اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109126851921963
در دسترس نیست

تصمیم گیری سریع و کار آمد در شرایط بحرانی در مواقع بحرانی

چهار روش محافظت از کسب و کار در شرایط بحرانی

کد: 140109126851921963

، اصفهان , (اخبار رسمی): در این مقاله قصد داریم 4 روش بازاریابی برای محافظت از کسب و کار و بازاریابی در شرایط بحرانی بیان کنیم. در شرایط بحرانی باید تصمیم های سریع اما کارآمد گرفت و یا به زودی به شکست سلام کرد.

4 روش محافظت از کسب و کار در شرایط بحرانی
4 روش برای بیمه کردن کسب و کار در شرایط بحرانی

گاهی اوقات شرایط اقتصادی و اجتماعی شوکی را به کسب و کار ها وارد می کند که بصورت جمعی همه ی آن ها را دچار رکود می کند. در این شرایط اصرار به روش های سنتی و تغییر ندادن در سبک بازاریابی ممکن است یک شرکت را(هرچند هم بزرگ باشد) به ورطه ی شکست و ورشکستگی فرو ببرد. فروش تنها گزینه ای است که یک کسب و کار را زنده نگه می دارد و اگر این آیتم را از کسب و کاری حذف کنیم، چیزی برای ادامه دادن نمی ماند. در این مقاله به 4 روش بازاریابی در شرایط بحرانی می پردازیم: 

1- تماس با مشتریان وفادار

اید اطلاعات مشتریان خود را در یک پایگاه داده ذخیره کرده باشید. در مواقع بحران اطلاعات تماس آن ها مانند شماره تلفن، ایمیل، آدرس شبکه های اجتماعی و غیره بسیار به شما کمک خواهد کرد. اولین راهکار تماس با مشتریان قبلی و دادن یک پیشنهاد با تخفیف رد نشدنی است. مطمئن باشید در این روش حداقل در 80 درصد موارد پیشنهاد شما قبول میشود. چون این مشتریان کسانی هستند که قبلا به شما اعتماد کرده اند و اگر راضی باشند احتمال دوباره اعتماد کردن آن ها زیاد است.

2- ارسال پیامک انبوه 

اطلاعات تماس باز هم بدرد شما خواهد خورد. یک کمپین تخفیف دار را بصورت پیامک برای مشتریان خودتان بفرستید. البته میتوانید به افراد دیگر که از شما خرید نکرده اند نیز پیامک تبلیغاتی بفرستید. این روش یکی از کم هزینه ترین روش هایی است که میتوانید به سرعت آن را انجام دهید و تاثیر آن را ببینید.

3-فروش از طریق وبسایت

یک مدیر باهوش، از قبل باید فکر شرایط بخران باشد. اگر حتی الان فروش خوبی دارید، به فکر شرایط بحران باشید. داشتن یک وبسایت سئو شده، در شرایط بحران بسیار به شما کمک خواهد کرد. اگر شما در کلمات کلیدی کسب و کار خود در لینک های برتر گوگل باشید، مطمئن باشید زمانی که همه در رکود هستند، فروش شما از وبسایت قطع نخواهد شد. اگر تا به الان به فکر طراحی سایت برای کسب و کار خود نبوده اید، همین الان اقدام کنید.

4- ایمیل مارکتینگ 

ارسال ایمیل مارکتینگ حتی با ظهور شبکه های اجتماعی نیز کارآمدی خود را از دست نداده است. زیرا این روش مخاطبان خاص خود را دارد. کسانی هستند که هر روز قبل از شروع به کار، زمانی را برای چک کردن ایمیل های خود صرف می کنند. حتما این روش را جدی بگیرید و همیشه گروهی از ایمیل های مشتریان خود را داشته باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کاروو وِبز

طراحی انواع وبسایت شرکتی و فروشگاهی و سئو وبسایت. با کاروو وِبز در فضای اینترنت بیشتر دیده شوید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]