اطلاعات تماس
  • 021553*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109306884320624
در دسترس نیست

مجسمه قلع و سرب چیست

تولید و پخش مجسمه قلع و سرب نور قائم مستندی

کد: 140109306884320624

، (اخبار رسمی): ‎مشخصات مجسمه قلع و سرب در اندازه و طرح های مختلف ‎قلع و سرب، فلزاتی هستند شبیه به برنز؛ با این تفاوت که نقطه ذوب آن ها کمتر از نقطه ذوب برنز است، بنابراین این متریال پس از مدتی جایگزین فلز برنز شدند. این اتفاق در سال ۱۸۶۰ افتاد و باعث شد خرید مجسمه قلع و سرب رونق بگیرد .

تولید و پخش مجسمه قلع و سرب نور قائم مستندی
تولید و پخش مجسمه قلع و سرب نور قائم مستندی

کار های قلع و سرب در ابعاد ها و مدل های مختلف هستند،اعم از مجسمه های قدی مختلف،دیوار کوب،میز جلو مبلی ، میز نهار خوری و پایه های سلطنتی هستند.

ین فلزات پس از مدتی هم مورد توجه مجسمه سازان قرار گرفتند و مجسمه سازان بزرگ برای ساخت مجسمه و وسایل دیگر از آناستفاده کردند. اما نکته ای که در اینجا باید به آن اشاره کنیم، نحوه تشخیص این وسایل هنگام خرید است. برای این کار مقداری از سطح مجسمه راخراش بدهید و به جنس آن توجه کنید. اگر زیر قلع و سرب، رنگ سربی نمایان شد و پس از آن هم زیر برنز، رنگ طلایی نمایان شد،مجسمه اصل است.

قیمت و خرید مجسمه قلع و سرب (فروشگاه نور قائم /مستندی)

عوامل متفاوتی بر روی قیمت مجسمه های قلع و سرب اثر می گذارد، به عنوان مثال برند بودن این مجسمه ها و قدمت آن ها، می تواند برروی قیمتشان تاثیر به سزایی بگذارد.

بازرگانی نور قائم با چندین سال سابقه در زمینه واردات و تولید داخلی وفروش کالاهای لوکس و آنتیک به روش حضوری  کالا هایگرانبهای خود را به فروش میرساند و شما میتوانید با مراجعه به فروشگاه و تماس با ما در ارتباط باشید

برای اطلاع بیشتر با ما در تماس باشید

۰۹۱۲۹۶۸۶۷۴۲

۰۹۱۲۲۴۸۸۱۶۱

۰۹۱۲۹۶۸۶۷۴۲ مستندی 

فروشگاه نور قائم (مستندی)

  • مقرون به صرفه بودن
  • قالب گیری بهتر
  • انعطاف پذیر بودن
  • سبک تر بودن
     

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021553*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل