اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109286881621923
در دسترس نیست

بهترین مدل های فانکشن ژنراتور

پرفروش ترین فانکشن ژنراتور در سال 2022

کد: 140109286881621923

، تهران , (اخبار رسمی): در این گزارش که حاصل تلاش تیم تحقیقاتی تکترونیکس است، مدل هایی از فانکشن ژنراتور را به شما معرفی خواهد شد که در سال 2022 بیشترین سهم فروش را در بازار تجهیزات تست و اندازه گیری داشته اند. فانکشن ژنراتور هایی که در گزارش جمع آوری شده اند را می توان بهترین ها دانست.

پرفروش ترین فانکشن ژنراتور در سال 2022
فانکشن ژنراتور

برند های ریگول/گودویل/ مگاتک/هانتک/رایان نیک و.اوون بیشترین سهم را از بازار فانکشن ژنراتور در سال 2022 داشته اند.

انواع مختلفی از فانکشن ژنراتور در بازار موجود است که عملکرد ها و ویژگی های آنها با فناوری دیجیتال مدرن ترکیب شده است.  فانکشن ژنراتور و سیگنال ژنراتور از انواع پرکاربردترین نوع مولد امواج با عملکرد آزمایشگاهی، هستند که در جعبه های مکعبی مستطیلی بر روی میزهای آزمایشگاه های برق، مخابرات و الکترونیک و یا صنایع تحقیقاتی قرار می گیرند و عمدتاً شامل منبع تغذیه، کنترل کننده، نمایشگرها، کانکتورهای خروجی و موارد دیگر می باشد.

«ژنراتورهای سیگنال موج و قدرت» شکل دیگری از خانواده سیگنال مولدها هستند که در کارخانه ها، محیط های صنعتی یا داخل قفسه ها و قفسه ها بسته می شوند. مدل دیگری از ژنراتورهای سیگنال به عنوان یک "کارت ژنراتور عملکرد" در داخل شکاف های سیستم های رک PXI استفاده می شود. سیستم های رک PXI به طور خاص برای کاربردهای آزمایشی توسعه یافته اند و شامل اسلات کارت های ویژه برای کنترلرها یا پیوندی به یک کامپیوتر است. کارت های تست می توانند شامل هر نوع ابزار تست اعم از ولت متر، اسیلوسکوپ و البته ژنراتور تابع و غیره باشند.

فانکشن ژنراتور چیست؟

یکی از اصلی ترین و پرکاربردترین ابزارهای مورد استفاده در آزمایشگاه های الکترونیک، فانکشن ژنراتور معرفی شده است. از این محصول برای طراحی و یافتن عیوب الکترونیکی، شبیه سازی فعالیت های طبیعی مدار مورد نظر استفاده می شود. همچنین برای آزمایش دستگاه فیزیکی و مبدل ها، استفاده از این محصول ایمن و جامد ضروری است، در واقع تمامی این فعالیت ها توسط سیگنال های تولید شده توسط انواع فانکشن ژنراتور انجام می شود.

یکی از قطعات مهم دستگاه تست الکترونیکی، فانکشن ژنراتور نام دارد. این محصول به عنوان نرم افزاری برای تولید انواع امواج الکترونیکی در طیف وسیعی از فرکانس ها استفاده می شود. در واقع این دستگاه قابلیت تولید امواج فرکانسی به صورت امواج مثلثی، مربعی یا سینوسی را دارد.بنابراین با استفاده از این دستگاه شما توانایی ایجاد فرکانس هایی با امواج مختلف تقریبا بین هرتز و کیلوهرتز را دارید.

بهترین برند های تولید کننده انواع فانکشن ژنراتور

نام‌های زیر می‌توانند نمونه‌هایی از بهترین و بزرگترین تولیدکنندگان انواع فانکشن ژنراتور باشند:

  • ریگول
  • GW instek
  • مگاتک
  • هانتک
  • رایان نیک
  • اوون

همانطور که در این مقاله توضیح دادیم، انواع فانکشن ژنراتور یک دستگاه مورد نیاز در آزمایشگاه های برق و مراکز آموزشی دانشگاهی می باشد. این محصول در انواع مختلف با کیفیت های مختلف به فروش می رسد. برای کسب اطلاعات لازم می توانید دستگاه مورد نیاز خود را در وب سایت تکترونیکس مشاهده و با کمک مشاوران و متخصصان این محصول خریداری کرده و از خدمات پس از فروش آن بهره مند شوید.

پر فروش ترین فانکشن ژنراتور ها در سال 2022

سوئیپ فانکشن ژنراتور مدل MFG 2105

ژنراتور Sweep Function 5 MHz مدل MFG 2105 ساخت MEGATEK ساخت شرکت MEGATEK تایوان دارای بازه فرکانسی 40 مگاهرتز تا 5 مگاهرتز دیجیتال و دارای دو کانال خروجی می باشد. ژنراتور عملکرد جاروب سینت سایزر MFG 2105 دارای 32 نوع شکل موج خروجی است. مدل MFG 2105 دارای مدولاسیون FM / FSK / PSK / ASK و فناوری DDS است. مجموعه عملکرد MFG 2105 شامل وضوح دامنه 8 بیتی است و دارای 40 حافظه برای تنظیمات پانل ذخیره / فراخوان است.

