اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109146856621959
در دسترس نیست

به راحتی با ساخت حجره اینترنتی در حجره جو، کسب درآمد کنید!

ساخت غرفه اینترنتی در یک نمایشگاه اینترنتی عظیم! | سامانه حجره جو

کد: 140109146856621959

، رشت , (اخبار رسمی): در این مقاله خبری به شما توضیح میدهیم که چرا ثبت شغل در سامانه بزرگ حجره جو بسیار بسیار با سامانه های دیگر متفاوت است. و به صورت حلاصه به شما میگویم: با حجره جو دنیای وب را بهتر تجربه کنید.

ساخت غرفه اینترنتی در یک نمایشگاه اینترنتی عظیم! | سامانه حجره جو
اطلاعات بیشتر در سایت hojrejo.ir

یک نکته مهم: ثبت شغل به صورت رایگان تفاوت هایی با ثبت شغل ویژه دارد. در نسخه ویژه امکان درج لینک فالو، درج تصاویر با تعداد بالا، نمایش فایل صوتی و.... وجود دارد که این مزایا در نسخه رایگان وجود ندارد.

چرا در سامانه حجره جو ثبت آگهی کنید؟

در کل ویژگی های یک سامانه ثبت آگهی داشتن رتبه خوب در نتایج جستجو، امکانات عالی و ظاهری جذاب است. برای مطالعه تمامی توضیحات کامل درباره این چند مورد، با ما در ادامه همراه باشید.

شعبه دوم کسب و کار به عنوان مجوز شماست

یکی از مزیت های مهم ثبت آگهی و یا همان شعبه دوم کسب و کارتان در سامانه حجره جو این است که حجره اینترنتی برایتان به عنوان نماد اعتماد الکترونیک است.

همانطور که در وبلاگ معرفی اینماد گفتیم، اینماد یا نماد اعتماد الکترونیک یک نوع مجوزی است که به عنوان نماد، اعتماد به خرید محصولات کسب و کار شما و… برای کاربران استفاده می شود. حال اگر شما شعبه دوم کسب و کارتان را در سامانه ما ثبت کنید ثبت کنید، برای شما به عنوان مجوزی است تا کاربران به شما اعتماد کنند.

اگر به مزایای ثبت آگهی در سامانه های دیگر توجه کنید آنها امکانات زیادی را به شما نمی دهند و قابلیت استفاده از آنها را در اختیار شما نمی گذارند. و با تبلیغ در کارت ویزیت آنلاین کسب و کار شما، برای خود درآمد زایی میکنند و همچنین از طرفی از شما مبلغی هم دریافت می‌کنند.

اما سامانه حجره جو به شما امکانات و مزایای بسیاری را هدیه می دهد و مانند ثبت آگهی اینترنتی در کمترین زمان و همان فرم فشرده‌تر برای سریعتر وارد کردن اطلاعات، قرار دادن تصاویر محصولات و تصاویر کسب و کار شما، قرار دادن توضیحات و بخش وبلاگ در شعبه دوم کسب و کار خود برای معرفی بهتر، نمایش متفاوت و زیباتر در نتایج جستجوی تمامی موتورهای جستجو، متمایز بودن شعبه دوم کسب و کار تان با دریافت نشانه حجره ویژه، و امکاناتی که هیچ سامانه دیگری آنها را در اختیار شما نمی‌گذارد.

پرداخت کم ترین مبلغ و تحویل بهترین امکانات

دیگر رسیدیم به بحث مهم و جذاب مبلغ ثبت آگهی. سامانه های بسیاری همین حالا و چند سال پیش در کشور ایران فعال بودند، که مبلغ بسیار بسیار زیادی را برای تنها ثبت یک صفحه وب به عنوان کارت ویزیت آنلاین برای کسب و کار مشتریان دریافت می‌کردند.

که امکانات زیادی هم به همراه نداشت. سامانه حجره جو با دریافت کمترین مبلغ به شما تضمین می دهد که شعبه دوم کسب و کار شما را در سرچ گوگل و موتورهای جستجوی دیگر نمایش دهد.

اما مشتریانی هنوز هم هستند که مبلغ برای آنها مورد توجه نیست و حاضر هستند هر مبلغی را بپردازند تا در صدر نتایج جستجوی گوگل و موتور جستجو های دیگر قرار بگیرند. ما به آنها طراحی وب سایت وردپرس را پیشنهاد میدهیم.

طراحی سایت حرفه ای و وردپرس یکی از خدمات ما است است که بسیار پرطرفدار بوده، زیرا سامانه حجره جو سایت های شما را به صورت اختصاصی و دقیق زیبا و جذاب طراحی می‌کند تا سایت شما در نتایج جستجو رتبه اول را داشته باشد.

ثبت شغل در شهر و استان های مختلف

بعضی از مشاغل در سراسر کشور از قدیم تا به امروز در شهر یا منطقه خود محصولات خود را می فروشند. به عبارتی محصولات خود را به صورت بومی یا محلی می فروشند و به دیگر شهرها یا کشورها و خدماتی ارائه نمیدهند.

آنها میخواهند در میان شهر خود تبلیغ کنند و نمی خواهند در سراسر کشور فروش اینترنتی داشته باشند. این دسته از کسب و کار ها می خواهند افراد همشهری یا هم استانی خود را به عنوان مشتری ببینند.

اما آن ها چطور در سامانه حجره جو ثبت آگهی کنند؟

ما برای این دسته از شغل ها در سراسر کشور خدماتی ارائه می دهیم و راه حلی را برای آنها ساخته‌ایم. برای آنها شهر ها و استان ها را دسته بندی کردیم. شما به صورت جداگانه میتوانید در زمان ثبت آگهی انتخاب کنید که حجره اینترنتی کسب و کار تان، در کدام شهر و استان قرار گیرد.

ثبت شغل در سایت مشاغل با لینک فالو!

امروز که طراحی سایت وردپرس و طراحی سایت اختصاصی در کل جهان رایج شده است، همه مدیران سایت و سئوکاران به دنبال بهینه کردن سئو داخلی و سئو خارجی هستند.

سئو داخلی که بحثی جداست و بسیار هوشمندانه و گسترده است، اما سئو خارجی با اینکه موارد بسیار مهمی دارد اما مربوط به دریافت لینک یا یک متن یا تصویر و هر چیز دیگری از سایت های دیگر هم میشود.

حال شاید مواردی از سئوکار ها که به دنبال بهینه کردن سئو خارجی سایتشان هستند، در سامانه حجره جو ثبت شغل و یا ثبت آگهی رایگان برای معرفی کسب و کار خود را انجام دهند و همینطور لینک سایت خود را هم درج کنند.

اما تنها ثبت لینک سایت که مهم نیست، انتقال قدرت آن مهم است!

شما میتوانید در حجره اینترنتی خود آدرس وب سایت و یا هر لینک دیگری را به صورت فالو درج کنید و از انتقال قدرت به آن لینک لذت ببرید.

مزایای دیگر در سایت اصلی...

منبع: مقاله ثبت شغل

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

حجره جو

سامانه حجره جو در قالب بانک اطلاعات مشاغل کشور. از سال 1399 با هدف رفع نیاز و دسترسی آسان هموطنان عزیز و گرامی به اطلاعات شغلی مورد نظر از قبیل نام، تلفن، آدرس، محصول، تصاویر و…. فعالیت خود را بصورت تحقیقاتی آغاز نمود. در حجره جو کاربران مستقیماً با هم تماس می‌گیرند و هیچ واسطه‌ای در این میان وجود ندارد، پس دقت فرمایید که در خرید و فروشِ شما حجره جو هیچ دخالتی ندارد و کاربران باید خودشان جنبه‌های مختلف امنیتی را در نظر بگیرند. جهت ثبت نام حجره اینترنتی کسب و کار خود ابتدا قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]