اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109136854321972
در دسترس نیست

نوسانات قیمت آجر دغدغه ی ساختمان ساز ها

نوسانات قیمت آجر

کد: 140109136854321972

، (اخبار رسمی): یکی از مشکلات ساختمان ساز ها و پیمانکار ها، نوسانات قیمت ساخت و ساز است. یکی از مهم ترین مصالح ساختمانی نیز آجر است، که بدلیل حضور دلال ها در این بازار نوساناتی را روزانه تجربه می کند.

نوسانات قیمت آجر
نوسانات قیمت آجر

علاوه بر مشکلات گاز و محدودیت فعالیت کوره های آجر پزی، حضور دلالان در این بازار، باعث افزایش قیمت این محصول ساختمانی مهم شده اند. به خصوص آجر های پر فروشی مثل آجر سفال و لفتون.

یکی از پر نوسان ترین فصول سال، برای آجر، فصل زمستان است. در این فصل بدلیل مشکلات کمبود گاز، معمولا آجر افزایش قیمت را تجربه می کند، اما نوسانات قیمت آجر دلایل دیگری نیز دارد که در این مقاله به آن می پردازیم. 

دلیل مهم افزایش قیمت آجر: 

علاوه بر مشکلات گاز و محدودیت فعالیت کوره های آجر پزی، حضور دلالان در این بازار، باعث افزایش قیمت این محصول ساختمانی مهم شده اند. به خصوص آجر های پر فروشی مثل آجر سفال و لفتون. مانند اکثر بازار ها، بازار آجر نیز دارای دلالان زیادی است که البته خود را تولید کننده ی آجر معرفی می کنند. آیا شما تجربه ی خرید آجر از این افراد را داشته اید؟ 

تشخیص تولید کننده ی اصلی آجر : 

خرید آجر مستقیما از کارخانه و بدون واسطه چند مزیت مهم دارد: 

1- قیمت تمام شده قطعا بسیار ارزان تر از قیمت واسطه ها است. 

2- کیفیت آجر قطعا بسیار بیشتر است. زیرا واسطه ها بیشتر به فکر سود خود بوده و زیاد کیفیت نوع آجر برای آن ها مهم نمی باشد. اما یک تولید کننده قطعا به فکر تخریب برند خود نیست و سعی دارد تولید یک آجر با کیفیت داشته باشد 

خرید آجر بدون واسطه : 

یکی از تولید کنندگان با سابقه در زمینه ی آجر، کارخانه آجر سعدی می باشد. این کارخانه در زمینه ی تولید آجر سفال و آجر لفتون سال هاست که جزء بهترین های ایران است. این کارخانه واقع در دولت آباد اصفهان است که یکی از بهترین خاک های منطقه ای ایران، در این شهر قرار دارد. بنابراین شما با خرید از آجر سعدی، ضمن اینکه بدون واسطه خرید می کنید، ی آجر با کیفیت نیز دریافت می کنید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان