اطلاعات تماس
  • 021544*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109206867722011
در دسترس نیست

چارسا سرویس نمایندگی رسمی جنرال الکتریک در ایران

نمایندگی جنرال الکتریک؛ تعمیرات، خدمات ونصب

کد: 140109206867722011

، (اخبار رسمی): اطمینان و اعتماد، مولفه هایی هستند که در طی زمان بسیار بدست می آیند. پارسا سرویس نمایندگی جنرال الکتریک با افتخار در طی سال های گذشته، با بکارگیری تعمیرکاران خبره و با تجربه و همچنین استفاده از قطعات Originalو اصل، تلاش کرده تجربه خوبی به استفاده کنندگان خدمات پس از فروش جنرال الکتریک ایجاد کند.

نمایندگی جنرال الکتریک؛ تعمیرات، خدمات ونصب
نمایندگی جنرال الکتریک؛ تعمیرات، خدمات ونصب

برای آن هایی که به دنبال کیفیت هستند، جنرال الکتریک برند نام آشنایی می‌باشد. نمایندگی جنرال الکریک  که در ایران شرکت پارسا سرویس عهده دار آن میباشد، با دارا بودن کادری مجرب و همچنین استفاده از قطعات مورد تایید کارخانه، استفاده کنندگان از این محصولات هر چند با کیفیت را از جهت تعمیرات یخچالفریزر و یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک آسوده خاطر کرده است.

ما کوشیده‌ایم بهترین خدمات تعمیرات نمایندگی جنرال الکتریک را با بالاترین کیفیت ارائه دهیم. اگرچه این برند محصولات بسیار باکیفیتی تولید می‌کند، اما این موضوع باعث عدم نیاز به خدمات تعمیرات نخواهد شد.

استفاده از قطعات اصلی (اورجینال)، هزینه مناسب (تعرفه‌های استاندارد)، مشتری مداری و ارائه خدمات توسط متخصصین تنها بخشی از دلایلی هستند که ما بهترین انتخاب شما هستیم. در انتخاب درست شک نکنید، شما لیاقت بهترین‌ها را دارید. همین امروز پرداخت هزینه‌های اضافی و خرابی‌های همیشگی را کنار بگذارید. پارسا سروی(نمایندگی جنرال الکتریک) پس از دو دهه فعالیت حرفه‌ای، آماده راهنمایی و کمک به شما هستیم.

اطمینان و اعتماد، مولفه هایی هستند که در طی زمان بسیار بدست می آیند. پارسا سرویس  نمایندگی جنرال الکتریک (Generalelectric) ( شرکتی چند ملیتی با سابقه ای درخشان بیش از ۱۲۰ سال) با افتخار در طی سال های گذشته، با بکارگیری تعمیرکاران خبره و با تجربه و همچنین استفاده از قطعات Originalو اصل، تلاش کرده تجربه خوبی به استفاده کنندگان خدمات پس از فروش جنرال الکتریک ایجاد کند.

نمایندگی رسمی جنرال الکتریک در ایران

بسیاری از افراد به خاطر عدم وجود نمایندگی معتبر محصولات شرکت‌های معتبر جهانی در ایران، از خرید آن‌ها منصرف می‌شوند. دلیل این افراد هم کاملا موجه و درست است. بدون وجود نمایندگی رسمی، خرید از بهترین برندهای جهان هم مشکلات فراوانی دارد. همیشه پس از خرید یک محصول، نیاز به ارائه خدمات در نمایندگی وجود دارد. با وجود نمایندگی رسمی در ایران، خیال مشتریان از خرید محصولات این شرکت بابت خدمات پس از فروش جنرال الکتریک آسوده است.

ما به کم قانع نیستیم! می‌دانیم وجود نمایندگی رسمی به تنهایی کافی نیست. بسیاری از مجموعه‌ها به عنوان نمایندگی شروع به فعالیت می‌کنند اما خدمات خود را تنها در سطح چند شهر ارائه می‌دهند.  به خوبی می‌دانیم که مشتریان در هر نقطه از کشور، ممکن است نیاز به خدمات داشته باشند. به همین دلیل، ما در سراسر نقاط کشور اقدام به راه‌اندازی نمایندگی و تعمیرات جنرال الکتریک، نمایندگی مابه، نمایندگی آاگ و نمایندگی وایت هاوس کرده‌ایم. تلاش خود را بر این گذاشتیم تا در هر استان اقدام به راه‌اندازی چندین نمایندگی کنیم تا همیشه در کنار مشتریان محترم باشیم. برای آن هایی که به دنبال کیفیت هستند، جنرال الکتریک برند نام آشنایی می‌باشد.

نصب لوازم خانگی  General Electric

کلیه خدمات نصب یخچال فریزر و ساید بای ساید جنرال الکتریک نیز را برای شما در این مرکز انجام میشود. البته این خدمات تنها مربوط به یخچال‌ها نبوده و برای سایر محصولات نیز در خدمت شما هستیم. ما برای نصب این دستگاه‌ها نکات ویژه‌ای را در نظر می‌گیریم که در ادامه با برخی از آنها آشنا خواهید شد.

نکات مهم برای نصب شامل موارد زیر است:

در زمان نصب کلیه مراحل بر اساس دستورالعمل اعلام شده توسط شرکت تولید کننده انجام می‌شود.

محل مورد استفاده از دستگاه برای نصب به صورت کامل بررسی می‌شود. این موضوع کمک می‌کند تا محل نصب را به درستی انتخاب کنید.

برای نصب دستگاه‌ها زمانی که نیاز به ابزار وجود داشته باشد، تنها از ابزارهای مخصوص استفاده می‌کنیم. این موضوع باعث می‌شود دستگاه هیچ‌گونه آسیبی نبیند.

برای نصب تنها از کارشناسان استفاده می‌کنیم. این افراد با دانش کافی و شناخت از دستگاه، می‌توانند نصب صحیح و دقیق را انجام دهند.

کلیه استانداردهای موجود برای نصب رعایت خواهند شد.

برای دریافت خدمات نصب، تنها کافی است تا درخواست خود را به ثبت برسانید.

نمایندگی رسمی جنرال الکتریک در تهران

اگر به دنبال نمایندگی رسمی جنرال الکتریک در تهران هستید، جای درستی را انتخاب کرده‌اید.  پارسا سرویس در تهران بزرگترین مرکز ارائه دهنده خدمات مربوط به این برند را راه‌اندازی کرده‌ایم. با توجه به مرکزیت و تمرکز جمعیت در شهر تهران، نیازهای بیشتری در این شهر وجود دارد. البته اشتباه نکنید! ما در سراسر کشور نیز خدمات پس از فروش جنرال الکتریک ارائه میدهیم. در حقیقت سخن این است که نمایندگی تهران، بزرگترین بخش از مجموعه نمایندگی‌های پارسا سرویس است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021544*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید