اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109246873822023
در دسترس نیست

رونمایی از سایت آموزشگاه بانو الهام جعفری ( آموزشگاه آرایشگری در اصفهان )

کد: 140109246873822023

، اصفهان , (اخبار رسمی): با هدف ارتباط قوی تر بین کاراموزان و انتشار محتوای آموزشی آرایشگری در اصفهان و همچنین تربیت کاراموزان جهت ورود به بازار کار و استقلال مالی بانوان ، از سایت آموزشگاه بانو الهام جعفری به آدرس elham-jafari.com در آبان ماه 1401 رونمایی شد.

رونمایی از سایت آموزشگاه بانو الهام جعفری  ( آموزشگاه آرایشگری در اصفهان )
آموزشگاه آرایشگری در اصفهان - آموزشگاه بانو الهام جعفری

آموزشگاه زیبایی بانو الهام جعفری در اصفهان با بیش از 15 سال سابقه درخشان (آموزشگاه آرایشگری در اصفهان_ آموزش آرایشگری در اصفهان با مدرک بین المللی )

به گزارش آموزشگاه بانو الهام جعفری، سایت elham-jafari.com که یک سایت آموزشی در زمینه دوره های آرایشگری است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد ارتباط قوی تر بین کاراموزان و انتشار محتوای آموزشی آرایشگری در اصفهان و همچنین تربیت کاراموزان جهت ورود به بازار کار و استقلال مالی بانوان را تسهیل کند.

سرکار خانم الهام جعفری، مدیریت آموزشگاه بانو الهام جعفری در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «ایجاد ارتباط قوی بین کاراموزان و آموزشگاه و ایجاد یک بسار اینترنتی برای آموزش های آرایشگری در اصفهان یکی از دلایل اصلی راه انازی این وبسایت است.

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: « آموزش رایگان آرایشگری به صورت فیلم و همچنین امکان ثبت نام آنلاین در دوره های آموزشی»

گفتنی است آموزشگاه بانو الهام جعفری، به مناسبت این رونمایی، اقدام بهتخفیف در دوره های آموزشیکرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت آموزشگاه بانو الهام جعفری به آدرس elham-jafari.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آموزشگاه بانو الهام جعفری

آموزشگاه و سالن زیبایی بانو الهام جعفری با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در زمینه خدمات آموزش آرایش عروس، میکاپ، شینیون، کوتاهی مو و ….. در اصفهان با ارائه مدرک رسمی از سازمان فنی و حرفه ای

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها