اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109156857819360
در دسترس نیست

مارلی پگاسوس

ادکلن پگاسوس

کد: 140109156857819360

، تهران , (اخبار رسمی): عطر پگاسوس De Marly Pegasus یکی از مشهورترین عطرهای مردانه متعلق به برند فرانسوی معروف د مارلی پارفومز می باشد که با رایحه ای بی نظیر در سال 2011 معرفی شد.

ادکلن پگاسوس
ادکلن پگاسوس

یکی از بهترین زیرمجموعه های کالکشن ادکلن پگاسوس، پگاسوس اکسکوسیف Parfums de Marly Pegasus Exclusif می باشد که در سال 2020 معرفی شده است.

عطر پگاسوس De Marly Pegasus یکی از مشهورترین عطرهای مردانه متعلق به برند فرانسوی معروف د مارلی پارفومز می باشد که با رایحه ای بی نظیر در سال 2011 معرفی شد. علاوه بر این عطر، محصولات بسیار متنوع دیگری نیز توسط این برند ارائه شده اند که همگی شاهانه و سلطنتی بوده و از سبک زندگی پادشاهان قرن 18 میلادی الهام گرفته اند. با توجه به استقبال زیاد از این عطر و ابهاماتی که درباره آن وجود دارد، در ادامه نگاه جامعی به مشخصات ادکلن پگاسوس، تاریخچه این برند و ویژگی های انواع عطرهای د مارلی خواهیم داشت.

مشخصات ادکلن پگاسوس 

با توجه به ترکیبات به کار رفته در این عطر، چند ویژگی مهم در آن به چشم میخورد که مهم ترین آنها، ماندگاری بالا است. این عطر تا دو هفته بر روی لباس ماندگاری دارد و به همین دلیل با اسپری بسیار کم می توانید از قدرت منحصر به فرد آن بهره مند شوید. علاوه براین، این عطر رایحه ای کلاسیک و در عین حال لوکس و شیک دارد. به همین دلیل برای مردان جوان و میانسال گزینه ای فوق العاده حرفه ای خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس