اطلاعات تماس
  • 091238*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109216868422015
در دسترس نیست

برای حل مشکلات ناشی از پله در زندگی امروز چه باید کرد؟‌

دستاوردهای گروه پله توان در تقابل انسان با پله برای عصر جدید

کد: 140109216868422015

، (اخبار رسمی): از وقتی انسان وارد عصر شهرنشینی شد و خانه‌های مردم به جای کوچه‌های افقی، به کوچه‌های عمودی منتقل شد، مساله تطابق فیزیولوژیک نوع بشر با زیست بوم جدید و مشکلات جسمانی و بهداشتی ناشی از روش جدید زندگی، به یکی از عمده ‌ترین دغدغه‌های نظام پزشکی بدل شد. 

دستاوردهای گروه پله توان در تقابل انسان با پله برای عصر جدید
دستاوردهای گروه پله توان در تقابل انسان با پله برای عصر جدید

برای رفع این مشکل و همسان سازی هرچه بیشتر ساختارهای بهداشتی و سلامتی انسان با سبک معماری نوین و روش تازه زندگی، خیلی زود فناوری‌ نوین، راهکارهایی را برای غلبه بر مشکلات فوق پیدا کرد.

امروزه تکنولوژی‌های تسهیل کننده تردد و رفت و آمد در طبقات مختلف خانه و حرکت در ارتفاعات کوتاه و بلند، به یکی از صنایع بزرگ جهانی تبدیل شده و هر روز راهکارهای خلاقانه و تجهیزات به روزتری به بازار ارائه می‌شود که می‌توان گفت بدون آنها تصور زندگی بشر؛ بویژه سالمندان و کسانی که از نارسایی‌های حرکتی، عضلانی و جسمانی رنج می‌برند، غیرممکن است. 

پله، مساله ای مدرن با پیامد‌های تازه 

پله‌ها همه جا هستند. در ادارات، ساختمان‌های عمومی، ساختمان‌های مسکونی و حتی در داخل واحد‌های مسکونی شخصی. بنابراین نحوه تعامل ما با پله‌ها بسته به سن و سال و وضعیت جسمانی مان بسیار اهمیت دارد. 

پله خوب است، اما با هزار اما و اگر

حقیقت این است که بالا رفتن از پله‌ها فوایدی هم دارد؛ اما این مساله با اما و اگرهای زیادی همراه است که متخصصان ارتوپدی و طب فیزیکی بر آن‌ها تاکید می‌کنند. خلاصه و عصاره اغلب مطالبی که در این زمینه وجود دارد این است که پله وقتی خوب است که شما از سلامت جسمانی کامل و عضلات و بدنی کاملا نیرومند و قوی برخوردار باشید.

واقعیت این است که در زندگی شهرنشینی امروز حتی کسانی که سن زیادی هم ندارند، عموما واجد شرایط فوق نیستند. بنابراین تصریح پزشکان، عمدتا بر پرهیز از پله‌ها به طور کلی و عدم استفاده از آنهاست.

دکتر رحمت‌الله حافظی، متخصص طب فیزیکی و توانبخشی اعتقاد دارد که تردد از پله برای کسانی که از مشکلاتی مانند آرتروز زانو، مفاصل، لگن، فتق، ناراحتی‌های کمر یا پوکی استخوان رنج می‌برند تهدید بزرگی به شمار می‌آید و اگر قرار است این افراد از پله‌ها استفاده کنند لازم است با گرفتن نرده‌ها به آرامی‌حرکت کنند تا مفاصل شان تحریک نشود. چون در غیر این صورت تردد از پله‌ها عوارض جبران ناپذیری برای مفاصل مچ پا، زانوها، لگن و دیسک‌های ناحیه کمر به همراه دارد. 

دکتر وحید سبحانی، متخصص طب فیزیکی نیز تصریح می‌کند  بالا و پایین رفتن از پله در افراد چاق منجر به این می‌شود که چندین برابر وزن بدن روی مفاصل زانوها بیفتد و به راحتی افراد را دچار آرتروز زانو کند که به مرور ستون فقرات را نیز به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهد که پس از مدتی علاوه بر آرتروز، می‌تواند مشکلات جبران‌ناپذیری به ارمغان آورد.

چالش بزرگسالان با پله‌ها بسیار جدی است، راهکارهای گروه پله توان

با توجه به حرکت جامعه به سمت کهنسالی و با توجه به این که در حال حاضر در هر خانواده ایرانی یک یا چند بزرگسال و کهنسال زندگی می‌کنند، مساله پله به چالش مهمی در سلامتی جامعه و ارتقا یا کاهش شاخص‌های سلامت بدل شده است. 

به این خاطر اگر از فناوری‌ها و محصولات صنعتی که برای حذف پله‌ها طراحی و تولید می‌شوند به کلی غافل باشیم ممکن است در آینده برای جبران خسارات جسمانی وارد شده به عزیزانمان مجبور به پرداخت هزینه‌های گزافی باشیم. بنابراین، نگاهی به محصولات و خدمات شرکت پله توان که در ادامه این گزارش به آنها می‌پردازیم خالی از لطف نیست. 

چاره چیست؟ پله‌ها چطور از زندگیمان حذف کنیم؟

کافی است عبارت «پله برقی خانگی» را در موتور جست و جوی گوگل وارد کنیم. نتایج به دست آمده حاوی محصولات متنوع و فناورانه ای است که شرکت‌های ایرانی و تولید کنندگان جهانی به سادگی در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهند. 

انواع پله پیما، پله رو، پله برقی خانگی و صندلی بالابر از جمله جایگزین‌های فناورانه امروزی هستند که می‌توانند در منازل مسکونی با حذف پله‌های سنتی زندگی را برای اهالی منزل، بویژه بزرگسالان و میانسالان ساده تر کرده و ریسک بروز حوادث و مصدومیت‌ها را کاهش دهند. 

پیشرو بودن ایران در زمینه محصولات بالابر خانگی 

مانند سایر حوزه‌های فناوری، در این زمینه نیز شرکت‌های ایرانی فعالیت قابل قبولی در سال‌های گذشته داشته اند. تا جایی که می‌توان گفت جامعه شهرنشین ایرانی با تکیه بر دستاوردها و محصولات ارائه شده توسط شرکت‌های بومی کشور می‌توانند دسترسی ساده ای به تمام گزینه‌های موجود در زمینه پله نوردها و بالابر‌ها داشته باشند. 

این محصولات شامل تولیدات داخلی و البته محصولات جهانی است که بسته به نیاز و درخواست مصرف کننده توسط شرکت‌هایی چون گروه صنعتی پله توان عرضه می‌شود. 

شرکت پله توان و توانمند سازی جامعه شهرنشین ایرانی 

گروه تخصصی پله توان یکی از مجموعه شرکت‌های ایرانی است که خدمات و محصولات عرضه شده آن تاکنون توانسته است بار عمده ای از روی دوش جامعه شهرنشین ایرانی به ویژه کهنسالان و میانسالان و کسانی که دارای عوارض جسمی و حرکتی هستند بردارد. 

محصولات، خدمات و مشاوره‌های تخصصی شرکت پله توان، شامل بخش عمده ای از نیازهای مردم در محیط‌های شخصی، عمومی و صنعتی است که در بخش خانگی و مرتبط با سلامت به شکل ویژه ای ارائه می‌شود. این خدمات را می توان از منظر مسئولیت مدنی شرکت‌ها نیز مهم تلقی کرد. 

تمرکز پله تون بر چهار محصول اصلی 

با وجود حوزه‌های متعدد، گروه پله توان در راستای تخصص‌گرایی بیشتر تیم فنی، تخصصی، مشاوره و فروش خود، تمرکز خاصی بر چهار گروه محصولی خاص در حوزه خانگی کرده است که شامل موارد زیر است:‌

بالابر هیدرولیکی خانگی پله توان

بالابرهای هیدرولیکی از جمله پرکاربرد ‌ترین محصولات بازار مصرف ایران و جهان هستند که گروه پله توان هم عرضه این محصولات را در دستور کار خود قرار داده است. در ادامه مهم ‌ترین ویژگی‌های این محصول کاربردی را لیست کرده ایم: 

  • بالابر هیدرولیکی خانگی نوع کوچکی از آسانسور است که در آپارتمان‌های فاقد آسانسور و یا خانه‌های ویلایی استفاده می‌ شود و از متداول‌ترین نوع بالابر‌هاست و برای جابه‌جایی بار و افراد استفاده می‌شود.
  • نصب در محل مناسب از ضروریات به کارگیری این محصول است.
  • صدای کم و ایمنی افراد از مختصات این محصول است.
  • برای خانه‌های بدون آسانسور بسیار مناسب است.
  • این محصول مدتی است که مورد استفاده‌ سالمندان در منازل قرار گرفته است.
  • در برخی فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و امثال آن هم می‌توان از این نوع بالابر برای جابه‌جایی بار و نفر استفاده کرد.
  • عملکرد دستگاه پس از نصب تا حد زیادی به نحوه‌ استفاده و مراقبت بستگی دارد. 
  • سرویس و نگهداری دستگاه در زمان مشخص، می‌تواند به افزایش راندمان آن کمک کند.
  • عدم نیاز به آهن‌کشی، چاهک و عملیات ساختمانی از خواص این محصول است.
  • احتمال بروز حوادث را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.
  • به خاطر طراحی خاص هر فرد می‌تواند بسته به شرایط خود آن را کنترل کند.

قیمت بالابر هیدرولیکی خانگی پله توان 

بالابر هیدرولیکی خانگی در مقایسه با محصولات مشابه قیمت مناسب‌تری دارد، با این حال قیمت بالابر هیدرولیکی خانگی به عوامل مختلفی بستگی دارد که از آن جمله می‌توان به «ابعاد دستگاه»، «محل نصب»، «دستمزد نصاب»، «قیمت روز قطعات» و… اشاره کرد. کارشناسان گروه تخصصی پله توان در مرحله مشاوره و راهنمایی‌های فنی ابعاد مختلف محصول، از جمله توضیحات جامعی درباره کیفیت و قیمت ارائه خواهند کرد. 

گروه تخصصی پله توان با توجه به تخصص و اشراف خود به بازار و شناخت بازار قطعات و فاکتورهای دیگر، ضمن رعایت بالاترین استانداردها و استفاده از بهترین قطعات، ضمن لحاظ کردن فاکتور‌هایی چون میزان ارتفاع، ابعاد محل نصب، میزان قدرت، وزن و… مناسب ‌ترین قیمت را به شما پیشنهاد خواهد داد. 

صندلی پله رو گروه صنعتی پله توان 

وقتی که پله‌ها بخش ثابتی از فضای مسکونی و زیستی ما هستند و نمی‌توان به صورت عملی نسبت به حذف آن‌ها اقدام کرد. برای تسهیل تردد و پیمایش پله‌ها، محصول پله رو یا پله پیما یکی از گزینه‌های ثابت و کاربردی است. گروه پله توان با ارائه این محصول به بازار مصرف سراسر ایران توانسته است خدمت شایان توجهی به جامعه سالمندان کشور عرضه کند. در ادامه مهم ‌ترین ویژگی‌های این محصول را ملاحظه می‌کنید: 

  • پله‌ پیما یا پله رو محصولی است که امکان حذف پله‌ها را در عین حضورشان میسر کرده است. 
  • استفاده از محصول پله رو که شرکت پله توان یکی از عمده ‌ترین عرضه کنندگان آن در سراسر ایران است برای افراد بیمار، مسن، معلول و کسانی که از مشکلات حرکتی و فیزیکی در رنج هستند گزینه بسیار مناسبی است. 
  • به صندلی پله رو «پله پیما، «بالابر پله‌رو»، «آسانسور پله‌رو»، «نفربر پله» و «صندلی راه پله» هم گفته می‌شود.
  • محصولات پله رو به سه گروه چرخ دنده‌ای، گیربکسی، سیم بکسلی و اصطکاکی تقسیم می‌شوند که هرکدام ویژگی، سرعت خاص و میزان تحمل بار مشخصی دارند. 
  • صندلی پله‌رو، مثل سایر محصولات کنترلی دارای ریموت کنترل است که به وسیله آن کاربر می‌تواند به سادگی این محصول را در اختیار خود بگیرد. 
  • محصول صندلی پله رو دارای ترمز دستی ایمنی است که حداکثر محافظت از سرنشین را امکان پذیر می‌کند و امکان سقوط دستگاه را به صفر می‌رساند. 
  • از صندلی پله رو می‌توان در محیط‌های مختلفی چون خانه‌های مسکونی، خانه‌های دوبلکس، خانه‌های چند طبقه، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استفاده کرد. 
  • ادارات، اماکن تجاری ، هتلها و مراکز اقامتی و… از دیگر گزینه‌ها برای بهره برداری از صندلی پله رو هستند. 
  • کار همزمان با باتری و برق، مجهز بودن به سلکتور دستی، قابلیت جمع شدن، حرکت نرم، امنیت و… از شاخصه‌های اصلی صندلی پله رو هستند. 

قیمت صندلی پله رو پله توان 

فاکتور قیمت در محصولات مشابه همیشه تابع متغیرهای مختلف؛ از جمله شرایط پله‌ها، ارتفاع پله‌ها، طول مسیر، نوع موتور دستگاه، نوع برند اعم از ایرانی و خارجی بودن، گارانتی و کیفیت خدمات پس از فروش است. با این حال در میان شرکت‌ها و برند‌های مختلف، محصولات گروه صنعتی پله توان بهترین شرایط قیمتی را در کشور ما دارد. 

بالابر پله‌ رو مدل ایستاده پله توان 

بالابر ایستاده یکی از مدل‌های رایج در میان انواع بالابر‌هاست. البته بسته به شرایط و مکان استفاده می‌توان گزینه‌های متعددی را در نظر گرفت. به این خاطر قبل سفارش، مشاوره‌های فنی و تخصصی تیم تخصصی مشاوران گروه پله توان، یکی از نیازهای اصلی به شمار می‌رود. در ادامه شاخصه‌های مهم محصول بالابر پله را ذکر می‌کنیم:‌

  • بالابرهای ایستاده به خاطر حفظ امنیت کاربران، عمدتا طوری طراحی می‌شوند که سرعت کمی دارند.
  • سالمندان و افراد آسیب دیده و کم توان را به راحتی می‌توان به وسیله بالابر‌های ایستاده جابه جا کرد. 
  • برای نصب بالابر ایستاده نیازی به دستکاری پله‌ها و اجزای جانبی آن‌ها وجود ندارد. 
  • بالابر ایستاده فضای کمی را اشغال می‌کند و قابلیت نصب در اغلب فضاها را دارد.
  • این وسیله می‌توان بر روی دیوار هم نصب کرد.
  • بالابرهای ایستاده وزن کمی دارند ولی می‌توانند وزن زیادی را تحمل کنند.
  • کمربند ایمنی و سایر فاکتورهای امنیتی در این وسیله رعایت شده است. 
  • امکان نصب صندلی روی بالابر ایستاده وجود دارد. 
  • بالابر ایستاده در مقایسه با محصولات مشابه استحکام و دوام بیشتری دارد.
  • این وسیله بسیار کم سروصداست. 

بالابر دو منظوره نشسته و ایستاده

بالابر دو منظوره در واقع ترکیبی از مدل‌های مختلف بالابر است که آن در محیط‌های مسکونی برای استفاده طیف گسترده ای از کاربران مناسب می‌کند و کارایی آن را افزایش می‌دهد. در واقع بالابر دو منظوره نشسته و ایستاده پله توان دو محصول در یک محصول است. در ادامه مهم ‌ترین مشخصات این محصول را ذکر می‌کنیم:‌ 

  • این محصول مزایای دو محصولا را یکجا ارائه می‌کند. 
  • این محصول برای کاربرانی که توانایی ایستادن ندارند و یا ترس از به هم خوردن تعادل دارند، انتخاب بهتری است.
  • بالابر دو منظوره نشسته و ایستاده برای محیط‌های مسکونی، خانه‌های دوبلکس و چند طبقه بسیار مناسب است. 
  • بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها، مراکز درمانی گزینه‌های خوبی برای این محصول هستند. 
  • هتل‌ها، مسافرخانه‌ها و امکان اقامتی و امثال آن نیز می‌توانند برای رفاه مشتریان خود از این محصول استفاده کنند. 
  • امکان نصب آسان این محصول روی انواع پله، ظرفیت انطباق پذیری با محیط، از ویژگی‌های این محصول است. 
  • این محصول قابلیت جمع شدن و نصب مجدد را دارد. 

مشاوره گام اول و مهم ‌ترین گام در این صنعت 

درخواست و خرید محصولات حرکتی و جابه جایی بخصوص در حوزه خانگی نیازمند مشاوره‌های دقیق و عینی است. در واقع موقعیت محل مسکونی و نیازمندی‌ها و خواست‌های مصرف کننده، در انجام یک خرید موفق بسیار اهمیت دارد. به این خاطر مجموعه تخصصی پله توان بخش مشاوره بسیار قوی و کارآمدی را برای ارزیابی نیازها و خواست‌های مشتریان راه اندازی کرده است. 

بدون مشاوره دقیق و تخصصی که گاهی مستلزم بازدید از محل و ارزیابی‌های مقدماتی است، خرید محصولات گروه بالابرهای خانگی اعم از بالابر هیدرولیکی و انواع صندلی‌های حرکتی امکان پذیر نیست. از این رو اگر قصد خرید یا به کار گرفتن فناوری‌های حرکتی در منزل را دارید قبل از هرچیز بهتر است با مشاوران گروه تخصصی صندلی توان ارتباط برقرار کنید. 

تیم مشاوره و فنی پله توان چه ویژگی‌هایی دارد؟‌

از هر تیم تخصصی و فنی انتظار می‌رود مجموعه ای ویژگی‌های تخصصی را داشته باشد. آنچه گروه پله توان را شاخص تر از تیم‌های دیگر نشان می‌دهد همین ظرفیت افزایی تخصصی و فنی است. به طور خلاصه می‌توان ویژگی‌های گروه مشاوران و تیم فنی و تخصصی پله توان را این گونه خلاصه کرد:‌

  • مشاوره دقیق 
  • بررسی مکان کارفرما
  • قیمت مناسب 
  • کوتاه بودن مدت زمان انجام کار
  • پوشش حداکثری در سراسر ایران 

راه‌های ارتباطی پله توان 

هر ایده ای در زمینه دریافت محصولات و خدمات مرتبط با صنایع حرکتی خانگی دارید، بهتر است سری به سایت گروه تخصصی پله توان بزنید یا با شماره‌های این شرکت تماس بگیرید. اگرچه می‌توان با جستجو در منابع اینترنتی بخشی از اطلاعات لازم را درباره انواع بالابر‌ها و پله پیماها و محصولات جابه جایی به دست آورد، اما در هیچ سایتی بسته به نیازهای شخصی شما، بسته به محیط حرکتی شما و بسته به محیط کاری، صنعتی یا فروشگاهی شما، اطلاعات انطباق یافته ای وجود ندارد. پس بهتر است با این راه‌های تماس با کارشناسان، مشاوران و تیم فنی پله توان در تماس باشید.

  • سایت گروه تخصصی پله توان 

https://peletavan.com/ 

  • شماره‌های تماس و مشاوره پله توان 

09124671283

09123833854

چالش انسان و پله در عصر جدید و دستاوردهای گروه پله توان 

برای مشاهده این تصویر در سایز اصلی اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091238*****
[نمایش اطلاعات]