اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109166860510040
در دسترس نیست

 کمپین محصولات تبلو Tableau به مناسبت سال نو میلادی برگزارمی‌شود

تخفیف‌20 درصدی محصولات تبلو Tableau از 1 دسامبر 2022

کد: 140109166860510040

، تهران , (اخبار رسمی):  کمپین محصولات تبلو Tableau به مناسبت سال نو میلادی از 1 دسامبر 2022 آغاز وتا 15 ژانویه 2023 ادامه دارد.

تخفیف‌20 درصدی محصولات تبلو Tableau  از 1 دسامبر 2022
فروش ویژه لایسنس نرم افزار تبلو Tableau

 کمپین محصولات تبلو Tableau به مناسبت سال نو میلادی از 1 دسامبر 2022 آغاز وتا 15 ژانویه 2023 ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آماتک، جشنواره تخفیف‌های ویژه محصولات این شرکت با عنوان جشنواره کمپین محصولات تبلو Tableau به مناسبت سال نو میلادی و در دوره زمانی 45 روز برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند لایسنس تبلو Tableau را از طریق سایت رسمی آماتک و با 20 تخفیف تهیه کنند.

اسماعیل قرقچیان مدیرعامل شرکت شرکت آماتک مشتری‌مداری را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و تصریح کرد: سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات شرکت فراهم شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آماتک

شرکت آمایشگران تجارت کامیاب (آماتک) با گرد هم آوری مهندسین مجرب و متخصص و با هدف مشاوره و ارائه راهکارهای سودمند در زمینه هوش تجاری فعالیت خود را آغاز نمود. این شرکت قصد دارد با جمع آوری و یکپارچه سازی دانش داخلی به کمک فن آوری های روز دنیا، سهمی در رشد فن آوری در کشور عزیزمان "ایران" ایفا نماید. نگاه این شرکت همگام بودن با روند رو به رشد تکنولوژی های روز دنیا است. ما در تلاشیم علاوه بر راه اندازی سرویس های جدید هوشمند سازی کسب و کار مبنتی بر زیرساخت های نوین و روز دنیا برای سازمان ها و ارگان های دولتی و غیر دولتی، در کاهش هزینه ها و افزایش درآمد و در نهایت  اثر بخشی آنها گام برداریم. آمـاتک یکی از شرکت های فعال و پویـا در حوزه هوش تجاری در ایران بوده که از سال 1391 با ارائه برترین نرم افزار هوش تجاری دنیا، کار خود را آغاز کرده است . این شرکت با تکیه بر دانش کارشناسان خبره و استفاده از نرم افزار Tableau در ده ها سازمان و شرکت، توانسته است کارنامه درخشانی از خود بجا بگذارد. خدمات قابل ارائه در شرکت آمـاتک استقرار و پیاده سازی سیستم هوش تجاری ارائه لایسنس معتبر نرم افزار Tableau Software ارائه لایسنس معتبر دیتا بیس MemSQL برگزاری دوره های آموزش هوش تجاری و هوشمند سازی کسب وکار ارائه خدمات مشاوره ای در حوزه کسب و کار هوشمند

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]