اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109166860321989
در دسترس نیست

پرمخاطب ترین شبکه پخش سریال

بهترین سریال های نتفلیکس

کد: 140109166860321989

، (اخبار رسمی): نتفلیکس سال‌هاست که به‌عنوان یکی از بهترین سرویس‌های استریم شناخته می‌شود. هرساله فیلم و سریال‌های از پلتفرم نتفلیکس پخش می‌شود. مهم نیست که شما فیلم‌های ترسناک دوست داشته باشید، فیلم‌های کودکانه، فیلم‌های خانوادگی یا فیلم‌های اکشن، در هر صورت نتفلیکس برای شما یک پیشنهاد عالی خواهد داشت.

نتفلیکس سال‌هاست که به‌عنوان یکی از بهترین سرویس‌های استریم شناخته می‌شود. هرساله فیلم و سریال‌های زیادی ساخته شده و از پلتفرم نتفلیکس پخش می‌شود. مهم نیست که شما فیلم‌های ترسناک دوست داشته باشید، فیلم‌های کودکانه، فیلم‌های خانوادگی یا فیلم‌های اکشن، در هر صورت نتفلیکس برای شما یک پیشنهاد عالی خواهد داشت. افراد تنها با خرید اشتراک نتفلیکس می‌توانند از بهترین فیلم و سریال های نتفلیکس لذت ببرند.

اگر به دنبال تماشای یک سریال جدید از بین بهترین سریال های نتفلیکس هستید؛ به شما پیشنهاد می‌کنیم که ادامه این مطلب  را به‌هیچ‌وجه از دست ندهید. جایی نروید و همراه ما باشید تا سریال بعدی در لیست پخش خود را پیدا کنید.

سریال فردا-Tomorrow

این سریال درباره بیشتر مشکلات اجتماعی، تابوها و حرف‌های نگفته‌ای است که در جامعه کره وجود داشته و باعث افسردگی افراد شده است. یکی از بهترین سریال های نتفلیکس در راستای بهبود فرهنگ و کمک به بالا بردن انگیزه زندگی افراد، سریال فرداست. این سریال از مشکلات اسیران جنگی گرفته تا دخترانی را که به‌خاطر پوششان در جامعه تحقیر شده و مورد آزار قرار می‌گیرند، پوشش می‌دهد.

سریال دامر-Dahmer – Monster: The Jeffrey Dahmer Story

اگر با جفری دامر آشنایی ندارید؛ در یک کلمه باید او را یکی از سنگدل‌ترین قاتلان سریالی معرفی کرد. او تمامی قربانیان خود را می‌کشت و اعضای بدن آن‌ها را می‌خورد تا بیشتر به آن‌ها احساس نزدیکی کند. این سریال از کودکی تا نوجوانی و مرگ جفری دامر را نشان می‌دهد. تمامی لحظاتی که باعث نمایان شدن تاریکی در روح این قاتل معروف بوده است را در این سریال مشاهده خواهید کرد.

سریال تاریک-Dark

دلیل اصلی انتخاب این اسم برای سریال تاریک، وجود ماده تاریکی است که دانشمندان معتقدند دنیا از این ماده تشکیل شده است؛ اما هنوز کسی نمی‌داند این ماده چیست و چه خاصیتی دارد. چرا که حتی به نور هم پاسخ نمی‌دهد. در ابتدای سریال تاریک دو بچه در جنگلی گم می‌شوند. ماجرای پیدا کردن این دو نفر، پرده از اسرار کثیف و وحشتناک این جنگل برمی‌دارد. به جرات می‌توان ادعا کرد که سریال دارک یکی از بهترین سریال های خارجی است.

سریال از این وضعیت راضی نیستم-I AM NOT OKAY WITH THIS

این داستان که با اقتباس از یک کمیک نوشته شده است؛ شباهت زیادی با انیمه موب سایکو 100 دارد. داستان سریال درباره دختری به نام سیدنی است که به‌تازگی پدر خود را از دسته داده و نمی‌تواند به‌خوبی این ماجرا را هضم کند. پس از مرگ پدر، تقریبا با تمامی خانواده و اطرافیان به مشکل بر می‌خورد. دراین‌بین سیدنی متوجه نوعی قدرت فراطبیعی مانند تلکینزی در خود می‌شود.

سریال وندزدی-Wednesday

داستان سریال وندزدی درباره عضو محبوب و معروف اما نه‌چندان پرنشاط خانواده آدامز است. حتی اگر سری‌های کلاسیک خانواده آدامز را تماشا نکرده باشید؛ باز هم به‌احتمال زیاد اسم انیمیشن خانواده آدامز به گوشتان خورده است. این سریال نتفلیکس، بازگوی داستان وندزدی و کارهای عجیب و تاریک اوست.

سریال راهبه جنگجو-Warior Nan

فیلم‌نامه و موضوع کلی کمی آبکی و کلیشه‌ای است. اما در داستان این سریال مسائل فلسفی و عمیق بسیاری بررسی شده است. صحنه‌های اکشن این سریال بسیار سرگرم‌کننده هستند و شما را به تماشای باقی آن ترغیب می‌کنند. می‌توان گفت که این سریال یک داستان جنگی فراطبیعی کمدی است. حس طنزی که در آن به‌کاررفته بسیار عالی بوده و قطعا در طول هر قسمت باعث می‌شود یکی دو باری لبخند بزنید.

سریال های نتفلیکس در چند سال گذشته توانسته مخاطبان زیادی را جذب خود کند و سهم بزرگی از بازار محصولات سینمایی و تلویزیونی را به خود اختصاص دهد. در این نوشتار سعی ما بر این بود تا با چند سریال این شبکه بزرگ آشنا شوید. 

آنچه خواندید بخشی از مقاله سایت https://timecity.ir/ بود که در آن به بررسی بهترین سریال های نتفلیکس پرداخته است. برای مطالعه کامل این مقاله می‌توانید به وب‌سایت تایم سیتی مراجعه بفرمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر