اطلاعات تماس
  • 031910***** - 099385*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110096897322100
در دسترس نیست

با هدف ارتقای سطح کیفی وبسایت اینترنتی مستر روتر انجام شد

ارتقا و بهینه سازی سایت مستر روتر 

کد: 140110096897322100

، (اخبار رسمی): باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید مستر روتر  از  مهرماه 1401 به روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.

ارتقا و بهینه سازی سایت مستر روتر 
تجهیزات شبکه در اصفهان

خرید تجهیزات شبکه در اصفهان - شرکت تجهیزات شبکه در اصفهان

به گزارش روابط عمومی مستر روتر، وبسایت این شرکت فعال در فروش انواع تجهیزات شبکه، مودم و روتر در اصفهان از تاریخ مهرماه 1401 بروز رسانی شده و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس mrrouter.ir در دسترس مشتریان و علاقه مندان قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه وبسایت، بخش‌های خدمات مشتریان، گارانتی تجهیزات و معرفی محصولات میکروتیک در اصفهان به فهرست وبسایت اضافه و امکانات تازه وبسایت برای مخاطبان میسر شده است.
سید پوریا میر مدیرعامل مستر روتر با اعلام این خبر گفت: رفع خلاءهای موجود در ارتباط بین مجموعه و خریداران تجهیزات شبکه و روتر در اصفهان و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پس از این به روز رسانی مد نظر است  . دستگاه‌های ارائه شده در فروشگاه مسترروتر به مدت یک سال دارای خدمات تعمیر و تعویض رایگان می‌باشند، و پس از این مدت  فروشگاه مسترروتر هیچ گونه تعهدی نسبت به گارانتی دستگاه‌ها ندارد.

روتر

با استفاده از روتر امکان اتصال یک شبکه به شبکه‌های دیگر فراهم می‌شود. از روترها در شبکه‌های LAN و WAN استفاده می‌شود. روتر را می‌توانید در انواع مختلف و با معماری‌های گوناگون یافته و متناسب با نیاز خود از مدل مناسب استفاده کنید.

چرا تجهیزات شبکه مهم است؟

سخت‌افزار شبکه مجموعه‌ای از دستگاه‌های فیزیکی یا شبکه‌ای است که برای تعامل و ارتباط بین واحدهای سخت‌افزاری که در یک شبکه کامپیوتری عملیاتی می‌شوند ضروری هستند. اینها قطعات سخت افزاری اختصاصی هستند که به یکدیگر متصل می شوند و شبکه را قادر می سازند تا به طور موثر و کارآمد عمل کند

  • تجهیزات شبکه در اصفهان
  • تجهیزات شبکه اصفهان
  • خرید تجهیزات شبکه در اصفهان
  • شرکت تجهیزات شبکه در اصفهان
  • مرکز فروش تجهیزات شبکه در اصفهان
     

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مستر روتر

مستر روتر ارائه کننده انواع تجهیزات کابلی و وایرلس شبکه در اصفهان

اطلاعات تماس
  • 031910***** - 099385*****
[نمایش اطلاعات]