اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110056890222071
در دسترس نیست

تعمیر سوهان برقی ناخن

کد: 140110056890222071

، (اخبار رسمی): سوهان برقی ناخن یکی از ابزار های بسیار کاربردی در فرایند کاشت ناخن است.این دستگاه که بیشتر در آرایشگاه ها و سالن های زیبایی مورد استفاده قرار میگیرد با گذشت زمان نیاز به سرویس پیدا میکند و در صورتی که در زمان مشخص تحت سروریس قرار نگیرد حتما دچار خرابی میشود.

تعمیر سوهان برقی ناخن
تعمیرات سوهان برقی
تعمیر سوهان برقی ناخن
خرابی سوهان برقی بواسطه گرد ناخن
تعمیر سوهان برقی ناخن
قطعات سوهان برقی ناخن

خرابی سوهان برقی ناخن یک مشکل رایج است و تا حد زیادی به چگونگی مراقبت و نگه داری شما از این دستگاه ارتباط دارد. ما در این مطلب به طور کامل به بررسی دلایل خرابی سوهان برقی ناخن و چگونگی تعمیر سوهان برقی ناخن از زبان متخصصین تعمیرات سخت افزار  iFixit میپردازیم.

خرابی سوهان برقی ناخن

فرقی ندارد که از کدام برند سوهان برقی ناخن استفاده کنید،در هر حال باید بدانید این ابزار نیز مانند سایر ابزار های برقی پس از مدتی دچار خرابی میشود.اما علت این خرابی لزوما مسئله کیفیت نیست.در بسیاری از لوازم برقی به خصوص لوازمی همچون سوهان برقی،اتو مو،سشوار و... که ممکن است هر روز به شکل طولانی از آن در آرایشگاه و یا سالن زیبایی استفاده کنید،احتمال خرابی این دستگاه ها بسیار  افزایش می یابد.استهلاک،نوسانات برقی،عدم سرویس به موقع و عدم توجه به چگونگی نگه داری از این ابزار ها از جمله دلایل خرابی این تجهیزات است.

سرویس سوهان برقی ناخن

همان طور که میدانید یکی از اصلی ترین دلایل خرابی سوهان های برقی گرد حاصل از سوهان کشیدن ناخن است.از طرفی دیگر گرد و غبار محیط ( خاک،مو،گرد ناخن و ...) نیز از جمله عوامل تاثیر گذار در خرابی سوهان برقی ناخن هستند.به همین جهت توصیه میکنیم تا حد  امکان پس از استفاده از سوهان برقی حتما آن را تمیز کنید.در ادامه به اصول مراقبت و نگه داری از این گونه تجهیزات در سالن های زیبایی و آرایشگاه ها میپردازیم:

  • حتما دستگاه ها را در محیطی با تهویه مناسب نصب کنید.
  • از محافظ برق حتما استفاده کنید.
  • بسیار از دستگاه ها دارای کاور(پوشش پلاستیکی) برای جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل دستگاه هستند،حتما آن ها را تهیه کرده و از آن استفاده کنید.
  • حتما در بازه های ۲ الی ۳ ماه دستگاه خود را سرویس کنید.

خرابی های رایج سوهان برقی

دستگاه های سوهان برقی ناخن از قسمت های مختلفی تشکیل شده اند.برخی از این قسمت ها مانند هندپیس و یا دسته سوهان برقی بیشتر در معرض تماس هستند و احتمال آسیب ها و صدمات فیزیکی به مراتب بیشتر است.از این رو توصیه میکنیم تا حتما از هولدر های مناسب برای جلوگیری از افتادن دسته از ارتفاع و یا بروز صدمات فیزیکی استفاده کنید.

  • خرابی سیستم برق و اتصالات سوهان برقی
  • خرابی موتور سوهان برقی 
  • خرابی برد سوهان برقی 
  • خرابی دسته سوهان برقی
  • خرابی هندپیس سوهان برقی
  • روشن نشدن سوهان برقی
  • خرابی سری مته سوهان برقی
  • خرابی ولوم تنظیمات میزان تراش سوهان برقی

سرویس تعمیرات سوهان برقی

از آن جا که ابزارهایی مانند سشوار،اتو مو،سوهان برقی ناخن و... از جمله لوازم پرکاربرد در سالن های زیبایی و آرایشگاه ها میباشند،ما در مجموعه iFixit  با راه اندازی  سرویس ویژه ای، اقدام به تعمیرات سوهان برقی ناخن در سریع ترین زمان ممکن مینماییم.پس دیگر نگران زمان طولانی و تعطیل کردن کار خود نباشید چرا که متخصصین ما در سریع ترین زمان ممکن مشکلات و خرابی دستگاه های شما را برطرف خواهند کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ifixit

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]