 فانکشن ژنراتور مدل AFG-2012

 فانکشن ژنراتور 12 مگاهرتز مدل AFG-2012 ساخت شرکت Goodwill Gw instek تایوان (ساخت چین) دارای محدوده فرکانسی از 100 مگاهرتز تا 12 مگاهرتز دیجیتال و دارای 5 نوع شکل موج خروجی می باشد. سرعت نمونه برداری عملکرد ژنراتور قابل برنامه ریزی AFG 2012 20MS/s با دقت 10 بیت است. نمایشگر انواع فانکشن ژنراتور قابل برنامه ریزی AFG 2012 یک LCD رنگی است. قابلیت تنظیم Duty Cycle را دارد. این مولد تابع قابل برنامه ریزی توانایی ایجاد شکل موج های دلخواه و ایجاد نویز را دارد. مدل AFG 2012 دارای 10 حافظه داخلی است و با پورت USB به کامپیوتر متصل می شود.

فانکشن ژنراتور دسکتاپ GPS-2125

  • عملکرد مولد رومیزی 25 مگاهرتز مدل GPS-2125 ساخت جی پی اس دارای محدوده فرکانسی 25 مگاهرتز و رزولوشن 1μHz می باشد. سرعت نمونه برداری این تابع مولد برابر با 125Ms/sec می باشد. دارا بودن صفحه نمایش رنگی 3.5 اینچی TFT با منوی کاربرپسند و امکان تولید شکل موج سیگنال سینوسی، مربعی، اره ای، پالسی و نویز سفید از جمله ویژگی های مولد رومیزی GPS 2125 است.
  • سایر ویژگی های این مولد تابع به شرح زیر است:
  • مدولاسیون های آنالوگ PM / FM / AM و مدولاسیون های دیجیتال ASK / PSK / PWM
  • ویژگی Lin / Log Sweep
  •   دو کانال خروجی قابل برنامه ریزی مجزا
  •   فرکانس شمار داخلی
  •   قابلیت تولید شکل موج دلخواه و 48 شکل موج ذخیره شده
  •   USB HUB برای انتقال اطلاعات
  •   قابل اتصال به کامپیوتر

ژنراتور عملکردی مدل GPS 2125 با تجهیزات استاندارد شامل دستی، نرم افزار، کابل USB برای اتصال به کامپیوتر و کابل برق ارائه می شود.

 فانکشن ژنراتور مدل MFG-3062

ژنراتور فانکشنال 60 مگاهرتز مدل MFG 3062 ساخت شرکت MEGATEK تایوان دارای محدوده فرکانسی از 1 میکرو هرتز تا 60 مگاهرتز دیجیتال، دارای دو کانال و شامل 6 نوع شکل موج خروجی می باشد. تولید شکل موج در این تابع جاروب دیجیتال اختیاری است. عملکرد ژنراتور قابل برنامه ریزی مدل MFG 3062 با سرعت 250MS/s، وضوح 1 بیت USB Flash و مدولاسیون AM / FM / PM / 2ASK / 2FSK / 2PSK / PWM. صفحه نمایش MFG 3062 مدل 7 اینچی TFT LCD است. این مدل دارای عملکرد Sweep قابل برنامه ریزی، خروجی دیجیتال 16 کانال و حافظه داخلی 64 عمق است و همچنین می توان آن را از طریق پورت USB به کامپیوتر متصل کرد.

فانکشن ژنراتور مدل MFG-3102

عملکرد ۱۰۰ مگاهرتز مدل MFG 3102 ساخت شرکت MEGATEK تایوان دارای محدوده فرکانسی از 1 میکرو هرتز تا 100 مگاهرتز دیجیتال می باشد. دارای دو کانال و شامل 6 نوع شکل موج خروجی می باشد. تولید شکل موج در این تابع جاروب دیجیتال اختیاری است. فانکشن ژنراتور جاروب قابل برنامه ریزی MFG 3102 با سرعت 250MS/s، وضوح 16 بیت USB Flash و مدولاسیون AM / FM / PM / 2ASK / 2FSK / 2PSK / PWM. صفحه نمایش مدل MFG 3102 از نوع TFT LCD 7 اینچی می باشد. این مدل از عملکرد Sweep قابل برنامه ریزی دارای 16 کانال خروجی دیجیتال و حافظه داخلی با عمق 64 حافظه است و همچنین می تواند از طریق پورت USB به کامپیوتر متصل شود. 

خرید فانکشن ژنراتور

هنگام خرید انواع فانکشن ژنراتور باید به چند نکته مهم توجه کنید. برخی از این نکات را برای شما ذکر کرده ایم.

  • توانایی تولید انواع شکل موج های الکترونیکی.
  • امکان تولید شکل موج دلخواه
  • دامنه و فرکانس خروجی دستگاه
  • تعداد کانال های خروجی دستگاه
  • سرعت تولید شکل موج
  • توانایی همگام سازی شکل موج تولید شده با سیگنال خارجی
  • قابلیت ضبط و ذخیره سیگنال ها
  • قابلیت اتصال به کامپیوتر

تمامی موارد فوق فاکتورهایی هستند که برای خرید فانکشن ژنراتور باید مورد توجه قرار گیرند تا از عملکرد صحیح این دستگاه مطمئن شوید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه تکترونیکس

فروشگاه تکترونیکس در سال 1374 با افتتاح پاساژ توکل، کار خود را در حوزه تجهیزات تست و اندازه گیری الکترونیک آغاز کرد. مش تجاری و هدف متعالی فروشگاه تکترونیکس، ارائه بهترین و دقیق ترین تجهیزات اندازه گیری از نامدارترین کمپانی ها و برند ها در این حوزه بوده است. https://www.tektronix.ir/

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید