اطلاعات تماس
  • 021663*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109236873022026
در دسترس نیست

تجهیزات پارکینگ

تجهیزات پارکینگ چیست؟ کاربرد و مزایا استفاده از تجهیزات پارکینگ

کد: 140109236873022026

، (اخبار رسمی): تجهیزات پارکینگ مجموعه ای از لوازمات ایمنی ساختمان بوده که امروزه مورد استفاده گسترده ای قرار گرفته که ازجمله انها می توان به استاپر پارکینگ، محافظ ستون پارکینگ، ترمز رمپ، سرعت گیر و ... اشاره کرد.

تجهیزات پارکینگ چیست؟ کاربرد و مزایا استفاده از تجهیزات پارکینگ
استاپر پارکینگ-محافظ ستون-ترمز رمپ

گروه تولیدی سهند پارکینگ تولید کننده تجهیزات پارکینگی ، ترافیکی و مجری تخصصی انواع کفپوش اپوکسی و خط کشی جدا کننده پارکینگ

امروزه با توجه به اینکه ساختمان های بزرگ مورد احداث قرار میگیرند و به همین دلیل ایجاد پارکینگی با فضای استندارد موضل بزرگی بوده. تجهیزات پارکینگ یکی از موارد مهم ایمنی ساختمان و پارکینگ بوده که امروزه در مجتمع های بزرگ تجاری و اداری بسیار دیده می شود و علاوه بر ایمنی موجب زیبایی پارکینگ ساختمان شما نیز می شود. تجهیزات پارکینگ عمدتا از جنس لاستیک نرم بوده و دارای مقاومت بالایی بوده و از هرگونه اسیب وارده به خودرو و یا پارکینگ شما جلوگیری می کند. در ادامه به چند مورد از این موارد میپردازیم:

استاپر پارکینگ : استاپر پارکینگ وسیله ای است که در انتهای محل پارک خودرو نصب می شود و حدود ایستادن خودرو را به راحتی نشان می دهد و باعث ایجاد صحولت در پارک خودرو می شود.

استاپر پارکینگ با نام های متوقف کننده خودرو و کار استاپر نیز بفروش میرسد.

استاپر های پارکینگ از جنس لاستیک نرم بوده و هیچگونه اسیبی به لاستیک خودرو شما وارد نمی کند.

محافظ ستون پارکینگ : محافظ ستون پارکینگ نیز از جمله تجهیزات پارکینگ بوده که وظیفه حفاظت از خودرو شما در برابر گوشه و لبه های ستون ها را داشته و با نام های : ضربه گیر ستون، نبشی ستون و لاستیک محافظ ستون نیز شناخته می شود. ضربه گیر های ستون در ابعاد مختلف عرضه شده و جنس لاستیک و pvc می باشد.

ترمز رمپ : امروزه بدلیل اینکه در بعضی از ساختمان ها رمپ ها غیر استاندارد و سر بوده بالا رفتن از رمپ ها بوسیله خودرو دشواری خاص خودش را داشته که به هنگام فصل بارندگی عبور از این رمپ ها غیر ممکن بوده ترمز رمپ ها بدلیل عاج دار بودن و با توجه به اینکه از جنس ورق گالوانیزه بوده این کار را برای شما راحت کرده است. ترمز رمپ ها در ابعاد مختلف و با جنس های لاستیکی و گالوانیزه بفروش می رسد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021663*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | مسکن و ساختمان