اطلاعات تماس
  • 013333*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109286881010379
در دسترس نیست

معرفی فیلم Dune: Part Two

کد: 140109286881010379

، (اخبار رسمی): تل‌ماسه ۲ به کارگردانی “دنی ویلنوو” فیلم‌برداری خود را در تابستان 2022 آغاز خواهد کرد. طبق آخرین اخبار در تاریخ 18 ژوئیه 2022 فیلم‌برداری این پروژه آغاز خواهد شد و انتشار فیلم نیز برای سال 2023 برنامه‌ریزی شده است و انتظار می‌رود در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۲۳ در سینماهای آمریکا و جهان به اکران در بیاید.

معرفی فیلم Dune: Part Two | تاریخ انتشار
معرفی فیلم Dune: Part Two

تل‌ماسه ۲ به کارگردانی “دنی ویلنوو” فیلم‌برداری خود را در تابستان 2022 آغاز خواهد کرد. طبق آخرین اخبار در تاریخ 18 ژوئیه 2022 فیلم‌برداری این پروژه آغاز خواهد شد و انتشار فیلم نیز برای سال 2023 برنامه‌ریزی شده است و انتظار می‌رود در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۲۳ (۱۲ آبان ۱۴۰۲) فیلم Dune 2 در سینماهای آمریکا و جهان به اکران در بیاید. داستان فیلم درست بعد از اتفاقات فیلم اول روی می‌دهد و اینبار می‌توانیم نتیجه داستان قسمت قبلی و ادامه ماجراهای پاول آترِدیز (با بازی تیموتی شالامی) را دنبال کنیم. فیلم Dune تاکنون با فروش 330 میلیون دلاری در سراسر دنیا جزو موفق‌ترین فیلم‌های 2021 در باکس آفیس لقب گرفته است. با این اوصاف انتظار میرود این فیلم از بهترین فیلم های 2023 باشد.

خلاصه داستان Dune

داستان فیلم Dune در آینده‌ای دور در سال 10191 درجریان است. محور اصلی داستان سیاره آراکیس است. سیاره‌ای بیابانی که به نظر غیرقابل سکونت می‌رسد. به طور کلی زندگی در این سیاره به دلیل طوفان‌های شنیِ مرگبار و گرمای بیش از حد غیرممکن است. سیاره‌ای کاملا بیابانی که روی شن‌زارهایش یک ماده بسیار حیاتی و گران قیمت وجود دارد. همین ماده حیاتی باعث شده که این سیاره‌ی بی‌آب و علف به یکی از مهمترین سیارات جهان تبدیل شود. این ماده که به “ملانژ” (melange) یا “ادویه” (spice) معروف است، توسط افراد محلی یعنی فرمن‌ها برای نشاط‌ آوری (ماده‌ای که نیروهای ذهنی را تا حد بسیار زیادی افزایش می‌دهد) و مصارف درمانی استفاده می‌شود و باعث شده چشمان آنها در طی سال‌‌ها تماس با این ماده به رنگ آبی دربیاید، اما دیگر سیارات…

خلاصه داستان دوم

 فیلم Dune: Part Two سفر افسانه‌ای دوک پل آتریدس را دنبال می‌کند، شخصی که بواسطه قدرت‌هایش  قادر است تا بشریت را به سمت آینده‌ای بهتر هدایت کند. اکنون پل به همراه متحدین جدید در مسیر انتقام از توطئه گرانی قرار می‌گیرد که خانواده او را نابود کرده‌اند و…

بررسی فیلم Dune

ظهور موعود در تل‌ماسه  تل‌ماسه از آن فیلم‌هایی است که از لحاظ صوتی و بصری جوایز زیادی در فصل جوایز درو خواهد کرد. اگر قسمت دومی برای فیلم ساخته شود آن زمان می‌توان تحلیل مناسبی در مورد داستان و شخصیت‌هایش داشته باشیم اما اکنون فقط با یک اثر هنری نصفه طرف هستیم که به شدت زیباست اما مفهوم کاملی را به بیننده منتقل نمی‌کند… تل‌ماسه مانند صحرا سوزان و باشکوه ولی ناشناخته است… (ادامه داستان و بررسی فیلم تل‌ماسه یک)

معرفی بازیگران فیلم تل‌ماسه ۲ تاکنون بازیگرانی چون تیموتی شالامی، ربکا فرگوسن، زندیا، خاویر باردم و ولادمیر هارکونن‌ برای قسمت دوم تل‌ماسه تایید شده‌اند.

تیموتی شالامه در نقش پل آتریدس بازگشته است زندایا پس از اینکه سرانجام در پایان فیلم اول با چانی ملاقات کرد، نقش بزرگتری در قسمت دوم ایفا خواهد کرد. همینطور ربکا فرگوسن در نقش لیدی جسیکا، خاویر باردم در نقش استیلگار، استلان اسکارسگارد در نقش بارون هارکونن شرور و دیو باتیستا در نقش برادرزاده بارون از دیگر نقش‌های مهم فیلم خواهند بود. مانند زندایا، باردم نیز قرار است نقش بزرگ‌تری در دنباله داشته باشد.

چهره‌های جدید و شاخص زیادی نیز در میان بازیگران حضور شماره دوم حضور خواهند داشت. از جمله مهمترین آنها می‌توان به آستین باتلر ستاره فیلم الویس در نقش Feyd-Rautha و همینطور Christopher Walken در نقش امپراتور شاددام چهارم حضور خواهند داشت.

تاریخ اکران فیلم تل‌ماسه ۲ این فیلم قرار است در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۲۳ (۱۲ آبان ۱۴۰۲) اکران شود.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 013333*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر