی که از سایت های خارجی اطلاعات مورد نیاز خود را استخراج می‌ کنند، معمولاً رضایت خیلی زیادی دارند. می توان با مراجعه با سایت خارجی اطلاعاتی جامعی درباره مورد زیر بدست آورد.

●         نحوه فروش نهال میوه در نهالستان ها

●        قیمت نهال میوه در نهالستان

●        معرفی با کیفیت ترین ارقام نهال میوه

●        اطلاعات گیاه پزشکی و مشاوره رایگان باغدار

●        آپلود سریع عکس

●        منطبق بودن عکس با مطالب

●        ارائه فیلم های آموزشی

خوشبختانه امروزه سایت های ایرانی گیاهپزشکی و سایت های مخصوص نهالستان مانند برتر نهال توانسته‌اند خدماتی در سایت های خود ارائه بدهند که کاملاً علمی و پزشکی بوده، همچنین طبق آخرین اصول و قواعد راه اندازی سایت های اینترنتی است.

 سایت ایرانی معتبر که به فروش نهال میوه با کیفیت می‌پردازد، سعی کرده است قیمت نهال میوه را با کمترین قیمت ممکن عرضه کند، تا کشاورزان عزیز با خریدن آن دچار فشار اقتصادی نباشند. همچنین خدماتی از جمله مشاوره رایگان را راه‌اندازی کرده است تا در سایت هر کدام از کاربران سوالی داشتن با کامنت گذاری بتواند سوالات خود را پرسیده و جواب آن را بگیرند.

 فیلم ها و عکس های درج شده در سایت با کیفیت بوده و در سریع ترین زمان ممکن آپلود می شوند.سایتی که اعتبار بالایی دارد مجموعه https://www.willisorchards.com/category/fruit-trees کاملاً منطبق با محتوای بوده و این سایت سعی کرده است تا تمامی محتوا هایش بر اساس علم گیاهپزشکی باشد، تا کشاورزان با خواندن آن بتواند میزان  علم و دانش باغداری خود را افزایش دهند.

راهنمای خرید ارقام نهال میوه

موارد که در بالا به آن اشاره کردیم تنها چند مورد از ارقام نهال پرسود میوه ایرانی هستند. در مطالب بعدی سعی خواهیم کرد بیشتر به این موضوع بپرداریم. شما برای خرید ارقام نهال میوه از نهالستان های معتبر باید به چند نکته دقت کافی داشته باشید

●         نهال خریداری شده لیبل دار یا شناسنامه دار باشد

●        کارت سلامت

●        کارت قرنطینه

●        نیاز سرمایی را گذرانده باشد

●        سازگار با محیط اطراف باشد

●        مقاومت بالا

●        گارانتی دار و با ضمانت فروخته شود

●        خدمات پس از فروش نهالستان

●        قیمت مناسب و اقتصادی

●        خرید نژاد اصلاح شده و تجاری

اگر کشاورز یا باغداری از نهالستان معتبری مانند برتر نهال، نهال میوه را خریداری کند، می‌تواند نهالی با مشخصات بالا را به صورت اینترنتی و یا حضوری تهیه کرده و در تمام مراحل احداث باغ از مشاوران این نهالستان کمک و راهنمایی های لازم را کسب کند.

شماره تماس : ۰۹۱۴۴۵۰۱۰۰۳ ۰۹۱۴۱۸۳۲۳۹۳

 دفتر : میاندواب خیابان ۲۴ متری نرسیده به مسجد فاطمه زهرا (س) شرکت برتر نهال

آدرس گلخانه : شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 093704*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی