اطلاعات تماس
  • 021441*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109206867822010
در دسترس نیست

هر آنچه باید در مورد درب اتوماتیک شیشه ای بدانید

کد: 140109206867822010

، (اخبار رسمی): درب اتوماتیک شیشه ای یکی از محصولات رایج در صنعت ساختمان می باشد ، از درب های برقی شیشه ای جهت جلوگیری از اتلاف انرژی و سهولت در رفت و آمد استفاده می کنند.درب های اتوماتیک سکوریت در انواع محتلف کشویی ،تلسکوپی ، گردان ، قوسی و لولایی طراحی می شوند.

هر آنچه باید در مورد درب اتوماتیک شیشه ای بدانید
درب اتوماتیک شیشه ای درتیس

یکی از پرفروش ترین محصولات شیشه ای شرکت درتیس، درب اتوماتیک شیشه ای می باشد ، دربهای شیشه ای برقی انواع مختلفی دارند که نوع کشویی و یا اسلایدینگ آن نسبت به سایر مدل ها رایج تر می باشد.

درب اتوماتیک شیشه ای درتیس

 درب اتوماتیک، به دربی گفته می شود که با استفاده از حسگرهای حرکتی یا ریموت های کنترل، باز و بسته می شود. درب های اتوماتیک قابلیت حرکت در جهت های مختلفی را دارند که این موضوع به محل ورودی نصب درب بستگی دارد.از درب اتوماتیک شیشه ای برای فضاهای مختلف تجاری ، اداری و مسکونی استفاده می کنند به همین دلیل از درب های برقی شیشه ای امروزه برای ورودی اکثر فضاهای پر تردد استفاده می کنند.

کاربرد درب اتوماتیک شیشه ای در اماکن عمومی

درب اتوماتیک شیشه ای که در سال های گذشته خیلی مورد استفاده قرار نمی گرفت، چرا که درب های سنتی ارزان قیمت وجود داشت و البته  مردم نیز با درب اتوماتیک آشنایی پیدا نکرده بودند. بسیاری از افراد بر این باور بودند که استفاده از در برقی غیر ضروری و تجملاتی است، به همین دلیل از درب اتوماتیک استفاده زیادی نمی کردند. بعد از گذشت زمان که با درب های اتوماتیک و ویژگی ها و مزیت های آنها از قبیل کاهش مصرف انرژی و کنترل آلودگی محیطی آشنایی بیشتری پیدا کردند استقبال از این گونه درب ها به شدت افزایش پیدا کرد .

امروزه  ورودی بیشتر، هتل ها، فروشگاه ها، بانک ها،بیمارستان ها، مراکز دولتی در اتوماتیک می باشد. در واقع باید بدانید بسیاری از ساختمانهای بزرگ برای قسمت ورودی خود از درب های اتوماتیک استفاده می کنند و دیگر درب های دستی خیلی مورد استقبال قرار نمیگیرد.چون نصب این درب ها روی زیبایی ساختمان تاثیر زیادی دارد. بر همین اساس اگر مایل هستید نمای ورودی ساختمان تان زیباتر شود اقدام به نصب درب اتوماتیک شیشه ای کنید.البته ناگفته نماند،  نصب درب اتوماتیک تنها به دلیل زیبایی آن نمی باشد، بلکه  درب اتوماتیک شیشه ای مزیت های بسیار زیادی دارد که به دلیل همین مزیت ها افراد تصمیم می گیرند این درب ها را روی ساختمان های خود نصب کنند. برای اینکه با مزیت های این درب ها آشنا شوید در زیر به چند نمونه ازآن اشاره میکنیم:

1 . با استفاده از درب های اتوماتیک می توانید از فضای موجود در ساختمان استفاده کنید. حتی اگر کار فرما  گزینه ای خاص از درب اتوماتیک رامدنظر داشته باشدکارشناسان  شرکت درتیس با بررسی ورودی ساختمان تان بهترین و تخصصی ترین نمونه های درب های اتوماتیک را برای شما نصب و طراحی می کنند.بسیاری از افرادی که متراژ ورودی ساختمان شان کم است  و از درب های قدیمی استفاده می کنند،

3. یکی دیگراز ویژگی های مهم درب های اتوماتیک این است که به دلیل هوشمندی سیستم به هیچ عنوان با افراد برخورد نمی کند. در واقع اگر شما بخواهید وارد ساختمان شوید و درب های اتوماتیک در حال بسته شدن باشند به محض ورود تان باز می شوند.این ویژگی خیال مادرانی که فرزند کوچک دارند،ونگران آسیب ندیدن دست فرزندشان هستند را راحت می نماید. ازآنجایی که در اتوماتیک مجهز به میکرو کنترل هوشمند است، قادر خواهید بود سرعت آن را روی ثانیه دلخواه تان تنظیم کنید.

4. درب های اتوماتیک شیشه ای دارای عایق می باشند و بر همین اساس از ورود سروصدا و گرد و غباربه داخل جلوگیری میکنند.همچنین از نشرآلودگی که در مکان های شلوغ بیشتربخاطر تماس دست با درب ایجاد میشودجلوگیری خواهند کرد.نمونه ی بارز آن را در دوران کرونایی شاهد هستیم،تصور کنید درب ورودی یک بیمارستان یا بانک دستی بود وروزانه چندین هزار نفر از یک دستگیره استفاده می کردند،قضاوت با خودتان!

5.مورد دیگر که اهمیت ویژه ای نیز دارد بحث مصرف انرژی است، که به دلیل  ابزارهایی که روی درب اتوماتیک شیشه ای نصب شده است شمااز اتلاف انرژی هم جلو گیری خواهید کرد، و دمای درون محیط به خوبی کنترل می شود.

6.ضدسرقت بودن،بله! به راحتی می توانید از طریق هنگرهای قرار داده شده روی درب، درب های متحرک را قفل کنید. این درب ها دارای قفل های الکترومکانیکی هستند و بر همین اساس سرعت قفل نمودن آنها بسیار بالا می باشد. قفل این درب ها بسیار هوشمند می باشد و سارقان هرگز نمی توانند آن را باز کنند. بر این اساس اگر می خواهید از ورود سارقان به ساختمان یا مغازه جلوگیری نمایید باید بدانید که نصب درب های اتوماتیک شیشه ای می تواند انتخاب مناسیبی برای مشاغلی همچون طلا وجواهرفروشی وصرافی ها باشد.

موارد استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای 

  •  ایستگاه های قطار شهری
  • اماکن دولتی
  • بیمارستان ها
  • مراکز عمومی
  • فروشگاه های زنجیره ای
  • هتل ها
  • فرودگاه ها
  • بانک ها
  • اماکن عمومی
  • اماکن تفریحی

Source: https://doortis.ir/

 

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021441*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان