اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14010922687108004
در دسترس نیست

راهنمای خرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی

کد: 14010922687108004

، اصفهان , (اخبار رسمی): ما در این مقاله به بررسی مواد شیمیایی می‌پردازیم، پس اگر قصد خرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی را دارید با ما تا آخر این مقاله همراه باشید.

راهنمای خرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی
راهنمای خرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی

در این مقاله به بررسی مواد شیمیایی خواهیم پرداخت، بنابراین اگر قصد خرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی را دارید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. به طور کلی به موادی که دارای ترکیبات شیمیایی خاص هستند و از ترکیب عناصر مختلف به وجود می آیند، مواد شیمیایی می گویند که یا به صورت خام در طبیعت وجود دارند و یا به صورت مصنوعی تولید می شوند. این مواد به دو دسته آلی و معدنی تقسیم می شوند. تفاوت اصلی این دو نوع ماده در عنصر کربن است. مواد آلی که کربن زیادی دارند نسبت به مواد معدنی مقاومت حرارتی کمتری دارند. اگر به دنبال شیمی آزمایشگاهی هستید، می توانید بهترین شرکت ها و معتبرترین برندها را در جویشگر بیابید.
به طور کلی این مواد به چهار دسته جامد، مایع، گاز، پلاسما و همانطور که در بالا اشاره شد در دو گروه مواد معدنی و آلی قرار می گیرند. یک ماده شیمیایی به دلیل تغییرات دما و حتی فشار در هر یک از این چهار حالت دیده می شود.

تفاوت بین مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی چیست؟
به طور کلی می توان گفت که این ترکیبات دارای فرمولاسیون مشابهی هستند. در واقع ترکیب شیمیایی مورد استفاده در آزمایشگاه دقیقاً مشابه نمونه صنعتی موجود در بازار است. تفاوت شیمی صنعتی و آزمایشگاهی در درصد مواد موجود در این ترکیبات است. خلوص ترکیباتی که به عنوان مواد شیمیایی آزمایشگاهی شناخته می شوند بسیار بالاتر از همتایان شیمیایی صنعتی آنها است. مواد شیمیایی آزمایشگاهی برای مصارف مختلف آزمایشگاهی طبقه بندی می شوند و در خلوص های مختلف تولید و عرضه می شوند. این طبقه بندی بر اساس کاربرد آنها بوده و بسته به نوع مصرف درجات مختلفی دارد. در حالی که مواد شیمیایی صنعتی معمولاً در درجه های یکسان و خاص با خلوص کمتر ارائه می شوند. استون، آب مقطر، نیترات منیزیم، اسید سولفوریک، اسید هیدروکلریک، اسید بوریک، اسید نیتریک، پارافین، الکل، متانول، گلیسیرین که ترکیبات شیمیایی هستند.

معرفی مواد شیمیایی آزمایشگاهی به استفاده روزمره
به طور کلی می توان گفت که مواد شیمیایی بدون دانستن نام علمی آنها توسط ما خورده می شوند. نمک خوراکی یا کلرید سدیم، سرکه یا اسید استیک، گچ یا کربنات کلسیم، الماس یا کربن کریستالی، اسانس نمک یا اسید کلریدریک، جوش شیرین یا بی کربنات سدیم از جمله موادی هستند که در این زمینه می توان به آنها اشاره کرد.

خرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی
مواد شیمیایی آزمایشگاهی با نام های تجاری متعددی تولید و به فروش می رسند. این مواد با سایر مواد شیمیایی متفاوت هستند. البته مواد شیمیایی آزمایشگاهی از نظر ماهیت و نوع مصرف همانند سایر مواد هستند ولی مواد شیمیایی آزمایشگاهی نسبت به سایر مواد شیمیایی خلوص بالاتری دارند. مواد شیمیایی آزمایشگاهی در گریدهای مختلفی تولید می شوند و هر گرید کاربرد خاص خود را دارد. به عنوان مثال، مواد شیمیایی آزمایشگاهی درجه AR برای مصارف عمومی و عمومی در آزمایشگاه ها استفاده می شود. CHEMICALLY PURE درجه خلوص بالایی دارد و معمولاً در آزمایشگاه ها برای اهداف عمومی استفاده می شود، همچنین از مواد شیمیایی درجه FCC در آزمایشگاه هایی که در منطقه تولید مواد غذایی کار می کنند استفاده می شود. درجه معرف از موادی که به طور خاص در شیمی تجزیه استفاده می شوند تضمین می شود. از جمله مواد شیمیایی آزمایشگاهی مورد استفاده برای کاربردهای عمومی آزمایشگاهی، LAB GRAD است. یکی از مواد شیمیایی آزمایشگاهی که به طور کامل با کتاب فرمول ملی آمریکا مطابقت دارد، گرید NF است و یکی از گریدهایی که در کارهای تحقیقاتی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، درجه OR است. ارزیابی عملی یکی از کلاس هایی است که استانداردهای رسمی در آن وجود ندارد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. این نوع ماده شیمیایی به طور گسترده برای اهداف عمومی استفاده می شود. در بین گریدهایی که استفاده از آنها فقط به آزمایشگاه های صنعتی محدود می شود، گرید TECHNICAL وجود دارد. گرید USP نیز یک ماده شیمیایی با کیفیت بالا در نظر گرفته می شود و به طور کامل با الزامات سازمان داروسازی آمریکا مطابقت دارد. انواع مختلفی از مواد شیمیایی آزمایشگاهی با مصارف تخصصی وجود دارد، اما گریدهای فوق عمومی ترین کاربرد را در آزمایشگاه های مختلف دارند. لازم به ذکر است همانطور که از نام این گروه از ترکیبات پیداست، این مواد عمدتاً در آزمایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند. اساس تمامی آزمایشات انجام شده در آزمایشگاه های شیمیایی و تمامی آنالیزهای آزمایشگاهی همین مواد شیمیایی آزمایشگاهی است. این گروه از ترکیبات دارای فرمول بسیار خاص و دقیقی نیز هستند که با بررسی این جزئیات می توان انواع آزمایشات و آنالیزها را انجام داد. انواع مختلف این مواد را می توانید از یک شرکت معتبر لوازم آزمایشگاهی تهیه کنید.

عوامل موثر بر قیمت مواد شیمیایی آزمایشگاهی
عوامل مختلفی بر قیمت مواد شیمیایی تاثیر می گذارد و می توان گفت که قیمت روز مواد شیمیایی و لوازم آزمایشگاهی بسته به نوسانات ارزی در یک کشور متفاوت است و همچنین بر اساس نوع ماده شیمیایی، برند و کشور سازنده آن و به دلیل تحریم ها متفاوت است. تحمیل شده بر برندهای اروپایی و آمریکایی در سال های اخیر، به ندرت در بازار ایران دیده می شود و بیشتر از کشورهای شرق آسیا به ویژه چین وارد می شود. قیمت این ترکیبات معمولا به دلیل نوسانات نرخ دلار در دسترس عموم قرار نمی گیرد. سایت جویشگر مرجع خوبی برای استعلام قیمت این ترکیبات می باشد. مواد شیمیایی تولید داخل کمتر تحت تاثیر نوسانات ارز قرار می گیرند و می توان آنها را با تفاوت کمی خریداری کرد، اما برخی از مواد شیمیایی خاص به شدت تحت تاثیر حرکت دلار هستند و برخی از مصرف کنندگان ممکن است مانند گذشته نتوانند آنها را خریداری کنند. ندارد. در هنگام خرید معرف های آزمایشگاهی دقت داشته باشید که فروشندگان قابل اعتمادی را انتخاب کنید تا خریدی مطمئن و با کیفیت داشته باشید. برای جلوگیری از سردرگمی در هنگام خرید، لیستی از بهترین تولیدکنندگان را در سایت جویشگر گردآوری کرده ایم تا با بررسی آنها، بهترین ها را انتخاب کنید. مسئولیت ما در سایت جویشگر کمک به خریداران و فروشندگان است. در این سایت، خریداران می توانند با خیال راحت و آسان از فروشندگان تایید شده خرید کنند و فروشندگان می توانند محصولات و خدمات خود را ارائه دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وب سایت جویشگر

وب سایت جویشگر یک بانک اطلاعات مشاغل است که علاوه بر معرفی کسب‌و‌کارها و محصولات یا خدماتی که برای فروش عرضه کرده‌اند، نیازهای آن‌ها را نیز برای خرید محصولات و خدمات، به عموم مردم و دیگر پیشه‌وران و صاحبان مشاغل معرفی کرده و با مشاوره و راهنمایی فروش امکان تعامل هرچه بیشتر و سریع‌تر آن‌ها را فراهم می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید