اطلاعات تماس
  • 093926*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109266876522036
در دسترس نیست

زگیل تناسلی در مردان علت طلاق

کد: 140109266876522036

، (اخبار رسمی): گاهی بیماری زگیل تناسلی در مردان یا زنان باعث می‌شود همسران به جدایی فکر کنند یا حتی از هم طلاق بگیرند...

زگیل تناسلی در مردان علت طلاق
زگیل تناسلی در مردان علت طلاق

از مشکلاتی که در اکثر موارد بعد از اطلاع از ابتلا به زگیل تناسلی ایجاد می‌شود، نگرانی و تردید هر دو نفر درباره وفاداری همسر است.

زگیل تناسلی که در انگلیسی با اصطلاح Genital Warts نام برده می شود، یکی از رایج ترین بیماری های جنسی می باشد که امروزه در مردان و زنان به طور شایع دیده می شود. همچنین انتخاب بهترین روش درمان زگیل تناسلی از دغدغه های اصلی این بیماران می باشد که در ادامه به بررسی کامل آنها می پردازیم. در ابتدا لازم است نکات زیر را بدانید:

  • عامل اصلی زگیل تناسلی در مردان ویروس اچ پی وی hpv است
  • زگیل تناسلی هم زنان و هم مردان را مبتلا می کند، اما برای زنان عوارض خطرناک تری دارد
  • درمان زگیل تناسلی امکان پذیر است، اما ممکن است مجدداً عود کند، مگر اینکه ریشه ویروس و بیماری بصورت کامل درمان شود

نگرانی درباره وفاداری همسر

از مشکلاتی که در اکثر موارد بعد از اطلاع از ابتلا به زگیل تناسلی ایجاد می‌شود، نگرانی و تردید هر دو نفر درباره وفاداری همسر است. چه زن چه شوهر ممکن است با خودشان بگویند من که با کسی غیر از همسرم رابطه جنسی نداشته‌ام، حتما او با کسی رابطه داشته و به این بیماری مبتلا شده است. این شک و تردید گاهی فقط در ذهن فرد باقی می‌ماند و درباره آن با همسرش صحبت نمی‌کند، اما نسبت به رابطه با او سرد می‌شود و نمی‌توانند مثل قبل با او رفتار کند. گاهی نیز دوطرف شروع به بحث و درگیر شدن با هم می‌شوند، بهم تهمت می‌زنند و وفاداری همدیگر را زیرسوال می‌برند. بار روانی این موضوع به قدری زیاد است که دوطرف در این شرایط به این موضوع دقت نمی‌کنند که درست است که این بیماری در اکثر موارد از طریق رابطه جنسی منتقل می‌شود، اما تنها راه انتقال آن سکس نیست و راه‌های دیگری هم برای انتقال این بیماری وجود دارد.

طلاق به دلیل زگیل تناسلی

گاهی بیماری زگیل تناسلی باعث می‌شود همسران به جدایی فکر کنند یا حتی از هم طلاق بگیرند. معمولا در چنین شرایطی، خودِ این بیماری عامل اصلی جدایی نمی‌شود، بلکه ناتوانی دوطرف در مدیریت شرایط باعث می‌شود مشکلات قبلی در رابطه زن و شوهر شدت پیدا کند و از طرفی مشکلات جدیدی هم ایجاد شود که شرایط را از کنترل آنها خارج کند و به سمت جدایی بروند. مثلا زن و شوهری که قبل از این موضوع هم مشکلاتی در رابطه جنسی و عاطفی‌شان داشتند، نمی‌توانستند اختلاف‌نظرها و چالش‌های ایجاد شده در زندگی‌شان را حل کنند و نسبت به شکاک بوده اند و اعتماد کافی نداشته‌اند، طبیعتا بعد از ابتلای یکی از آن‌ها به این بیماری، تنش‌های بین‌شان به حدی بیشتر می‌شود که به جدایی فکر می‌کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 093926*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | سلامت و زیبایی